بازدید 3053

رمزارز تتر، پلی بین سنت و مدرنیته

این‌روزها قطار رمزارزها، مصمم‌تر از همیشه رو به‌جلو حرکت می‌کند. تفاوتی ندارد در جهان چه می‌گذرد، گاهی دولتی در شرق دنیا تصمیم به ممنوع کردن استخراج رمزارزها می‌گیرد و قیمت‌ها را به لرزه در می‌آورد.
کد خبر: ۱۰۷۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲ 28 August 2021

رمزارز تتر، پلی بین سنت و مدرنیته

پیرو آن ماینرها آواره‌ کشورهای دیگر می‌شوند و تغییر سختی شبکه همه را غافلگیر می‌کند. گاهی هم در غرب این کره خاکی، دولتی تصمیم به استخراج بیت‌کوین با انرژی حرارتی آتش‌فشان می‌گیرد و بر آن می‌شود تا سوپرمارکت‌ها هم در ازای بیت‌کوین خواروبار بفروشند! هرچه پیش‌ آید، قطار توقف ناپذیر بیت‌کوین و یارانش به پیش‌می‌راند. حتی اگر به قیمت شکافی عمیق بین دنیای دیجیتالی آن‌ها با دنیای بانک‌داری سنتی تمام شود. البته از همان روز اول هم واضح بود که ساتوشی ناکاموتو آمده است تا نسل ویتالیک بوترین‌ها را بیدار کند. آمده است تا همه تلنگری ناگهانی به پیرمردهای بانک‌داری بزنند که هنوز هم باورشان نشده اگر با حقیقت رمزارزها کنار نیایند، خیلی زودتر از آن‌چه تصور می‌کنند دوره‌شان به سر می رسد.

میانجی‌گری رمزارز تتر (USDT)

اختلاف بین دنیای دیجیتالی ساتوشی و یارانش با دنیای پر از کاغذبازی بانک‌داران سنتی‌، مانند اختلاف بین جوانان دیروز و امروز است. همان‌ داستان همیشگی که هر نسل ترجیح می‌دهد با جهان‌بینی و شیوه خودش کارها را انجام دهد. اما چند سالی می‌شود که یک میانجی آمده و از التهاب اختلافات کاسته است. به لطف حضور این میانجی، همه تا حدودی در آرامش مشغول کار خود هستند. رمزارز تتر (USDT) از سال 2014 برای از بین بردن همین شکاف بین دنیای دیجیتالی رمزارزهای جوان و دنیای سنتی ارزهای فیات، وارد میدان شد. با پشتوانه‌ای به اصالت قدیمی‌های این عرصه و ذاتی دیجیتالی و مبتنی بر بلاکچین، مانند جوانان، دل هر دوطرف را به‌دست آورد و خود را متمایزتر از هرکدام از آنان نشان داد.

قبل از تتر چه بر رمزارزها می‌گذشت؟

پیش از هرچیزی باید بدانید که رمزارز تتر نوعی ارزپایدار با پشتوانه ارز فیات بوده که در مورد تتر، این ارز فیات دلار است.

ارزهای پایدار همان طور که از نامشان پیداست، به دلیل پشتوانه‌ای که دارند، ثبات قیمتی داشته و دور از هرگونه نوسانی هستند که گریبان دیگر رمزارزها را می‌گیرد. به علت همین پایداری و ثبات در ارزش، گزینه خوبی برای انجام تبادلات و معاملات در دنیای رمزارزها هستند. به کمک ارزهای پایدار بود که رمزارزها توانستند علاوه‌بر دیگر مزیت‌های خود به مزیت ثبات قیمتی نیز تکیه زده و در بین اکثر مردم رواج پیدا کنند.

رمزارز تتر، پلی بین سنت و مدرنیته

حتما در یک جیب خود تتر داشته باشید!

استفاده نکردن از تتر در دنیای رمزارزها، مانند استفاده نکردن غواص از اکسیژن است! حتی اگر در شنا کردن مهارت داشته باشید، رفتن به اعماق بدون اکسیژن غیرممکن و یا بسیار دشوار است.

اگر قصد فعالیت در دنیای رمزارزها را دارید حتما در یک جیب خود تتر داشته باشید!

 این ارزپایدار مزایایی دارد که نمی‌شود به راحتی از کنارشان گذشت. در ادامه به این مزایا اشاره می‌کنیم.

تبادل سریع، ارزان و آسان با تتر

درمعاملات رمزارزها، با توجه به نوسانات این بازار، انتقال فوری و سریع سرمایه اهمیت بالایی دارد. تتر قابلیت این را دارد که جایگزین دلار شود و باعث شود تا تراکنش‌ها را بسیار به‌صرفه‌تر و با سرعت بیشتری انجام دهید.

ارزش سرمایه شما با تتر حفظ می‌شود

در نوسانات شدید بازار رمزارزها، برای مثال زمانی که قیمت بیت‌کوین یا دیگر‌ آلت‌کوین‌ها روند شدید کاهشی دارند، می‌توانید با تبدیل دارایی خود به تتر ارزش آن‌ را حفظ کنید و از موج نزولی قیمت‌ها در امان باشید.

هزینه کارمزد بسیار پایین

از دیگر دغدغه‌های تریدرها و سرمایه‌گذاران پرداخت کارمزد است. استفاده از تتر برای خرید و فروش بیت‌کوین و سایر رمزارزها علاوه بر سرعت بالای انجام تراکنش‌ها، کارمزد بسیار ناچیزی هم برای شما به ارمغان می‌آورد. همان‌طور که می‌دانید کارمزد کم برابر است با سود بیشتر! به همین دلیل تتر انتخاب اکثر سرمایه‌گذاران و تریدرها بوده و هست.

سوال مهم! چگونه تتر تهیه کنیم؟

برای خرید و فروش تتر مراجع متعددی فعال هستند. اما فاکتورهایی مانند قیمت به‌صرفه، سرعت انتقال، تضمین امنیت دارایی، حفظ حریم شخصی و از همه مهم‌تر کارمزد بسیار کم در این میان اهمیت دارند. این ویژگی‌ها همگی باید در کنار هم در یک مجموعه به چشم بخورد تا بتوانید با خیالی آسوده به خرید تتر یا فروش تتر اقدام کنید.

تترلند، سرزمین تبادل تتر

مجموعه تترلند به عنوان یکی از مراجع خرید و فروش تخصصی رمزارز تتر در ایران شناخته می شود. این مجموعه علاوه‌بر تضمین امنیت و سرعت تراکنش‌ها و هم‌چنین قیمت به‌صرفه، کمترین کارمزد ممکن را به‌منظور انجام تراکنش‌های شما در نظر می‌گیرد. می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت و یا اپلیکیشن تترلند برای خرید تتر و یا فروش آن اقدام کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل