بازدید 4154
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل یاسوج:

دولت سیزدهم آشفته بازار خودرو را سر و سامان دهد

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل یاسوج معتقد است: قیمت‌های کنونی خودرو در بازار یاسوج کاذب است و اگر نظارت بر بازار خودرو وجود داشته باشد چرا هرج و مرج در بازار خودرو دیده می‌شود؟
کد خبر: ۱۰۷۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ 05 September 2021

دولت سیزدهم آشفته بازار خودرو را سر و سامان دهد

"عنایت رضایی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با ابراز این عقیده که اگر مسئولان و متولیان امر بر بازار خودرو نظارت و مدیریت داشته باشند، آیا قیمت یک دستگاه خودرو پراید ۱۶۵ میلیون تومان است؟ گفت: تا زمانی که رانت خواری و باندبازی در خودروسازهای داخلی جمع نشود باید شاهد وضعیت بدتر از این در بازار خودرو باشیم.

وی ادامه داد: چگونه است که یک نمایندگی قیمت یک مدل خودرو را ۱۸۰ میلیون تومان اعلام می کند و در جایی دیگر همان مدل ۳۱۸ میلیون تومان است؟

رضایی هم چنین در ادامه معتقد است: دست اندرکاران خودروسازی مردم را فریب می دهند؛ طرح های قرعه کشی فروش خودرو به مردم صوری بوده و بیشتر خودروهای عرضه شده در قرعه کشی را با کدملی‌های صوری خرید می‌کنند. چرا یک نفر وقتی همه قرعه کشی ها را شرکت می کند اما حتی یک بار هم برای یک دستگاه خودرو اسمش انتخاب نمی شود؟ معلوم است که یک جای کار می لنگد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل یاسوج گفت: یک دستگاه خودرو ۱۰۰ میلیون زیر قیمت بازار از تهران خرید کرده‌ایم، اما هر چه با شخصی که خودرو به نامش هست تماس می گیرم، می گوید من اصلا خودرو ندارم بنابراین معلوم می شود از کد ملی مردم برای ثبت نام خودرو سوء استفاده شده است.

وی پیشنهاد داد، مدیریت شرکت های خودروسازی داخلی باید به کسانی واگذار شود که در مقابل مردم متعهد باشند و مردم هم تحت هیچ شرایطی خودرو خرید نکنند تا این وضعیت هرج و مرج بازار خودرو درست شود.

رضایی با طرح این سئوال که مگر بازار خودرو صاحب ندارد که هر شبانه روز ۱۰۰ میلیون افزایش پیدا می‌کند؟ گفت: از دولت سیزدهم انتظار داریم این آشفته بازار خودرو را سر و سامان دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار