بازدید 4536

رشید با انتشار پستی در استقلال ماندنی شد

به نظر می رسد رشید از لحاظ حقوقی مجبور به ماندن در جمع آبی ها شده است چرا که او هشتاد درصد پولش را از این تیم گرفته است و نمی تواند قرارداد خود را فسخ کند.
کد خبر: ۱۰۷۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱ 28 August 2021

رشید مظاهری پیام جدیدی در فضای مجازی منتشر کرد که حکایت از ماندن در استقلال دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، رشید مظاهری با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامی اش، اعلام کرد از استقلال جدا نخواهد شد و در این تیم ماندنی است. به نظر می رسد رشید از لحاظ حقوقی مجبور به ماندن در جمع آبی ها شده است چرا که او هشتاد درصد پولش را از این تیم گرفته است و نمی تواند قرارداد خود را فسخ کند. رشید مظاهری در این پست نوشت:

این چند روزِ سخت که گذشت...
با تمام وجودم و توانم توی تمریناتم شرکت کردم.‌
نمی‌خوام حرف‌های تکراری بزنم، ولی از ته دل میگم که چه انتخاب زیبایی داشتم کنار شما هوادارای عزیز، از ابراز لطف و محبتتان واقعا ممنونم و فراموش نمیکنم.
تشکر و قدردانی ام ویژه‌ی استقلال است؛ هیچ نامی بزرگ‌تر از استقلال نیست و این استقلال است که به ما اعتبار می‌دهد، با تمام وجود حس کردم اعتبارش من را آدم متفاوتی کرد، ممنونم که بی منت به من بخشیدی.
من عاشق استقلال و هوادارای بی نظیرش هستم و با هیچ تهدید و تحقیر و تهمت و فشاری جا نمی‌زنم و پای حرفم میمانم و روزی از باشگاه استقلال می‌روم که هوادار من رو نخواد نه هیچ کس دیگه ای.
نهایت احترام و تشکر از تیم‌هایی که به من پیشنهاد دادن.
من با لباس اسطوره‌ی باشگاه استقلال شب و‌روز زندگی کردم.
#میمانم #میجنگم
یا علی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی