بازدید 6692

سهمیه آرد نانوایان متخلف در البرز کاهش می یابد

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد که نانوایان متخلف در این استان ضمن معرفی به تعزیرات حکومتی ، سهمیه آرد آنها کاهش می یابد.
کد خبر: ۱۰۷۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵ 31 August 2021

به گزارش «تابناک»، رامین ربیعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون هیچ مصوبه ای درخصوص افزایش قیمت نان در استان البرز اعلام نشده است.

وی اظهار داشت: در واقع باید قیمت نان کارشناسی فنی شود و کارشناسی فنی مستلزم اطلاعاتی است که اتحادیه ها و برخی دستگاهها ارائه می دهند.

ربیعی ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز نظرات کارشناسی برخی دستگاه ها را اخذ کرده و منتظر ارائه اطلاعات از سوی اتحادیه نانوایان استان هستیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: اتحادیه نانوایی ها باید در خصوص حقوق و دستمزد نانوایان اطلاعات موثق به سازمان صنعت ، معدن و تجارت ارائه کند.

ربیعی افزود: افزایش قیمت نرخ نان توسط برخی نانوایان غیر قانونی و تخلف است و مدیران شهرستانی و استان البرز با افزایش قیمت نان برخورد می کنند.

وی گفت: قرار شد در کارگروه آرد و نان استان البرز هر کدام از نانوایان که تعداد تخلفات آنها بیش از سه بار باشد در این کارگروه سهیمه آرد آن کاهش یابد.

ربیعی بیان داشت: از مردم انتظار می رود در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و مسوولان ذیربط را در جریان امور قرار دهند.

حدود یک هزار و ۷۵۳ واحد نانوایی یارانه ای و ۶۴۱ واحد نانوایی نیمه یارانه ای در استان البرز وجود دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان