بازدید 7116
۵

‏حکم زاکانی برای شهرداری تهران امضا شد

زاکانی از نمایندگان ادوار مجلس با سابقه ۱۲ سال نمایندگی مردم تهران در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم است و در دوره اخیر نیز با رای مردم قم بیش از یکسال نمایندگی این شهر را بر عهده داشت.
کد خبر: ۱۰۷۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ 02 September 2021

به گزارش  تابناک به نقل از شهرداری تهران، با حکم دکتر احمد وحیدی وزیر کشور، علیرضا زاکانی به صورت رسمی در پست شهرداری تهران کار خود را آغاز می کند.

علیرضا زاکانی که با رای اکثریت قاطع اعضای شورای شهر ششم به عنوان شهردار تهران انتخاب شده بود، با حکم احمد وحیدی وزیر کشور دولت جدید آیت‌الله رئیسی، به صورت رسمی کار خود را در شهرداری تهران آغاز کرد.

زاکانی از نمایندگان ادوار مجلس با سابقه ۱۲ سال نمایندگی مردم تهران در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم است و در دوره اخیر نیز با رای مردم قم بیش از یکسال نمایندگی این شهر را بر عهده داشت.

علیرضا زاکانی با رای هیئت رئیسه مجلس از بدو آغاز به کار مجلس یازدهم، ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس را بر عهده داشت.

زاکانی همچنین کاندیدای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری سال جاری بود که به رغم ثبت‌نام در روز آخر و زمان اندک تبلیغات با اتخاذ مواضع شفاف و مردمی در مبارزه با فساد مورد اقبال مردم قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۱
انتشار یافته: ۵
انشالله با روحیه انقلابی که دارن در شهرداری موفق هستند.
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
جوجه رو اخر پاییز میشمرن
پس از خاکستری که قالیباف از تهران بر جا گذاشت، درستش هم این بود که این یکی بیاد آن خاکستر را به باد بده. دیگه داریم به پایان این سیرک دردناک نزدیک میشیم.
نمیدانم در شهرداری تهران چه خبری هست و یا اینکه ایشان چه توانائی خاصی دارند که برای شهردار شدنشان اینقدر اشتیاق هست و حتی قانون را برای ایشان عوض میکنند!
مگر قانون برای تبعیت نیست؟!
شاید هم ایشان در مقابل قانون برابرترند!
اولین فساد رسمی دولت رئیسی؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی