بازدید 9058

استقرار وضعیت جوی ناپایدار در آذربایجان شرقی

مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی نسبت به استقرار وضعیت جوی ناپایدار در استان تا روز شنبه هشدار داد.
کد خبر: ۱۰۷۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ 03 September 2021



به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان، وضعیت جوی استان تا روز شنبه ۱۲ شهریور ناپایدار خواهد بود.

بر همین اساس مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها و احتمال خسارت در اثر وزش باد شدید، رخداد تندبادهای لحظه ای، پرتاب اشیا و سقوط تابلوهای تبلیغاتی خبر داد.

محمد باقر هنربر گفت: بنا بر هشدار جوی سطح زرد اداره کل هواشناسی استان فعالیت سامانه بارشی از روز پنجشنبه تا روز شنبه موجب رگبار باران و رعدوبرق و وزش باد گاهی تا نسبتا شدید و کاهش محسوس دما شده و از شهروندان می خواهیم تا احتیاط های لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: لازم است شهروندان از سفرهای غیرضروری اجتناب نموده و ضمن توجه به توصیه های زیر، ‌اقدامات لازم جهت جلوگیری از بروز خسارات احتمالی را به عمل آورند.

هنربر بیان کرد: اجتناب از اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها،عدم صعود به ارتفاعات و فعالیت های کوهنوردی،دوری از درختان پوسیده، کهنسال و کم دوام ودوری از ساختمان های نیمه کاره و در حالِ ساخت از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی تصریح کرد: هشدارهای لازم و اطلاع رسانی به دستگاه های مربوطه نیز انجام شده است تا آمادگی کامل وجود داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل