بازدید 4543

تجمع اعتراضی فلسطینی‌ها مقابل کاخ سفید

فلسطینی‌های مقیم آمریکا، مخالفت خود را با دیدار رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی‏، اعلام داشتند.
کد خبر: ۱۰۷۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ 27 August 2021

به گزارش «تابناک» از خبرگزاری آناتولی از واشنگتن، فلسطینی‌های مقیم آمریکا روز پنجشنبه با برگزاری تجمع اعتراضی مقابل کاخ سفید، مخالفت خود را با دیدار جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی که قرار بود‏‏ امروز در کاخ سفید برگزار شود‏، اعلام داشتند. خبرنگار این شبکه اعلام کرد تجمع اعتراضی فلسطینی‌ها برای اعلام مخالفت با نشستی که قرار بود میان جو بایدن و نفتالی بنت برگزار شود‏، روز پنجشنبه در پارک لافایت مقابل کاخ سفید در واشنگتن برگزار شد.

قرار بود نشست جو بایدن و نفتالی بنت امشب در کاخ سفید برگزار شود، اما به علت حوادث و انفجار‌های امروز در اطراف فرودگاه کابل‏، برگزاری آن به زمان نامعلوم دیگری موکول شد. در تجمع اعتراضی فلسطینی‌ها در پارک لافایت دست کم ۱۰۰ نفر حضور داشتند و شعار‌هایی مانند (فلسطین باید آزاد شود) سر دادند و در ادامه یهودیان ارتدوکس از این تجمع اعتراضی حمایت کردند. معترضان فلسطینی در ادامه از پارک لافایت به مقابل هتل محل اقامت نفتالی بنت رفتند و شعار‌های اعتراضی خود را مقابل هتل سر دادند. این در حالی است که دفتر نخست وزیری اسرائیل ساعاتی پیش اعلام کرد در پی وقوع انفجار در خارج از فرودگاه کابل، نشست نفتالی بنت و بایدن به زمان نامشخص دیگری موکول شد.

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای گفته است: این دیدار در راستای تقویت روابط دوجانبه و تاکیدی بر تعهد تزلزل ناپذیر آمریکا به موضوع امنیت اسرائیل است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار