بازدید 7943
۴

اعتراف شوهر به قتل زن ۱۴ ساله!

کد خبر: ۱۰۷۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱ 05 September 2021

همسر مبینا سوری به قتل زن 14 ساله اعتراف کرد.

به گزارش رکنا، قتل ناموسی این بار در لرستان اتفاق افتاد. 8 شهریور امسال دختر جوانی به نام مبینا سوری 14 ساله، اهل و ساکن بخش سوری استان لرستان، با انگیزه ناموسی توسط یکی از اعضای خانواده خود به قتل رسید.

این خبری بود که در روزهای ابتدایی و قبل از اعتراف شوهرش به قتل منتشر شد و به نظر می رسید که مبینا توسط یکی از اعضای خانواده اش به قتل رسیده و شوهرش دخالتی نداشته است. اهالی بخش سوری لرستان که قتل ناموسی در آن اتفاق افتاد،انگیزه این قتل ناموسی را تعصبات بی پایه و اساس اعلام کردند.

سردار الهی،فرمانده انتظامی استان لرستان در گفت وگو با رکنا درباره جزئیات این حادثه گفت:«این قتل به دلیل اختلافات خانوادگی رخ داده بود و متهم به قتل شناسایی و دستگیر شده است.

متهم یکی از بستگان خود مقتول است.» در همین حال فرماندار رومشکان از اعتراف قاتل خانم 14 ساله در روستای سوری این شهرستان خبر داد.

نعمت‌ا... دستیاری افزود: در پی وقوع این قتل هشت نفر مظنون از جمله برخی اعضای خانواده مقتول دستگیر و پس از اعتراف قاتل که همسر این خانم مقتول است، همه افراد بازداشت شده، آزاد شدند.

وی ادامه داد: متهم به قتل هم اکنون در بازداشت است. فرماندار رومشکان از رسیدگی ویژه به این پرونده توسط دادگستری و نیرو‌های قضایی خبر داد و افزود: به زودی نتایج بیشتری در این باره منتشر می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
کودک کشی
بچه روشوهر دادن بعد کشتنش اوج بربریت
لطفا قانونی تصویب شود که هر کس وارد حریم یک خانواده شد مجازات شدید بازدارنده بشود چرا باید افراد به راحتی بتوانند با زن متاهل رابطه برقرار کنند یا دختر زیر 18 سال را اغفال کنند به بهانه ازدواج .سنگسار لازم نیست ولی مجازات شدید دیگری در نظر گرفته شود . مثلا هر کس چنین کاری بکند نباید بتواند هرگز وارد کار دولتی شود و اگر کار دولتی دارد باید در جا اخراج گردد و محدودیتهای شدید اجتماعی علیه او اتخاذ شود و جرایم سنگین مالی و زندان در انتظارش باشد نه اینکه در آن پستو 30 شلاق بخورد و تمام بشود و برود در حالی که زنان کشته شوند و خانواده هایی متلاشی گردند میدانید چند دختر نوجوان زیر 18 سال و چند زن متاهل تاکنون کشته شده اند ؟ میدانید چند خانواده تاکنون متلاشی شده است ؟ میدانید چند بچه تاکنون با عوارض روانی و اجتماعی ناشی از این پدیده شوم دست و پنجه نرم می کنند و .... لطفا در تصویب چنین قانونی تعجیل شود
بچه 14 ساله باید عروسک بازی کنه. ادراکی از زندگی زناشویی نداره.
چهارده سال.بابا بچست این‌کارها چیه اخه.انسانیت مگه سرتون نمیشه
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی