بازدید 5792

تبریک رئیسی به درخشش ورزشکاران ایران در پارالمپیک

رئیس جمهور در پیامی با تبریک درخشش افتخار آمیز ورزشکاران ایران در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، گفت: اهتزاز پرچم باشکوه ایران و طنین سرود جمهوری اسلامی ایران نشان داد که جوانان رشید این مرز و بوم در سایه همت و اراده‌های مستحکم خود بر هر مانع و کاستی غلبه یافته و همواره با اقتدار بر قله‌های پیروزی گام بر می‌دارند.
کد خبر: ۱۰۷۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۱ 05 September 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام حجت الاسالام سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درخشش افتخار آمیز و پیروز‌های پی در پی ورزشکاران با صلابت کاروان “سردار دل ها” در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و کسب مدال‌های با ارزش در رشته‌های مختلف ورزشی که جلوه دیگری از توانمندی‌ها و شعار “ما می‌توانیم” را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت، به آحاد ملت قهرمان پرور ایران تبریک می‌گویم.

اهتزاز پرچم باشکوه ایران و طنین سرود جمهوری اسلامی ایران نشان داد که جوانان رشید این مرز و بوم در سایه همت و اراده‌های مستحکم خود بر هر مانع و کاستی غلبه یافته و همواره با اقتدار بر قله‌های پیروزی گام بر می‌دارند.
اینجانب با تبریک این موفقیت بزرگ و به یادماندنی به یکایک ورزشکاران و قهرمانان این کاروان که به نام شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین بود، از تلاش‌های ارزنده مربیان و دست اندرکاران این عرصه ورزشی تقدیر و تشکر می‌کنم و آرزوی تداوم توفیقات همه این عزیزان را در دیگر عرصه‌های ورزشی دارم.

سید ابراهیم رئیسی                            
رئیس جمهوری اسلامی ایران                     

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار