بازدید 8685
۶

بخشی از مسیر تردد زمینی به ارمنستان بسته شد

لطیفی گفت: بخشی از مسیر تردد زمینی ایران به ارمنستان توسط نیروهای کشور آذربایجان مسدود شد.
کد خبر: ۱۰۷۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸ 27 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید روح اله لطیفی سخنگوی گمرک اظهار کرد: بر اساس اخبار واصله از برخی رانندگان سواری، ورودی از سمت ارمنستان، جاده گوریس _ قاپان به سمت ارمنستان توسط نیروهای کشور آذربایجان مسدود شده است.

او افزود: گفته شده که مذاکره مسئولان ایروان با باکو در این خصوص صبح جمعه انجام می‌شود.

لطیفی تاکید کرد: مسافران و کامیون‌های حامل کالا قبل از عزیمت به مرز «نوردوز» در استان آذربایجان شرقی از باز بودن مسیر در ارمنستان اطمینان حاصل کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
متاسفانه جمهوری آذربایجان دنبال دردسر میگرده و زیاده طلبیش سرانجام این منطقه رو وارد جنگ خواهد کرد
یادتان هست تکذیب میکردند مذاکرات ترکیه و روسیه بر سر مرز های ارمسنتان؟؟ شرم آور است یک کشور سوم جرات کرده اسن مرز دو کشور را ببند... از ایرانی بودن خودم و این همه نقطه ضعف شرمنده شدم. خاک بر سر ما که اینطور از طالبان هم کمتریم
ارمنستان باید به سرحدات دوره شوروی برگرده و همه این مناطق اشغال شده آذربایجان از قبیل زنگه زور و طرفهای قاپان ، قاجاران ، قره کلیسا ، و مقری رو که ۱۰۲ سال پیش شوروی به ارامنه داده بود و آنها را بدلیل اصلاحات اتنیکی در این مناطق ساکن کرده بود به آذربایجان برگردونه ....حالا این مسدود سازی جاده قاپان گوریس بیشتر بدلیل عدم تعهد ایروان به اجرای بیاننامه یه جانبه ۱۰ نوامبر هست و در واقع این جاده از داخل خاک آذربایجان میگذره و آذربایجان این حق رو برای خودش محفوظ میداره . بنظر داشتن دیپلماسی سازشی با همسایگان در منطقه تنها. راه خروج ارمنستان از این بحران سیاسی اخیر هست که کل اقتصاد و سیاست این کشور رو تخت تاثیر قرار داده و هر روز شاهد کوچ بیشتر افراد از سرحدات به ایروان و از آنجا نیز به کشور های دیگر از قبیل روسیه و فرانسه می باشد.
پاشینیان مراقب حرفاش نباشه ایروانم به باد میده
ارمنستان به مفاد توافق نامه عمل نمیکنه.... از وسط بخش هایی از قره باغ به ایران جاده کشیده.. باید هم اون مناطق رو تحویل بده و جاده رو از جای دیگه بکشه.... الان یه عده پانفارس به آذربایجان فحش می‌دهند... یه عده بنگی هم به آذربایجان میگن جعلی
چرا دولت ایران هیچ اقدام و اعتراضی در این زمینه نمی کنه ؟ دسیسه ی بزرگی در حال انجام شدنه و اون از بین بردن مرز زمینی بین ایران و ارمنستانه . این برای ایران حکم فاجعه رو داره .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار