بازدید 3901

پیک پنجم کرونا هنوز ادامه دارد

اپیدمیولوژیست گفت: با توجه به بررسی شاخص‌ها، بارقه‌های امید مشاهده می‌شود، ولی دچار خوش خیالی نشویم، هنوز در پیک پنجم شیوع کرونا هستیم.
کد خبر: ۱۰۷۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷ 05 September 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حمید سوری، اپیدمیولوژیست با حضور در برنامه "تیتر امشب" با بیان اینکه در سراسر کشور با پیک پنجم مواجه هستیم، گفت: با توجه به بررسی شاخص‌ها، بارقه‌های امید مشاهده می‌شود، ولی دچار خوش خیالی نشویم، هنوز در پیک پنجم شیوع کرونا هستیم.

محسن فرهادی، معاون مرکز سلامت وزارت بهداشت دیگر مهمان برنامه گفت: متأسفانه و یا خوشبختانه رفتار در کووید ۱۹ بسیار تأثیرگذار است. به عبارتی با وجود پوشش بالای واکسیناسیون هر جایی که رفتار ما مناسب نباشد دچار مشکل می‌شویم و هر جایی که رفتار ما حساب شده باشد نتایج خوبی حاصل می‌شود.

وی افزود: میانگین رعایت تهویه در کشور ۴۶ درصد و میانگین زدن ماسک ۴۴ درصد است.

معاون مرکز سلامت وزارت بهداشت با بیان اینکه هم‌اکنون در حال بازنگری شیوه‌نامه‌های بهداشتی هستیم، گفت: در شیوه‌نامه‌های بهداشتی جدید تأکید بر استفاده از واکسیناسیون و تهویه مناسب است.

کیانوش جهانپور، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: در دو روز گذشته بیش از ۶ میلیون دز واکسن وارد کشور شده است که به زودی به چرخه بهداشتی تزریق می‌شود.

وی بیان کرد: تا پایان شهریور واکسن (پاستوکووک) وارد تولید صنعتی و انبوه می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار