بازدید 5696
۳

کرونا جان ۵۸ اصفهانی را در شبانه روز گذشته گرفت

در شبانه روز گذشته ۵۸ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های اصفهان جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۱۰۷۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷ 02 September 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، ۲۴ ساعت گذشته (منتهی به پنجشنبه_۱۱شهریورماه) ۶۰۳ بیمار جدید در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ۲۲ شهرستان استان بستری شدند.

هم اکنون ۳ هزار و ۷۵۷ بیمار در بیمارستان‌های استان اصفهان بستری هستند که از این تعداد ۴۶۴ بیمار در بخش‌های آی سی یو بیمارستان‌ها بستری هستند.

در این مدت همچنین ۳۶۵ بیمار از بیمارستان‌های استان مرخص شدند.

در شبانه روز گذشته ۵۸ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان اصفهان فوت کردند که تست ۴۲ بیمار مثبت بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، ۳ هزار و ۹۰۰ تست کرونا از افراد علامت دار و مشکوک در استان گرفته شد که تست هزار و ۵۰۱ نفر مثبت بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
اصفهان حداکثر سه درصد جمعیت کشور را در خود جای داده است و همین سه درصد طبق آمار رسمی 58 فوتی کرونایی در 24 ساعت گذشته داشته است. با یک معادله ساده معلوم می شود که تلفات روزانه کشور دست کم 1900 تن می شده است. ممکن است برخی دلواپسلن بگویند که نه در اصفهان کمتر رعایت می شود و و و . ولی باید در نظر داشت که واکسن شده ها در اصفهان از خیلی شهرهای کشور بیشتر هستند. این شهر تجهیزات درمانی بسیار زیادی دارد و امکانات شهری و مردم آن از بسیاری از نواحی کشورف که برای یک سر درد ساده آواره این شهر و آن شهر می شوند، بیشتر است. فاجعه واقثعی کرونا بسیار هولناک تر از انی است که گفته می شود و معلوم نیست چرا از عوامل ان، از جمله آقای نمکی اینهمه تجلیل می شود.
قابل توجه اوهایی که میگن با طب سنتی مسایل را حل کنید!!!!
نادان ها!
جمعیت شهر اصفهان ۲ میلیون نفر است یعنی یک چهلم ایران. اگر توزیع فوتی ها را یک نواحت بگیریم تعداد فوتی های ایران باید حدود ۴۰*۵۸ یعنی ۲۳۲۰ نفر باشد حال خودتان می توانید درک کنید چرا مردم به آمارهای حکومتی اعتماد ندارند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی