بازدید 5683

توقف خانگی لیورپول مقابل چلسی

اگرچه لیورپول توپ و میدان را در اختیار داشت، اما نتوانست با وجود یک فرصت حتمی یا بیشتر، دروازه چلسی را باز کند تا بازی با همان نتیجه ۱-۱ تمام شود.
کد خبر: ۱۰۷۲۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱ 28 August 2021

دو تیم لیورپول و چلسی امروز در حساس‌ترین بازی هفته سوم لیگ برتر انگلیس در آنفیلد به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً مسابقه دو تیم با نتیجه ۱-۱ تمام شد.

در دقیقه ۴ اولین موقعیت مهم بازی برای لیورپول ایجاد شد، اما شوت زمینی هاروی الیوت با اختلافی کم از کنار دروازه چلسی عبور کرد.

در دقیقه ۲۲ قفل دروازه‌ها شکسته شد و این چلسی بود که موفق به گلزنی شد. ارسال کرنر ریس جیمز با ضربه سر فوق العاده کای هاورتز همراه شد تا نتیجه ۱-۰ شود.

توقف خانگی لیورپول مقابل چلسی

در دقیقه ۳۵ چلسی تا به ثمر رساندن گل دوم نیز پیش رفت، اما ضربه میسون مونت در زاویه‌ای تقریبا بسته از کنار دروازه لیورپول عبور کرد.

در دقیقه ۴۶ لیورپول به شکل عجیبی و در چند مرحله نتوانست دروازه چلسی را باز کند. ابتدا ضربه سر ماتیپ به تیر دروازه برخورد کرد، اما در ادامه ضربه سادیو مانه روی خط دروازه توسط ریس جیمز برگردانده شد. با این حال به نظر می‌رسید که جیمز توپ را با دست برگردانده است. داور مسابقه به VAR رجوع کرد و پس از آن نقطه پنالتی را نشان داد و جیمز را هم از زمین مسابقه اخراج کرد. محمد صلاح پشت توپ ایستاد و کار را به تساوی کشاند.

مطابق انتظار لیورپول که با یک یار بیشتر بازی می‌کرد نیمه دوم را هجومی شروع کرد و در دقیقه ۵۱ می‌توانست روی ارسال محمدصلاح گل دوم را هم به ثمر برساند، اما ضربه سر دیه‌گو ژوتا با اختلاف کمی از بالای دروازه عبور کرد.

در دقیقه ۵۸ لیورپول یک موقعیت خطرناک دیگر را روی دروازه چلسی ایجاد کرد؛ جایی که شوت از راه دور جردن هندرسون با اختلاف نسبتاً کمی از کنار دروازه آبی‌ها عبور کرد.

در دقیقه ۶۴ چلسی می‌توانست برخلاف جریان بازی و با یک یار کمتر گل برتری را به ثمر برساند، اما ضربه روملو لوکاکو در دهانه دروازه توسط مدافعان لیورپول برگردانده شد.

در ادامه مسابقه اگرچه لیورپول توپ و میدان را در اختیار داشت، اما نتوانست با وجود یک فرصت حتمی یا بیشتر، دروازه چلسی را باز کند تا بازی با همان نتیجه ۱-۱ تمام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار