بازدید 8925

راه حل کیهان برای مبارزه با کرونا

باید موضوع کنترل مرزها و جلوگیری از ورود این ویروس به کشور مورد توجه جدی‌تر مسئولان امر قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۷۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹ 01 September 2021

به گزارش «تابناک»، روزنامه کیهان نوشت: این روزها از شیوع ویروس جهش یافته و خطرناک «لامبدا» در برخی کشورها خبرهایی می‌رسد. با توجه به تجربه قبلی ورود انواع ویروس‌های جهش یافته به کشور که تبعات آن هنوز ادامه دارد باید موضوع کنترل مرزها و جلوگیری از ورود این ویروس به کشور مورد توجه جدی‌تر مسئولان امر قرار گیرد.

یکی دیگر از موضوعات و تجربه‌های گذشته که باید فکری اساسی برای آن کرد کم توجهی در رعایت دستورالعمل‌ها و محدودیت‌ها، هم از سوی مردم و کسبه و هم از سوی برخی مسئولان ناظر می‌باشد. حال باید مسئولان امر نگاه جدیدی به این محدودیت‌ها داشته باشند اگر برخی از آنها نیاز به تجدید نظر و اصلاح دارد اقدام شود اگر تاکید بر ادامه اجرا است پس عمل به آن و نظارت‌ها جدی‌تر گرفته شود. در این بین توجه به مشکلات اصناف و مشاغل و حمایت از اقشار صدمه دیده نیز نباید مورد غفلت قرار گیرد.

موضوع دیگر کم‌توجهی به توانمندی‌های علمی طب سنتی در کمک به مبارزه با کرونا است. متاسفانه برخی رد و مخالفت‌ها در بین طیف‌هایی از طرفداران طب سنتی و طب نوین نسبت به یکدیگر از گذشته در کشور وجود داشته که با شیوع کرونا شدیدتر شده است حال آنکه وظیفه وزارت بهداشت است که بستری فراهم آورد تا در فضایی علمی جلسات هم‌اندیشی بین متخصصان طب سنتی و نوین برگزار شود تا هم دیدگاه‌ها به هم نزدیک شود و هم هر کجا که امکان بهره‌مندی از خدمات علمی و مورد تایید طب سنتی در کنار طب نوین برای مهار کرونا و سایر حوزه‌های پیشگیری و درمان وجود دارد از این ظرفیت‌ها به نفع مردم استفاده شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۰
از حالا به کمک هم طب نوین و طب سنتی بخاطر جان مردم بدور از حاشیه سازی تلاش کنند تا به لطف خدا شر این ویروس آزمایشگاهی کنده شود به امید همدلی
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
ببخشید شما که دستتون به کیهان میرسه میشه ازش

بپرسین... دوز واکسن نوبت دوم را کجا بزنیم؟
چون کیهان همه چی را خوب میدونه سوال کردم .بی نهایت ممنون
ناشناس
| Romania |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
در حوزه مطبوعات هم برخی از روزنامه ها نقش ویروس های مهلک را دارند که فقط برای بیت المال هزینه محسوب میشن و باید ریشه این روزنامه ها را هم خشکاند چون به درد شیشه پاک کردن هم نمی خورند
پیشنهاد می کنم فراخوان بزنن مبتلایان به کرونا که مایل به درمان با طب سنتی هستن مراجعه کنند. اینجوری هم تحقیقات برای درمان با طب سنتی صورت خواهد گرفت و هم فرد معالجه می شود. اگر هم طب سنتی نتواند پاسخگو باشد قضیه حل خواهد شد.
فکر کنم تنها کسی که کیهان میخونه، خبرنگار تابناکه.
میرید کیهان میخونید میاید برای ما هم تعریف میکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| India |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
اونم تازه بعد از خوندش میبره خونه شیشه هاشو باهاش پاک میکنه
همان طب سنتی کافی است. نتایجش به خوبی خود را نشان داده. نه بیمارستان ها اشغال می شوند نه کادر درمان خسته. فقط قرار براین نباشد که وقتی طب سنتی جواب نداد مریض محتضر نیمه جان را بیاورند بیمارستان بعد هم بگویند دکتر ها هیچکاری نتوانستند بکنند.
روزنامه کیهان بهتره از نفع مردم صحبت نکنه اینا هرچی بگن برای سود خودشون و گروهشونه هم دنیا را برای خودشون میخوان هم آخرت رو. امیدوارم هر ذلتی رو برای هر ایرانی بخوان به خودشون و خانوادشون برگرده.
یکی به نعل و یکی به میخ که می گن همینه !
اول با مرزها شروع میکنه و میره جلو ، تهش میرسه به طب سنتی !
خب شما شب بخواب تو روغن بنفشه ، دست از سر مردم بردار بزار واکسن بزنیم !
حالا خوبه نگفته روزی سه نوبت بگین مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها