بازدید 6136
۳

واردات واکسن کرونا از ۴۰ میلیون دوز گذشت

معاون گمرک ایران گفت: با توجه به ورود چهل و ششمین محموله وارداتی واکسن کرونا مجموع ورود این محصول به ۴۰ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۸۹۴ دوز رسید.
کد خبر: ۱۰۷۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶ 05 September 2021

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد جمالی ارونقی معاون گمرک ایران با اشاره به واردات ۵ میلیون دوز واکسن کرونا در صبح امروز اظهار کرد: در ۴ شهریورماه ۲ میلیون و ۲۲۰ هزار دوز، ۱۱ شهریور ماه دو محموله شامل یک میلیون و ۴۴۹ هزار و ۶۰۰ دوز و یک میلیون ۷۹۵ هزار و ۹۶ دز و ۱۲ شهریورماه 4 میلیون و ۱۱۵ هزار و ۸۸ دوز واکسن کرونا از نوع سینوفارم وارد کشور شده است.

وی با اشاره به ورود ۶۴۸ هزار در واکسن آسترازنکای روسی در شامگاه دیشب، تاکید کرد: مجموع واکسن‌های وارداتی از ۱۱ بهمن سال گذشته تا صبح امروز ۱۴ شهریور ماه در ۴۶ محموله به ۴۰ میلیون ۲۹۱ هزار و ۸۹۴ دوز رسیده است.

ارونقی تصریح کرد: در این مدت در ۲۶ محموله ۳۱ میلیون و ۶۴۴ هزار و ۶۸۴ دز واکسن سینوفارم چینی، یک محموله یک میلیون ۴۵۲ هزار دز کواکس ایتالیا، یک محموله یک میلیون و ۴۴۹ هزار و ۶۰۰ دوز کواکس چینی، ۱۱ محموله یک میلیون و ۴۵ هزار دوز اسپوتنیک روسی، دو محموله ۹۶۳ هزار دوز آسترازنکا روسی، یک محموله ۷۰۰ هزار و ۸۰۰ دوز کواکس کره جنوبی، یک محموله ۱۲۵ هزار دوز هندی بهارات و ۲ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۸۱۰ دوز واکسن ژاپنی آسترازنکا به کشور وارد شده است.

واردات واکسن کرونا از ۴۰ میلیون دوز گذشت

وی افزود: امروز نیز دیگر محموله واکسن کرونا در فرودگاه امام خمینی به زمین خواهد نشست.

معاون فنی و امور گمرک ایران تاکید کرد: واکسن‌های وارداتی کرونا در فرودگاه امام خمینی به نمایندگان وزارت بهداشت تحویل داده می‌شود و تمام تشریفات گمرکی آن‌ها پای پرواز انجام می‌شود و تعللی در ترخیص آن وجود ندارد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
ظاهرا یا دروغه و یا همه رو احتکار میکنن و یا صادر میشه- چون کمتر از 10% جمعیت واکسن زده اند
پس چرا نه تو سایت ثبت نام، سن ثبت نامی ها رو از 50 سال پایین تر میارین و نه در مراکز تزریق واکسن خبریه؟ خوب بگید چطوری میخواید واکسیناسیون رو انجام بدید.
از اين واكسن هاي آشغال اگر يك ميليارد هم وارد كنيد مشكل حل نمي شود
اگر مي خواهيد كرونا را كنترل كنيد بايد واكسن آمريكايي
وارد كنيد و تا زماني كه اين كار را نكنيد آش همين و كاسه همين ....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست