بازدید 21448

واکنش عجیب بایدن به سوالی درباره افغانستان

یک کاربر در شبکه اجتماعی توییتر در واکنش به این اتفاق نوشت: من قرار نیست پاسخگوی هیچ پرسشی باشم... چطور شد؟ آیا او رئیس جمهور آمریکا نیست؟ او به وضوح مسئول نیست.
کد خبر: ۱۰۷۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ 30 August 2021

به گزارش تابناک، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، همچنان که توفان آیدا ساحل جنوبی آمریکا در می‌نوردد، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه وارد یک نشست آژانس فدرال مدیریت وضعیت اضطراری کشورش (FEMA) شد تا اظهاراتی در خصوص این توفان بزرگ ایراد کند.

 جو بایدن بعد از تمام کردن سخرانی اش در نشست روز یکشنبه سازمان FEMA درباره توفان فاجعه بار آیدا دست به یک اقدام خارج از برنامه زده و در زمانی که "قرار نبود پاسخگوی سوالی باشد" به خبرنگاران مایل به طرح پرسش گفت که پرسشهایشان را مطرح کنند. با این حال اشتیاق او برای این پرسش‌ها فورا بعد از آنکه اولین پرسش درباره افغانستان از آب در آمد ناپدید شد.

بایدن در مواجهه با این پرسش دستش را روی میز کوبیده و قبل از آنکه فورا تصمیم به خروج بگیرد گفت: من قرار نیست الان درباره افغانستان پاسخ دهم.

در ادامه بر اساس ویدیوی منتشر شده از این رخداد، رئیس جمهور آمریکا در پیدا کردن مسیر درست خروج مشکل پیدا کرده و یکی از دستیارانش به او کمک کرد. این رخداد همراه با خودداری بایدن از پاسخ به پرسش‌های مربوط به افغانستان و کوبیدنش بر میز و خروج فوری اش باعث تحیر و سردرگمی شد.

یک کاربر در شبکه اجتماعی توییتر در واکنش به این اتفاق نوشت: من قرار نیست پاسخگوی هیچ پرسشی باشم... چطور شد؟ آیا او رئیس جمهور آمریکا نیست؟ او به وضوح مسئول نیست.

کاربر دیگری نیز نوشت: حدس میزنم رئیسش به او گفته که نمی‌تواند پذیرای سوال باشد.

یک کاربر دیگر نیز نوشت: به نظر می‌رسد او وقتی می‌چرخد راهش را گم می‌کند.

آرا طبق همیشه در توئیتر در خصوص این رخداد چند دسته بوده و برخی به رئیس جمهور آمریکا از بابت خودداری اش در صحبت درباره افغانستان آن هم بعد از آن که خود او باب پذیرش پرسش‌ها را باز کرد حمله کردند و گروهی دیگر نیز گفتند مخالفت او با این پرسش از آنجا که نشست درباره بحران مربوط به توفند بوده معقول بوده است.

یکی از این کاربران نوشت: اول آمریکا. ما شاهد آمدن یک توفان لعنتی هستیم و حال همه شما نگران افغانستان هستید.

کاربر دیگری نیز گفت: آیا توفان آیدا ربطی به آنچه رئیس جمهور باید بگوید دارد؟ او رئیس جمهور است به این معنی که باید بتواند فشار چندین رخداد در جهان که هم اکنون در حال اتفاق افتادن هستند را مدیریت کند.

همچنین نیکول مور، یک کاربر دیگر اظهار کرد: من منظورم این است که او برای کارش دلیل دارد. او در حالی که یکی از قدرتمندترین توفان‌های رخ داده در آمریکا لوئیزیانا را در می‌نوردد در نشست سازمان FEMA است. از دست رفتن سربازانمان در افغانستان ویرانگر است، اما ساحل خلیج نیز همچنین هم اکنون با ویرانی روبرو است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر