بازدید 27915

نمکی: دلم نمی‌خواست وزیر شوم

مراسم تکریم و قدردانی از وزیر بهداشت دولت دوازدهم، بعد از ظهر چهارشنبه در سالن اجتماعات وزارت بهداشت برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۳۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲ 02 September 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، در مراسم تکریم و قدردانی از خدمات سعید نمکی در دوران وزارت بهداشت، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت دولت سیزدهم به همراه معاونین وزارتخانه حضور داشتند.‌ وزیر بهداشت دولت دوازدهم، با عنوان این مطلب که نیاز به مراسم تودیع ندارم چون خودم را سرباز نظام سلامت می دانم، گفت: یک روز من فرمانده نظام سلامت و حالا سرباز هستم. شک ندارم قرار گرفتن در این جایگاه، با چه سختی‌ها و دشواری‌هایی همراه است.

وی با اشاره به معرفی دکتر عین اللهی به عنوان وزیر بهداشت دولت سیزدهم، افزود: من از همان روز که اسم دکتر عین اللهی را در لیست کابینه دولت سیزدهم دیدم، از این انتخاب خوشحال شدم و از مهندس موهبتی خواستم که با روابطی که در مجلس دارد، تمام تلاش خود را برای کسب رأی اعتماد دکتر عین اللهی به کار بندد.

نمکی گفت: امروز بدون روحیه جهادی نمی‌توان با چنین بلای بزرگی در افتاد. در دوران خدمتم در وزارت بهداشت بسیار مشتاق بودم که از حضور دکتر عین اللهی استفاده کنم که مقدور نشد.

وی ادامه داد: دلم نمی‌خواست که وزیر بهداشت شوم و ماه‌ها با من کلنجار می‌رفتند؛ تا اینکه کار بالا گرفت. یک روز آمدم در ساختمان وزارت بهداشت، سراغ دکتر هاشمی و گفتم که تو رو سر جدت بمان. ایشان گفتند که باید بروند. گفتم جز دست پدرم، دست کسی را نبوسیدم، اما حاضرم دست تو را ببوسم و هفته‌ای دو بار بدون عنوان کنار شما باشم، ولی بمان.

نمکی گفت: وقتی وزارتخانه را تحویل گرفتیم، مشکلات ناشی از تحریم هم اتفاق افتاد. در سازمان غذا و دارو با یک مافیای شکم گنده و دهن باز مواجه بودیم. ترکش‌های زیادی تحمل کردیم تا واردات کشور تا ۳۰ درصد در عرض یک و نیم سال کم کنیم.

وی با عنوان این مطلب که بعد از مدتی که فرصت کردم، دست به قلم می‌شوم تا روزنگار آنچه که در دوران وزارت گذشته است بنویسم، افزود: خواهم گفت که در این دوران چه کسانی همراه ما بودند و چه کسانی ما را تنها گذاشتند و یا ناجوانمردانه از پشت خنجر زدند.

نمکی گفت: خواهم نوشت از اینکه دیگران چگونه خلق موج کردند و از سوی دیگر می‌خواستند کار وزارت را به جایی بکشانند که این وزارت خانه از ته رودخانه جنازه جمع کند اصلاً مگر مسؤولیت واردات واکسن با وزیر است واکسن را چه کسی وارد نکرد و چرا وارد نکرد.

وی افزود: در کجای دنیا وزیر بهداشت مسئولیتش واردات واکسن است البته مسئولیت، فراهم کردن زیرساخت‌ها است که آن هم فراهم شده است، اما کسانی خواستند وزارت را سیبل کنند و خود در سایه‌ای بنشینند و تماشا کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۵۹
استاد شما به همه جا چنگ زدی که وزیر بمانی. نمیخواستی وزیر بشی؟ همه مسئولین هم ماشالله فرهنگی و دست به قلم، بعد مسئولیت یا می‌روند دانشگاه یا کتاب میخوان بنویسند.
جای کتاب نوشتن، وضعیت این مردم مظلوم را ببینید بعد از 8 سالی که شما مسئول بودی. همه شما. ببینید با این مردم و این کشور چه کردید. خدا از شما نگذرد. به امید روز دادخواهی که نزدیک است خواهیم ماند و لحظه شماری میکنیم یکتا عادل هستی بین ما و شما قضاوت کند و وعده ای که در حمایت مظلوم در برابر ظالم را داده اند، عملی کنند.
با سلام و احترام ایکاش نمی شدی تا جان هموطنانم در امن بود.خداوند از شما نگذره و جزای کارهای و زجری که به مردم کشورم دادی رو ازت بگیره . هر روز برای جزای زشت کارهات به درگاه خداوند دعا می کنم.
شما یک دکترید چرا اینقدر روحیه نظامی گری دارید ؟ چرا همه اش خودتان را با نظامیان مقایسه میکنید ؟
والا الان که نگاه می کنم ، منم دلم نمی خواست تو وزیر شی ! یعنی خیلی ها دلشون نمی خواست !

برای هر چی روجانی رو ببخشم ، برای وزیر کردن تو نمی بخشم ، تویی که جربزه نداشتی ، مثل خیلی سازمان ها و وزارت های بهداشت دنیا ، روی تغظیلی و قرنطینه درست حسابی - نه این مسخره بازی ها - پافشاری کتی ... تویی که نتونستی روی واردکردن واکسن فشار بیاری و خودت همزمان با واکسن سازان داخلی وعده سرخرمن و بزک نمیر بهار میاد دادی ....
نمکی من نه دنبال اصلاحاتم نه اصولگرا ولی به رسم انسانیت میفهمم که تو مخلصانه کار کردی درود برشرفت
پاسخ ها
پارادوکس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
ساراخانم
نمیدونم معنی اخلاص را چطور می فهمی؟
اِخلاص انجام دادن عمل تنها برای خدا و پاک کردن نیّت از غیر خدا است
انصافا تمام رفتار و گفتار ایشون را بررسی کن ببینید کوچکترین شباهتی به اخلاص داره؟
امثال شماها که براتون جان انسان بی ارززشه باید همچین صحبت هایی هم بکنید.شماها از آدمیت فرسنگها بدورد چطور میخواهید از ارزشهای انسانی صحبت کنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
همیشه نتیجه عمل مشخص میکنه که یه نفر کار درست کرده یا نه البته مشخصه که منظور شما از کار کردی ،کار درست نیست
ملانصرالدین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
سلام یره!!!
نمیخواستی وزیر باشی اما خیلی تقلا کردی وزیر بمونی
ولی بدجور دلش می خواست بمونه
بله اشتباه که شده است. تو برای شغل های دیگر مناسب بودی!!! سری به داخل جامعه و مردم بزن و شغلت را از مردم بپرس.
مراسم قدردانی!!!!!!!!!واقعا شرم آوره
تشنه واقعی خدمت شمایی
چرا ،مگه میمردی قبول نمیگردی یا خانواده ات در خطر جانی قرار داشت و یااا.........
میدونی با سکوتت و ..... چند جان گرفته شد وقتی مردی ، اون دنیا چطور جواب میدی
خدا فقط از دل آدمهاش خبر داره
نه اینکه وزیر خوبی بودی


هزاران نفر را کشتی
مگر وظیفه پزشک درمان هست؟ مگر وظیفه بیمارستان بستری کردن بیماران و رسیدگی به آنهاست؟ مگر وظیفه داروساز ساختن داروست؟ مگر وظیفه راننده آمبولانس رساندن بیمار به بیمارستان هست؟ راست میگوید دیگر چرا نمیروید شرح وظایف را بخوانید!!!!!
خوب نمی شدی
امیدوار بودیم رفتنش از وزارت خونه و ندیدن چهره و نشنیدن صداش از رسانه ها کمی از آلام ما رو کم کنه. اما متاسفانه دست بردار نیست. به جای اینکه بگیرن و به خاطر کوتاهی و اهمال کاری مجازاتش کنن هر روز یه تریبون در اختیارش گذاشتن برای دروغ پراکنی و ماله کشی اشتباهاتش
اگ میتونی بگو......
همه شدن بگم بگم............
تظاهر در ذات برخی ها می باشد
قبول نمی کردی ما هم دلمون نمی خواست ادم بی کفایتی وزیر بشه
اذیت میکنی!!!؟ بهت میگم اذیت نکن
حال که وزیر شدی چه گلی به سرمون زدی.شما خودت رو مسخره کردی یا مردمو.شما جز بد دهنی و فحش مگه چیز دیگه ای بلد بودی.یه روزی خدای ما مردم مجازاتتون میکنه.برو از از مردم حلالیت بطلب
همه همین رو میگن ولی به شدت به میز و صندلی و پست و سمت علاقمند هستند ....
اقای نمکی پسرت مشاور وزیر شده خدا کنه راه تورا ادامه نده
سیستم اداری ما براساس رانت و تعارض منافع و نوچه پروری بنا شده و ایشون در این زمینه انصافا خوب عمل کردند و هیچ مسئولی از ایشون ناراضی نبود.
واقعا بستون نیست با با همه بیدارند ولی متاسفانه شما هنوز تو خوابی یه ضرب المثل هست که میگه کسي که خواب باشه را میشه بیدار ش کرد ولی کسي را که خودشو به خواب زده را نه نمیشه بیدار کرد
انشا الله روزی در پیشگاه عدل الهی بابت مرگ پدران و مادران و جوانان که بعلت بی عرضگی تو و امثال توست جواب پس بدهی البته قبل تز ان هم در یک دادگاه عادل به تمام مردم ایران مخصوصا حانواده های داغدار جواب پس بدهی ، کسی که مردم دلشان میخواهد در زندان باشد برای چه تکریم می شود.
اقای نمکی اونایکه شما را ادیت کردن یکروز اقای هاشمی را هم خیلی ادیت کردن بخاطر یک تیکه کلام لفطی که با یک هم وطن روستایی به زبان خودش با اوصحبت کرد امروز ایران سرمایه های خود را توسط همین افراد از دست میدهد اینا که میگویند ولایی هستن ولی از ترامپ موساد بدتتر به مردم ایران جفا میکنند .چون با تبلیغ سرمایه های کشور را ازبین میبرند خدا لعنت کند اینها را .کسی هم نیست جلو ایناها را بگیرد
سلام واقعا بی انصافین که این جور درباره اقای دکتر ده نمکی صحبت می کننین.انصاف خوب چیزی هست دکتر شما ها رو کشت یا عدم رعایت فاصله اجتماعی شما یا مسافرت رفتن های شما عدم استفاده از ماسک .خوب ادم وقتی حرف می زنه شرایط رو درک کنه
یک سوال از اقای نمکی داشتم چرا این دولت اسرار زیاد دارد به واردات واکسن شما این کار را انجام ندادین که موجب این هم مرگ میر شد ؟
فقط دلت می خواست مردم رو بکشی
الان از انقلابیون سوال مهم.
ایاواقعاپسراین شده مشاور وزیر....
دراینده بایدپاسخگوی انتخابات وحشتناک غلط
باشند.
خدا ازت نگذره وتاوان خانواده ای داغ دار را توی همین دنیا پس بدی
آقای نمکی دوران وزارت شما جزوسیاهترین ایام برای ملته،تووهمفکرای سوداگر وبعضا#پفیوز،درابتداورودکرونا به قم راتمذیب کردید،قرنطینه کردنوبا تمسخرولودگی برگزارکردی،بعوض توجیه کردن ومجاب اصحاب قدرت به خریدوواردکردن واکسن ایرانراگورستان وبه آبادکردن قبرستانهاباتمام وجودکمک کردب
هر اتفاقی در رابطه با کرونا در کشور بیافتد این آقای نمکی معتقد است عده ای می خواستند چنین و چنان کنند و ایشان جلوی آنرا گرفت. اگر دیگران بودند چه می شد. مثلا همین اخیرا با تلفات بیش از 600 نفر در روز گفتند اگر اقدامات ایشان نبود روی 1300 تا 1400 کشته داشتیم. البته نگفتند چطور حساب کردند. الان می گویند کسانی می خواستند وزارت بهداشت از ته رودخانه جنازه جمع کند. فکر کنم اگر (خدای نکرده) همه مردم ایران هم از کرونا می مردند، ایشان می گفتند اگر کار دست دیگران بود تعدادی را از خارج کشور می آوردند تا آنها هم از کرونا اینجا بمیرند. خیلی استدلالهای ایشان با نمک است.
نمکی اگه سواد داری بعد از وزارت ننگینت نمی حاد کتاب بنویسی تو خونه بشین وماهی فقط یکبار از یک تا صد هزار (البته اگه آمار درست داده باشی که بعیده) را فقط بشمار تا یادت نره چه کارنامه ای تو دوران وزارت نکبت بارت درست کردی حیف عنوان دکتر به تو .....
چم هرچی دکترا یزد بگن
دقیقا اشتباهی وزیر شدی شماباید توی بهشت زهرا کار می کردی وزیر بی لیاقت که اینقدر مردم به کشتن دادی
بر حسب وظیفه بعنوان فردی که قریب ۲۵ سال در وزارت بهداشت کار میکنم و بدون هر گونه گرایش سیاسی باید عنوان کنم شایسته ترین وزیری که در دوران کاری خود مشاهده کردم جناب آقای دکتر نمکی بوده است لذا علیرغم نقد های مردمی که یقینا ناشی از عدم آگاهی از برخی اطلاعات می‌باشد برای ایشان آرزوی توفیق میکنم.
ما هم نمیخواستیم
زمانی که آقای وزیر محترم بهداشت جناب دکتر قاضی زاده ی هاشمی به دلیل کم شدن بودجه ی وزارت بهداشت استعفا داد شما هر کاری کردی وزیر بشی حتی اگر بودجه صفر. می شد چون برخی از معدود افراد پست را دوست دارند حال کارم ندارند و حتی خرابکاری هم می کنند و باعث مرگ میلیونها انسان و داغدار کردن خانواده ها می سوند که هم این دنیا هم در اون دنیا باید پاسخگو باشند یه چیزی هست به نام استعفا هر موقع دیدید نمی تونید خدمت کنید یا قبای اون پست براتون بزرگه باید ازش استفاده کنید
تو خودت خنجر از پشت بودی
اقای دکتر نمکی ....شما باید هم امروز به الزایمر دچار شوی ..ولی کافیه در اینترنت .سخنان خودت را در اینترنت کلیک کنی .و سخنان گهر بار که ناشی از به لیافتی و عدم توجه به دلسوزان نظام بود از شما می خواستند ..اجازه ورود واکسن بدهی تا شرکت خصوصی وارد کنند ..در جواب می گفتی .تنها وزرات بهداشت درمان حق ورود دارند ....یادت رفته می گفتی ..دنیا باید از ما باید بگیره مبارزه را با ویروس ...بدون انکه هنوز واکسن برکت به مرحله تولید رسیده باشه ..تو نبودی می گفتی ..علاوه بر تامین واکسن .به دنیا هم صادر میکنی ...شما فکر میکنی .در صد سال پیش زندگی می کنی ..امروز نعل وارونه میزنی ..در هر فامیل چندین نفر را داغدار کردی ... اگر قوه قضائیه شما را محاکمه علنی نکنه ..شما در مقام دفاع می توانی ..بهانه تحریم را بیاوری ..رهبری هرچه را ستاد کرونا گفت ..به ان عمل کرد ..در ماه های محرم وصفر و رمضان ..در حسنیه امام ..تنها بر گزار کرد ..به مردم توصیه می کرد ..به دستورالعمل های ستاد کرونا عمل کنید ..به غیر از دو واکسن .به ستاد اجازه داده از همه جا واکسن تهیه کنید ..تازه این دو واکسن را می فرمود غیر از امریکا و انگلیس از هر جا می توانی تهیه کنید .. .پس مشگل از شما وزیر بی لیاقت وستاد کروناست ...تا دیروز سوار اسب مراد ترک تازی می کردی..امروز به دلیل مرگ ومیر در اثر کرونا که ناشی از عدم لیاقتدو سوء مدیریت بود .. تهیه واکسن حالا دیگر به تو ربطی نداشت ..مجوز نباید شما نباید صادر میکردی ...اکر کرده بودی ..امروز می توانستی فرار کنی ...خانواده های وابسته من که سه نفر در اثر کرونا فوت کردند ..چون واکسن نبود .خونشان به گردن شماست ..تورا به خدا پیام ها انتقال دهید . ممنون
بعله... اون اواخر دلت می خواست ریئس الوزرا بشی اما...
آقا نمکی فقط خدا جا حق نشسته همین دنیا تاوان خواهی داد
کاش وزیرنمیشدی
با این کارنامه سیاهی که ایشون داره...مرگ چندین ده هزار نفر...کسب بالاترین رتبه مرگ نسبت به جمعیت.....واکسیناسیون دیر هنگام ......استفاده از واکسن ناکارآمد چینی.....سرمایه گذاری بر روی ۷ واکسن که معلوم نشد چی شد....و در نهایت باعث وقفه ۱ ساله واکسیناسیون شد....فشار بی نهایت بر سیستم بهداشت و درمانی که در استانه فروپاشیست.....ایشون در هر کشوری بود تاحالا صد بار بیرونش کرده بودن....طلبکار هم شده!!!!
نمی خواستی اما شدی بنابراین وزارت میکردی برای مردم و حفظ سلامت مردم
این اقای نمکی را که می بینم درشگفتم شب چه گونه می خوابد در اثر بی لیاقتی ایشان می خوابد که انان را به کشتن داد خجالت هم نمی کشد.
هر چند همشهری منی ولی بجای بگم بگم خواهم گفت همون موقع که نتونستی استعفا میدادی وحرفهاتم میزدی نه الان که صد هزا نفر مردم بیگناه از جمله برادر من راهی قبرستان شدند
ولی وزیر شدی و با منحل کردن معاونت اجتماعی وزارت بزرگترین ضربه را به نظام سلامتی زدی
نمکی بحق وحقانیت الله متعال باملت چکارکردی رب العالمین همان در حقت روا فرمایند انشاالله وتعالی
جناب نمکی همون بهترکه رفتی چراکه تواگرواقعا پزشک بودی اخلاق پزشکی این اجازه رونمیده که بخاطرپست ومقام چشم به روی همه چیزببندی وفقط بله قربانگو بودی خداازاونهایی که باعث این فاجعه مرگ ومیرشدن نگذرد که خیلیها روعزادارکردن بخاطر لج ولج بازی
شما بدون علم ومطالعه به بهانه موش آزمایشگاهی جلو واردات ۱۸ میلیون واکسن از چین را گرفتی.
واقعا انسانی دورو بودی
یه لحظه هم در فکر مردم نبودی
به نظر من باید یه وزارت خونه جدید به اسم تملق و چاپلوسی افتتاح میکردن و نمکی رو وزیر اونجا میذاشتن
جناب اقای دکتر نمکی عزیز جرا شما بیماری کرونا سیاسی کردید جناب شما در وضعیتی به استان سیستان و بلوچستان سفر کردید که مردمان این استان باشدیدترین وضعیت این بیماری دست و پنجه نرم میکردند چرا شما به هر شهرستانی بازدید میرفتی بیماران ترخیص و وضعیت عالی نشان میدادند مگر شما همینقدر خنگ بودی نفهمیدی موضوع چیه
تا حالا تو زندگیم هیچ وقت از کسی به این اندازه نفرت نداشتم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها