بازدید 14265
۱

تزریق ۸ دوز واکسن فایزر در یکی از بیمارستان‌های کاشان

دادستان کاشان اصفهان گفت: در مجموع ۳۰۰ دوز واکس سینوفارم و فایزر و واکسن‌های مختلف دیگر به صورت قاچاق وارد استان مرکزی شده است و تنها ۸ دوز واکسن فایزر در یکی از بیمارستان‌های خصوصی کاشان تزریق شده و مابقی در استان مرکزی تزریق شده است.
کد خبر: ۱۰۷۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶ 03 September 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه در کاشان تعداد زیادی واکسن فایزر و سینوفارم به صورت قاچاق وارد شده و در یکی از بیمارستان های خصوصی کاشان تزریق شده است.

روح الله دهقانی با بیان اینکه واکسن‌های قاچاق در یکی از بیمارستان‌های استان مرکزی تزریق شده است، اظهار کرد: بخش خصوصی به شکل قاچاق واکسن‌های سینوفارم و فایزر را وارد و تزریق کرده است.

دادستان کاشان با بیان اینکه، تحقیقات در خصوص قاچاق واکسن های وارد شده ادامه دارد، خاطر نشان کرد: تحقیقات در خصوص مرتبطین با موضوع قاچاق واکسن‌ها ادامه دارد و با قاطعیت برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجموع ۳۰۰ دز واکس سینوفارم و فایزر و واکسن‌های مختلف دیگر به صورت قاچاق وارد استان مرکزی شده است، خاطر نشان کرد: تنها ۸ دز واکسن فایزر در یکی از بیمارستان‌های خصوصی کاشان تزریق شده و مابقی در استان مرکزی تزریق شده است.

دهقانی تصریح کرد: واکسن فایزر و سینوفارم تزریق شده به صورت قاچاق بوده و هیچ سوء استفاده‌ای از سهمیه اختصاصی به منطقه کاشان صورت نگرفته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
تو شرایطی که دولت واکسن را برای مردم تهیه نمیکنه تا بمیرن اگه مردم بدبخت خودشون هم برن واکسن تهیه کنن برای نجات جون خودشون دولت انقلابی متهمشون میکنه به قاچاق واکسن.لابد از واکسن هم میخواد عوارض و مالیات بگیره و گمرکی.فساد تو این کشور اژدهای هفت سره که با جون مردم هم تجارت میکنن.حالا وزیر الماس نشان جدید بهداشت فکر کاسبی از واکسنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان