بازدید 8421

تعمیر یخچال ال جی

هیچ دستگاهی نیست که پس از مدتی استفاده نیاز به تعمیر پیدا نکند. یخچال و فریزر یکی از این دستگاه‌ها می‌باشد. ما در این مطلب درباره تعمیر یخچال ال جی و مشکلاتی که ممکن است برای آن پیش آید اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.
کد خبر: ۱۰۷۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲ 01 September 2021

به عنوان مثال شاید گاهی با این مشکل روبرو شده باشید که با توجه به اینکه یخچال روشن است اما مواد غذایی خنک نمی شوند و یا فریزر با مشکلی مواجه شده که مواد غذایی فریز نمی‌شوند. علت سرد نکردن یخچال ال جی یکی از موضوعاتی است که کاربرانی که از این دستگاه استفاده می‌کنند ممکن است با آن روبرو شوند. در این شرایط بهتر است پیش از هر اقدامی با نمایندگی یخچال ال جی تماس بگیرید و کار تعمیر را به کارشناسان و تکنسین‌های این مرکز بسپارید. چنانچه تا انتهای این مطلب همراه ما باشید ما به این موضوع پرداخته و نمایندگی تعمیر یخچال ال جی را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید با خیال آسوده کار تعمیر یخچال فریزر ال جی خود را به آن‌ها بسپارید.

تعمیر یخچال ال جی

درباره برند ال جی بدانیم

در سال 1958 فردی به نام Koo in-Hwoi دو شرکت Goldstar و Lucky را با یکدیگر ادغام کرده و فعالیت برند ال جی LG را به طور تخصصی آغاز نمود. محصولات گلدستار تا آن زمان بیشتر در حوزه محصولات الکترونیک بود و شرکت لاکی نیز در زمینه تولید قطعات پلاستیکی فعالیت می‌کرد. پس از این زمان شرکت ال جی توانست اولین تولیدات خود شامل تلفن، رادیو و یخچال و فریزر را تولید و روانه بازار نماید. پس از پیشرفت شرکت ال جی در تولید محصولات متنوعی که برای داخل کشور خود داشت، کمپانی ال جی تصمیم گرفت تولیدات خود را به سایر کشورها نیز صادر نماید. همین موضوع باعث شد تا برند ال جی اولین نمایندگی خود را در کشور امریکا بر پا کرده و به این ترتیب مردم با تولیدات این برند آشنا شوند. بعدها شرکت ال جی با شعار زندگی خوب سعی کرد نمایندگی‌های دیگری را در سایر کشورهای جهان فعال نماید .

یخچال فریزر ال جی LG

شرکت ال جی کره یخچال فریزر و انواع سایدهای خود را با کیفیت بسیار بالا و طراحی بسیار شیک تولید و به بازار ارائه کرده و اگر شما یکی از مصرف کنندگان محصولات ال جی باشید حتما تفاوت کیفیت این برند را با سایر برندها احساس کرده‌اید.

در ساخت یخچال فریزر ال جی از فناوری‌های روز دنیا استفاده شده که کمک می‌کند تا نگهداری مواد غذایی با کیفیت بالاتری انجام شود و مواد غذایی چه داخل یخچال چه فریزر طراوت و ماندگاری بیشتری پیدا کنند. در یخچال فریزرهای ساید این برند نیز با بهره‌گیری از قابلیت InstaView این دستگاه قادر است مصرف انرژی را تا چند برابر کاهش داده و به این ترتیب استفاده از آن‌ها برای کاربر به صرفه و اقتصادی باشد. اما باز با همه کیفیت موجود در طراحی ممکن است مشکلاتی برای یخچال و فریزر ال جی پدید آید که نیاز به تعمیر یخچال ال جی  پیدا نماید ما در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

چند نمونه از مشکلات شایع در یخچال ال جی

گاهی شما با مشکلاتی در کارکرد یخچال ال جی مواجه می‌شوید که نیاز به تعمیر یخچال ال جی پیدا کرده و لازم است با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی تماس گرفته و مشکل پیش آمده را با آن‌ها در میان بگذارید. در ادامه ما به چند نمونه از این مشکلات اشاره خواهیم کرد.

  •  صدای غیرطبیعی یخچال یا ساید بای سایدهای ال جی

گاهی ممکن است صدایی از یخچال و یا ساید ال جی خود بشنوید که تاکنون نشنیده باشید. این صدای غیر طبیعی ممکن است در اثر خرابی فن یا کمپرسور یخچال شنیده شود و یا یخچال از حالت تراز خارج شده باشد. اگر هنگامی که دستگاه را تکان می‌دهید این صدا قطع می‌شود حتما مشکل از تراز نبودن آن است در غیر این صورت باید جهت تعمیر یخچال ال جی خود با نمایندگی تماس بگیرید تا فن یا کمپرسور آن را تعمیر نمایند.

  • یخچال از حالت اتومات خارج شده و یکسره کار می‌کند

مشکل دیگری که ممکن است باعث شود تا شما با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی تماس بگیرید این است که یخچال از حالت اتومات خارج شود. همان طور که می‌دانید یخچال در زمان‌های مشخص خاموش و یا روشن می‌شود اگر این حالت تبدیل به یکسره کارکردن یخچال شود به این معناست که یخچال دچار نشت گاز شده و یا ترموستات و سنسورهای آن خراب شده است که این موضوع روی تولید سرمای یخچال تاثیر خواهد داشت.

  • یخچال ال جی سرد و خنک نمی‌کند

علت سرد نکردن یخچال ال جی می‌تواند به چند دلیل پیش آید که این مورد یکی از مشکلات شایع در یخچال های ال جی و یا سایدهای این برند است. اگر شما با افت میزان برودت در یخچال و یا فریزر روبرو شدید، بهتر است چند مورد زیر را در نظر بگیرید.

  • وجود برفک در اواپراتور
  • خرابی کمپرسور
  • خرابی فن
  • نشت گاز

خرابی سنسور یا ترموفیوز

تمامی مواردی که در بالا ذکر کردیم می‌تواند علت سرد نکردن یخچال ال جی باشد و لازم است شما در این شرایط حتما با نمایندگی یخچال ال جی تماس بگیرید تا جهت تعمیر یخچال و فریزر شما را به نمایندگی تعمیر یخچال ال جی معرفی نمایند تا بتوانید هر چه سریع‌تر مشکل پیش آمده را برطرف نمایید.

برفک زدن یخچال فریزر ال جی

در حال حاضر یخچال فریزرهای موجود در بازار که برند ال جی هم یکی از آن‌ها به شمار می‌آید، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مانند یخچال فریزرهای قدیمی دچار برفک نمی‌شوند. اما اگر یخچال ال جی شما دچار خرابی قطعاتی همچون المنت، سنسور، ترمودیسک و ترموفیوز شود و یا همان طور که اشاره کردیم لاستیک دور درب آن خراب شود و یا برد الکترونیک آن مشکلی پیدا کند می‌تواند باعث برفک زدن یخچال شما شود که در این صورت لازم است از نمایندگی تعمیر یخچال ال جی بخواهید این مشکل را هر چه سریع‌تر برطرف کنند تا یخچال دچار مشکلات دیگری نشود.

یخچال به طورکل روشن نمی‌شود

هنگامی که با این مشکل مواجه می‌شوید ابتدا دو شاخه یخچال را بررسی کنید شاید مشکل از این قسمت باشد، در غیر این صورت ممکن است برد الکتریکی یخچال خراب شده باشد که در این صورت نمایندگی تعمیر یخچال ال جی با تعویض برد می‌تواند مشکل پیش آمده را برطرف نماید.

خراب شدن صفحه نمایشگر یخچال ال جی

روی درب یخچال فریز و یا سایدهای ال جی یک صفحه نمایشگر دیجیتال وجود دارد که میزان دمای داخل یخچال و فریزر را نشان می‌دهد و ممکن است در اثر خیس شدن و یا ضربه این صفحه دچار آسیب شود.

مفهوم هر یک از کدهای خطای یخچال ال جی چیست؟

پیشتر اشاره کردیم که همه یخچال فریزرهای برند ال جی و یا سایدهای این برند دارای یک صفحه نمایشگر دیجیتال روی بدنه می‌باشد که وضعیت کارکرد و یا دمای داخل یخچال و فریزر را نشان می‌دهد. اما گاهی به دلیل اختلالی که در کارکرد یخچال و فریزر ال جی به وجود می‌آید کدهایی روی این صفحه نمایشگر نشان داده می‌شود که اطلاع از هر یک از آن‌ها باعث می‌شود شما زودتر بتوانید برای تعمیر یخچال ال جی اقدام کرده و آن را به نمایندگی تعمیر یخچال ال جی بسپارید. ما در این بخش به هر یک از این کدها و مفهومشان اشاره خواهیم کرد.

  • کد E  FF : به معنای بروز مشکل در فن فریزر است.
  • کد E RF : یعنی فن یخچال باید مورد بررسی قرار گیرد.
  • کد E IF : به معنی وجود مشکل در فن یخساز است.
  • کد E CF : یعنی فن کندانسور مشکل پیدا کرده است.
  • کد  E CO: ایراد ارتباطی نمایشگر پدید آمده است.
  • کد E OFF : مشکل مد نمایشگاهی دارد.
  • کد E GF : فلومتر آب دارای مشکل می‌باشد.
  • کد E RS : سنسور یخچال باید بررسی شود.
  • کد E R2 : سنسور یخچال باید تعمیر شود.
  • کد E FS : سنسور فریزر دچار مشکل شده است.
  • کد E DS : سنسور دیفراست ممکن است مشکل داشته باشد.
  • کد E HS : سنسور رطوبت معیوب شده است.

با دیدن هر یک از این کدها می‌توانید از مشکلاتی که برای یخچال فریزر ال جی شما پدید آمده آگاه شوید و برای رفع آن با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر ال جی تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ال جی

چنانچه از دستگاه‌های مختلف ال جی مانند یخچال فریزر یا لباسشویی و ظرفشویی و .. استفاده می‌کنید، لازم است برای تعمیر هر یک از آن‌ها در صورت نیاز به نمایندگی ال جی مراجعه کنید. به عنوان مثال برای تعمیر یخچال، نمایندگی ال جی می‌تواند نمایندگی تعمیر یخچال ال جی که به محدوده محل سکونت شما نزدیک‌تر است را معرفی نماید. یکی از این نمایندگی‌ها مرکز تخصصی تعمیرات ال جی در محدوده ستارخان است که با بیش از 15 سال تجربه در زمینه تعمیر برد و سایر بخش‌های یخچال و فریزر و همچنین دستگا‌هایی مانند تلویزیون، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و ... آماده خدمات رسانی به مشتریان در تهران و سایر شهرستان‌های استان تهران مانند شهریار، ورامین، پاکدشت و .. می‌باشد.

از ویژگی‌های خوب نمایندگی یخچال ال جی این است که می‌تواند این تعمیرات را در خانه شما و در اسرع وقت انجام دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت این مجموعه به آدرس الکترونیکی https://lg-service.co/  مراجعه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست