بازدید 8452
۵

کمترین مجازات کسانی که مانع ورود واکسن شدند

حداقل مجازات کسانی که مانع ورود واکسن شدند، پرداخت دیه به قربانیان است
کد خبر: ۱۰۷۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸ 02 September 2021

به گزارش «تابناک»، روزنامه اعتماد با اشاره به ممانعت مسئولان ستاد مبارزه با کرونا در ورود واکسن نوشت: بر اساس ماده ٢٩٥ قانون مجازات اسلامی، «هرگاه کسی فعلی که انجام آن را برعهده گرفته یا وظیفه خاصی را که قانون بر عهده او گذاشته است، ترک کند و به سبب آن، جنایتی واقع شود، چنانچه توانایی انجام آن فعل را داشته باشد، جنایت حاصل به او مستند می‌شود و حسب مورد عمدی، شبه‌عمدی، یا خطای محض است، مانند اینکه مادر یا دایه‌ای که شیردادن را برعهده گرفته است، کودک را شیر ندهد یا پزشک یا پرستار وظیفه قانونی خود را ترک کند».

از آنجایی که اقدامات فعلی مدیران ذی‌ربط تقصیر از نوع تفریط است و کوتاهی و قصور آنها مرگ‌ومیر و شیوع بالای این ویروس را در کشور ایجاد کرده است، باید به قوه قضائیه معرفی شده تا در دادگاه عادلانه محاکمه و مجازات شوند. به نظر می‌رسد در خوشبینانه‌ترین حالت، ضمان دیه متوفیان بر عهده مدیران مقصر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۵
موافقم خواستار محاکمه هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
فقط بدون تبعیض
چند وکیل باشرف خواستند همین کار رو انجام بدن که با حرکت گاز عنبری بازداشت شدن
ای بابا چیزایی میگی که خارج از ایران پیگیری می کنند نه اینجا دوست عزیز .... بیخیال
من نمیدونم واقعا عقل کجاست این مسئولین که رژه میرفتند توی تلوزیون و عکس می انداختند با واکسنهای جور وا جور‌ کجا هستند امروز مگر توان تولید خودمان را نمی دانستیم؟؟ یا مثلا‌ به جهان می‌خواستیم فخر بفروشیم واکسیناسیون وقتی موثر است که‌دو سه ماهه همه دو دوز واکسن را بگیرند وگرنه بعد از چهار پنج ماه آنهایی که زودتر واکسن گرفته اند مصونیت را از دست میدهند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار