بازدید 6401
۱

درخواست امام جمعه پیشوا از دادستان

امام جمعه پیشوا گفت: دادستان مسئله بیمارستان نیمه کاره پیشوا را پیگیری کند.
کد خبر: ۱۰۷۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶ 04 September 2021

به گزارش «تابناک» به نقلا ز خبرگزاری صداوسیمای استان استان تهران، حجت الاسلام باقری در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان پیشوا افزود: حدود ۱۰ سال است که پیشوا شهرستان شده است، ولی مشکلات زیادی داریم و تا الان متاسفانه هنوز برای ساخت بیمارستان وعده می‌شنویم.

وی افزود: پیشوا ۱۰ سال است شهرستان شده است، ۲ سال آن در زمان آقای احمدی نژاد و ۸ سال زمان آقای روحانی بود، اما با مشکلات فراوان مواجه است.

باقری گفت: بعد از ۱۰ سال مشکلات بیمارستان هنوز حل نشده است، هنوز قول و وعده می‌دهند، در کدام عرصه‌ی عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی شاهد افزایش امکانات بوده‌ایم، فرمانداری چرا کاری نمی‌کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد درخواست ۱۵۰ میلیار تومان برای تحویل ساختمان بیمارستان را دارد، افزود: دانشگاه آزاد می‌گوید ۱۵۰ میلیارد تومان بدهید تا اسکلت ساختمان بیمارستان را تحویل دهیم، چرا باید این مبلغ را بدهیم؟؛ ۱۰ سال زمین و امکانات را تحویل گرفته‌اند و بیمارستان را تحویل نداده‌اند، به جای عذرخواهی از مردم تازه مطالبه‌ی ۱۵۰‌میلیارد تومانی را هم مطرح می‌کنند.

امام جمعه پیشوا گفت: رییس مجلس سال قبل سفری به پیشوا داشتند که بعد از آن ۷۰ میلیارد تومان بودجه بابت سال جاری و ۸۰ میلیارد تومان برای سال آینده جهت ساخت بیمارستان تعلق گرفت، اما دانشگاه آزاد به جای جبران کمبود‌ها خواهان دریافت ۱۵۰ میلیارد تومان است تا اسکلت و ساختمان نیمه کاره بیمارستان را تحویل وزارت بهداشت بدهد.

وی با اشاره به تلاش‌های رییس جمهور با وجود شرایط کرونایی جهت خدمت به مردم افزود: برای ما مهم و ارزش‌مند می‌باشد که الان فردی رأی آورده است که بین مردم بوده و پای درد و دل مردم می‌نشیند.

باقری افزود: در کنار مردمی بودن و ساده زیستی دولت، باید کارآمدی هم باشد، از دولت جدید درخواست داریم استانداران و فرمانداران کارآمدی انتخاب کند، تا مشکلات کمتر شود، زیرا جای چنین مدیرانی خالی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اخبار محلی رو پخش میکنی تابناک که ربطی به 80 میلیون بقیه نداره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی