بازدید 8204

دیدار رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه با وزیر اطلاعات

رئیس و معاونین مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، در محل وزارت اطلاعات با وزیر اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات ملاقات کردند.
کد خبر: ۱۰۷۴۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶ 05 September 2021


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس و معاونین مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، در محل وزارت اطلاعات با وزیر اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات ملاقات کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه در این دیدار ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین خطیب به عنوان وزیر اطلاعات، گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در آن حفاظت در جهت سالم سازی محیط قوه قضائیه به رئیس جامعه‌ی اطلاعات کشور ارائه کرد.

عبداللهی ابراز امیدواری کرد در دوره‌ی مسئولیت جناب آقای خطیب، تعامل و هماهنگی بیش‌تری بین اعضای جامعه‌ی اطلاعاتی کشور صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات نیز اعلام کرد: وزارت اطلاعات برای کمک به پیش‌گیری و سالم سازی محیط قوه قضاییه، آمادگی دارد.

وی همچنین تأکید کرد: ارائه‌ خدمت بهتر به اعضای شورای هماهنگی اطلاعات و هم افزایی در این شورا از اهداف مهم وزارت خواهد بود و انشاء‌الله همکاری همه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی تحت فرماندهی مقام معظّم رهبری (مدّظلّه‌العالی) به ایجاد امنیت پایدار و مردم محور و ایران قوی منجر خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار