بازدید 7127
۷

عین‌الهی: کلاس‌ها از اول مهر باید ترکیبی برگزار شوند

وزیر بهداشت گفت: آموزش مجازی را دیگر قبول نداریم بنابراین روش ترکیبی را برای بازگشایی دانشگاه‌ها از مهرماه در نظر گرفته‌ایم.
کد خبر: ۱۰۷۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲ 01 September 2021

به گزارش تابناک، باشگاه خبرنگاران نوشت: بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون دانشجویان، اظهار کرد: برای این که بتوانیم بازگشایی دانشگاه‌ها را انجام دهیم برنامه داریم تا تمامی استادان و دانشجویان واکسینه شوند.

او افزود: واکسیناسیون هوشمند یعنی بر اساس وظایفی که هر صنفی دارد آن را انجام دهیم، بازگشایی دانشگاه‌ها خیلی مهم است و بنابراین ما واکسیناسیون دانشجویان، استادان، پرسنل مرتبط در دانشگاه‌ها مانند پرسنل آزمایشگاه‌ها و اداره‌ها را باید در مدت کوتاهی قبل از بازگشایی دانشگاه‌ها انجام دهیم.

عین اللهی تصریح کرد: دانشگاه محور مولد است و اگر فعال شود و فعالیت کند آن وقت جامعه می‌تواند رشد علمی خود را پیدا کند و به درجات بالای علم و دانش برسد. تاکید داریم تا واکسیناسیون خود را برای تمام دانشجویان و استادان انجام دهیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص حضوری شدن آموزش‌ها از مهر برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی، گفت: این که آموزش‌ها از مهر به صورت خالص، مجازی باشند را دیگر قبول نداریم و کاملا حضوری هم امکان پذیر نیست، بنابراین روش ترکیبی را برای بازگشایی دانشگاه‌ها از مهر به کار خواهیم گرفت.

عین اللهی خاطرنشان کرد: روش ترکیبی به این صورت است که کلاس‌ها حتما دایر شوند و مسئله مهم در این موضوع تعداد دانشجویان در کلاس‌های حضوری است، بنابراین هر دانشگاهی با توجه به شرایط و میزان آلودگی که در شهر و مکان مربوطه دارد، می‌تواند تعداد دانشجویان خود را مشخص کند، اگر یک کلاسی ۳۰ نفر جمعیت دارد باید آن را با ظرفیت ۱۰ نفری برگزار کند و مابقی به شیوه مجازی آموزش ببیند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۴۶
انتشار یافته: ۷
باید باید.
باهمین باید گفتن های بی پشتوانه خونه خراب کردید ملت را.هی باید باید
این یعنی اینکه آخرین جمعیتی را که فعلا از کرونا در امان مانده بدیم دست کرونا!
بدون فراهم شدن شرایط مناسب؟
بدون تکمیل واکسیناسیون؟
باشه تو راست میگی
آقای وزیر بهداشت!! پزشک محترم!!!
شما بیش از هر کس دیگر می دانید که ایمنی پس از واکسیناسیون بلافاصله ایجاد نمی شود و اگر می خواستید دانشچویان از مهر حضوری در دانشگاه شرکت کنند باید حداقل اول تیر ماه دز اول را دریافت کنند تا مهر به اندازه مناسب آنتی بادی در بدنشان باشد.
شما چرا؟؟؟؟ الان شهریور است و تا شما واکسیناسیون دانشجویان را تکمیل کنی به ترم دوم هم نمی رسند.....چرا می خواهید قشر درس خوان و نخبه ایرانی را دستی دستی به کرونا تقدیم کنیم؟؟؟؟ این بود وعده و وعید هایتان ؟؟؟؟؟
دولت و وزرایی که اداره یک مدرسه را نمی توانند انجام دهند!!!!!!
آقای دکتر واکسیناسیون اساتید و دانشجویان وزارت بهداشت چند ماه پیش تقریبا تکمیل شده است!
ولی:
آیا صرفا واکسیناسیون افراد مانع از بروز بیماری می شود یا احیانا پارامترهای دیگری از جمله فاصله گذاری فیزیکی و ... نیز باید رعایت شود؟!
آیا امکان استفاده از ظرفیت کامل خوابگاه ها وجود دارد؟
تکلیف عدالت آموزشی این وسط چه می شود؟
و ....
نه بابا.............؛!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر