بازدید 82704
استقبال مسئولان و نخبگان از انتصاب «محسن رضایی» توسط رئیسی

هوشمندی رئیس‌جمهور در به کارگیری معاون اقتصادی دولتش/ آرایش جنگی دولت در حوزه اقتصادی

این اقدام سید ابراهیم رئیسی برای بهره گیری از نیروی جوانی جوانان نخبه در کنار به کارگیری افراد با تجربه برای ایجاد هماهنگی بین تیم اقتصادی دولت اقدامی ستودنی، بجا و شایسته بود که با استقبال نخبگان و مسئولان بخش‌های کشور مواجه شده و امید‌ها را برای موفقیت دولت در حوزه اقتصاد و مقابله با جنگ اقتصادی تمام عیاری که دشمن علیه نظام و مردم ایران آغاز کرده را صدچندان...
کد خبر: ۱۰۷۲۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲ 27 August 2021

هوشمندی رئیس‌جمهور در بکارگیری معاون اقتصادی دولتش/ استقبال مسئولان و نخبگان از انتصاب «محسن رضایی» توسط رئیسی

روز گذشته، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، با صدور سه حکم جداگانه، «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را به سمت معاون اقتصادی رئیس جمهور، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی دولت منصوب کرد؛ انتصابی که با استقبال کارشناسان و مسئولان مختلف کشور مواجه شد و امید‌ها را برای موفقیت دولت در «جنگ اقتصادی» با دشمنان نظام زنده کرد.

به گزارش «تابناک»؛ میانگین سنی دولت‌های یازدهم و دوازدهم به ترتیب ۵۷ و ۵۸ بود که این عدد در کابینه پیشنهادی حجت الاسلام رییسی به مجلس به ۵۲ سال رسید. این عدد در تیم اقتصادی دولت بسیار کمتر هم هست، چون با محاسبه سن خاندوزی وزیر ۴۰ ساله اقتصاد، عبدالملکی وزیر ۴۰ ساله تعاون کار و رفاه اجتماعی، سید رضا فاطمی امین، وزیر ۴۷ ساله صمت، جواد اوجی وزیر ۵۵ ساله نفت و ساداتی‌نژاد، وزیر ۴۹ ساله کشاورزی، میانگین سنی تیم اقتصادی دولت به ۴۶.۲ سال می‌رسد. همین موضوع باعث شده بود بعضی افراد به این جوانگرایی انتقاد کنند و آن را باعث ایجاد مشکلات احتمالی در حوزه اقتصاد بدانند.

هرچند نفس جوانگرایی اقدام بسیار بجا و خوبی است و باعث گردش نخبگان و ایجاد فرصت برای جوانان در جهت نشان دادن توانایی‌ها و استعداد‌های شان می‌شود و حتی خلاقیت و ابتکارات جدید را به همراه داشته و باعث جلوگیری از اجرای برنامه‌های تکراری ـ که سال هاست جواب نداده ـ می‌شود، استراتژی رئیس جمهور در کنار جوانگرایی بهره گیری از افراد پخته، با تجربه و با برنامه در کنار جوانان نیز بوده است؛ این را می‌توان در انتصاب معاون اقتصادی دولت به وضوح دید.

این اقدام سید ابراهیم رئیسی برای بهره گیری از نیروی جوانی جوانان نخبه در کنار بکارگیری افراد با تجربه برای ایجاد هماهنگی بین تیم اقتصادی دولت اقدامی ستودنی، بجا و شایسته بود که با استقبال نخبگان و مسئولان بخش‌های کشور مواجه شده و امید‌ها را برای موفقیت دولت در حوزه اقتصاد و مقابله با جنگ اقتصادی تمام عیاری که دشمن علیه نظام و مردم ایران آغاز کرده را صدچندان کرده است.

در ادامه این گزارش برخی پیام‌های تبریک خطاب به معاون اقتصادی رئیس جمهور که توسط مسئولان کشور در بخش‌های مختلف صادر شده، مورد اشاره قرار می‌گیرد؛

سرلشکر رشید انتصاب محسن رضایی به سمت معاونت اقتصادی رئیس جمهور را تبریک گفت

سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) با صدور پیامی، انتصاب محسن رضایی به سمت معاونت اقتصادی رئیس جمهور را تبریک گفت. متن پیام تبریک فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) به شرح زیر است؛

برادر ارجمند آقای دکتر محسن رضایی، معاون محترم اقتصادی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی دولت جنابعالی که بحمدالله دارای سوابق درخشان در عرصه‌های گوناگون خدمت به نظام مقدم اسلامی و ملت شریف ایران علی الخصوص دوران پرافتخار دفاع مقدس هستید، همواره باعث سربلندی و عظمت ملت شریف ایران شده اید و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «شما بحمدالله در این مدت با مجاهدت‌های خود در عرصه دفاع مقدس بار‌ها موفق شدید قلب امام راحل و دل امت مسلمان را شاد کنید.» انشالله در مسئولیت جدید نیز بتوانید قلب رهبر معظم انقلاب و امت اسلامی را نیز شاد کنید.

حسن اعتماد صادقانه ریاست محترم جمهور به جنابعالی، نشانه روشنی از عنایات حضرت باری تعالی است که در ایفای مسئولیت خطیر معاون اقتصادی رئیس جمهور و تداوم حرکت بالنده‌ی آن معاونت، همواره یار و مددکار آن برادر گرامی خواهد بود. اینجانب انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت «معاون اقتصادی رئیس جمهور» تبریک گفته و از پیشگاه حضرت حق تعالی سلامتی و توفیق پیوسته جنابعالی را در تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و ارتقای سطح توانمندی‌های اساسی نظام در همه عرصه‌های علمی و فرهنگی، اقتصادی، امنیتی-دفاعی، سیاسی و اجتماعی در سایه رهنمود‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) مسئلت دارم.

پیام تبریک علی اکبر ولایتی به محسن رضایی

علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در پیامی، انتصاب دکتر محسن رضایی را به سمت معاون اقتصادی رییس جمهور، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی تبریک گفت. ​

متن این پیام به این شرح است: جناب آقای دکتر محسن رضایی میرقائد معاون محترم اقتصادی رییس جمهور با سلام انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت معاون اقتصادی رئیس جمهور صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

یقینا دانش، تجربه و سوابق ارزنده جنابعالی زمینه ساز توفیقات روزافزون برنامه‌های تحول گرای دولت سیزدهم به ویژه در حوزه‌های اقتصادی خواهد بود. از درگاه خداوند متعال عزت و توفیقات روزافزون برای جنابعالی مسالت می‌نمایم.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی به محسن رضایی تبریک گفت

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با صدور پیامی، انتصاب دکتر محسن رضایی به سمت “معاون اقتصادی رئیس جمهور، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی دولت” را تبریک گفت.

باسمه تعالی

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محسن رضایی با سلام و تحیات؛ انتصاب شایسته حضرتعالی به سمت معاون اقتصادی رئیس جمهور، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی دولت که بیانگر تعهد، علم و تقوا و روحیه مردمی و خدمتگزاری حضرتعالی در صحنه‌های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بی تردید سوابق انقلابی و تجارب ارزنده و همچنین برنامه‌های اقتصادی شما گامی ارزشمند برای رسیدن به اهداف جهادی و تحول آفرین دولت مردمی نظام اسلامی خواهد بود. با آرزوی توفیقات روز افـزون؛ سربلندی جنابعالی را در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و در پرتو رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

پیام تبریک مجمع نمایندگان خوزستان به معاون اقتصادی ریاست جمهوری

جناب آقای دکتر محسن رضایی از آن جا که سربازان ولایت اندیشه‌ای جز عزت، استقلال، توسعه و بالندگی ایران اسلامی ندارند در هر عرصه‌ای که قدم گذاشتند، آن جا فضل الهی گشایش و پیروزی را رقم زدند. در جنگ نظامی، فرمانده جنگ با مدیریت جهادی، ایران عزیز را به گونه‌ای سربلند از آن عبور داد که جهانیان را وادار به احترام و تعظیم نمود.

حال که جنگ اقتصادی است، تنها همان فرمانده و مدیریت است که می‌تواند اقتصاد ایران را احیا کند و دنیا را وادار به تعامل و مناسبات اقتصادی از سر نیاز به خود گرداند. سردار حاج محسن رضایی، فرمانده جنگ، بنیانگذار مدیریت جهادی و طراح گفتمان اقتصاد مقاومتی، انتصاب بجا و هوشمندانه حضرتعالی به معاونت اقتصادی ریاست جمهوری دل‌ها را در ایران بزرگ به ویژه خوزستان قهرمان که خود بهتر از همگان محرومیت ناشی از عدم نگاه راهبردی به ظرفیت‌های بی‌شمار اقتصاد آن را می‌دانید، خشنود و امیدوار به بهبود وضع موجود نمود.

مجمع نمایندگان استان خوزستان ضمن اعلام مسرت از انتصاب فرزند شایسته خوزستان و قدردانی از حسن اعتماد و نگاه راهبردی رییس جمهور محترم به سرمایه‌های ملی، آمادگی خود را در راستای هر نوع همکاری و هماهنگی در مسیر عملیاتی ساختن راهبرد اقتصاد مقاومتی در جهت توسعه خوزستان قهرمان و تقویت اقتدار اقتصاد ایران اسلامی را اعلام می‌دارد.

«محسن رضایی» و لزوم فرماندهی مقابله با جنگ اقتصادی

سردار جعفر هردانی رئیس و اعضای شورای مرکزی ستاد کشوری و مردمی همیاران کار و کرامت در پیام تبریکی خطاب به دکتر محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور آورده اند: برادر عزیز و انقلابی جناب آقای سردار سرلشکر دکتر محسن رضایی، انتصاب شایسته جنابعالی در سه گلوگاه مهم اقتصادی دولت قوی و مردمی توسط آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب و برآمده از متن جامعه را گرامی می‌داریم و آن را سرآغاز تحولات جدی در عرصه اقتصادی کشور می‌دانیم. امید است همچون ایام دفاع مقدس، در ایجاد فرماندهی واحد مقابله با جنگ اقتصادی تحمیلی در قالب سازماندهی قرارگاه اقتصادی کشور پیروز و موفق باشید.

در شرایطی که مساله «اقتصاد مقاومتی»، «حمایت از تولید» و «مردمی کردن فضای اقتصادی» بار‌ها و بار‌ها از سوی رهبر انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار گرفته و متاسفانه برخی صرفا نگاه ویترینی به این موضوع داشته اند و آمال و آرزو‌هایشان را برای کشور در آن سوی مرز‌ها جست و جو می‌کرده اند، انتصاب جنابعالی که از چهره‌های مبارز، با برنامه و با تجربه در حوزه اقتصادی هستید، امید به اجرای این فرامین و تدابیر اصلی مقام معظم رهبری در شرایط جنگ اقتصادی و بهبود شرایط کشور و مردم را در دل‌ها زنده کرده است.

اعتقاد داریم که امروز دفاع از سفره معیشت مردم و تولید ملی صرفا انجام اقدامات جهادی و انقلابی را می‌طلبد و موجب ناامیدی دشمنان در به زانو درآوردن ملت سرافراز ایران اسلامی خواهد شد، چون اگر تا دیروز ابزار اعمال قدرت استکبار و کشور‌های زورگوی جهان قدرت و توان نظامی شان بود، امروز با تغییر صحنه و تاکتیک جنگی این جنگ به حوزه اقتصادی کشیده شده و متاسفانه در سالیان اخیر هم مردم از این ناحیه دچار خسارات و رنج‌های فراوانی شده اند.

وابسته سازی اقتصاد کشور‌ها از جمله جمهوری اسلامی ایران به ابزار‌های مالی و بانکی بین‌المللی و تلاش برای ایجاد اخلال در اقتصاد ایران به منظور تحت فشار قرار گرفتن مردم و ضربه زدن به ارکان جمهوری اسلامی از جمله اقدامات ظالمانه در اعمال تحریم‌های ظالمانه از حربه‌های دشمن در جنگ اقتصادی تمام عیاری که به راه انداخته است، می‌باشد، اما امید می‌رود با اقدامات بجا و درستی که تاکنون دولت مردمی و انقلابی انجام داده، این شرارت‌های دشمن خنثی و بی اثر شود.

متاسفانه شرطی‌سازی اقتصاد و معیشت مردم و گره زدن آن به رفع تحریم‌ها، اشتباهی استراتژیک بود که دود آن به چشم مردم و نظام رفت و همچنان از این ناحیه در حال آسیب پذیری هستیم، لذا امروز ضرورت دارد تا بهره گیری از تجربیات و برنامه‌های افرادی نظیر جنابعالی و استفاده از ایده ها، برنامه‌ها و نوآوری‌هایی که تیم جوان اقتصادی دولت به آن متخلق است، ضمن ساماندهی بازار ارز و کاهش سهم دلار از چرخه اقتصادی و افزایش چرخش سایر ارز‌های بین المللی، ارزش پول ملی ارتقا یابد و قدمی محکم در راستای بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم سربلند ایران اسلامی برداشته شود.

اکنون اقتصاد کشور نیاز به وحدت رویه و فرماندهی واحد دارد. حضور جنابعالی به عنوان معاون اقتصادی رئیس جمهور، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی اقدام هوشمندانه‌ای از سوی رئیس جمهور محترم، محبوب و مردمی است که نشان از تدبیر ویژه‌ ایشان برای بهبود شرایط اقتصادی کشور، خنثی سازی تحریم ها، کاهش آسیب پذیری اقتصاد و در نتیجه قدرتمند شدن اقتصاد کشور و ارتقای شرایط معیشتی مردم دارد؛ لذا انتصاب حضرتعالی در سه مسئولیت مهم معاون اقتصادی رئیس جمهور، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی را به فال نیک گرفته و امیدواریم راهبرد اقتصادی دولت برای غلبه بر جنگ اقتصادی دشمن با فرمانده‌ای قابل، چون شما که پیشتر در جنگ تحمیلی «ما می‌توانیم» را اثبات کرده، در فضای اقتصادی نیز زودتر به ثمر بنشیند تا مردم نیز حلاوت اقدامات «اصحاب ما می‌توانیم» را در بهبود شرایط زندگی و معیشت شان احساس کنند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۶
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۹۲
آقای رضایی که در تبلیغات ریاست جمهوری از مشکلات معیشت مردم می گفت آیا پایبند خواهد بود
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
جناب آقای رضایی وقتشه دلار به زیر ۱۵ هزار برسانید و قیمت مسکن را ۵۰ درصد کاهش دهید مردم توان خرید مسکن با این قیمت های فضایی و توهمی را ندارند لطفا با حدیت تمام اوضاع را سامان دهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
امیدوارم چندماه دیگر این موقع نتایج این انتخاب از دید شما هوشمندانه مثبت باشد و گرنه دور بعدی انتخابات نامزدی بافی نمی ماند که رای بیاورد.
Reza1
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
خرانه که خالیه ، نفت هم که نمیتونند بفروشند .
دو راه باقیمانده است ، یا دستوری نرخ ارز را پایین بیاورند که در اینصورت صدای مافیای آهن و فولاد و مس و پتروشیمی در میاد یا اینکه نقدینگی رو بالا ببرند بصورت نمایشی حقوق کارمندان رو افزایش و یه دوسه کیلو ارزاق میدن به قشر ضعیف . به هر حال با توجه به متفاوت بودن آقای رضایی با نهاوندیان تاجر که موافق افزایش نرخ ارز تا ۵۰ هزار تومان بود و در حال حاضر در آمریکا سکونت دارند احتمالا تغییراتی ایجاد خواهد گردید
ناشناس
| Romania |
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
آرایش جنگی چه صیغه ایه؟ یعنی توی سنگر بشینید و جیره روزانه بگیرید؟ اینو که همه بلدند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
آقای دکتر رضایی با عرض خدا قوت و تبریک در شرایطی که کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد از اقتصاددان های لیبرال برای رئیس کل بانک مرکزی انتخاب نشود چون تفکر اقتصادی بازار آزاد سرمایه داری در شرایط جنگ اقتصادی و بحران ارزی جواب نداده و نخواهد داد
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
اگر اقای رضائی پیشنهاد داد که به طریقی تحریم ها رفع بشه ایا دولت خواهد پذیریفت مثلا مذاکره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
محسن رضایی قطعا دلار را به زیر 10 هزار خواهد رساند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
یکی از شعارهایی که دکتر رضایی در انتخابات و در برنامه های تلویزیونی مدام تکرار می کرد یارانه 450 هزار تومنی به 40 میلیون نفر از مردم از بخش یارانه های پنهان بود . با اعتماد رئیس جمهور به دکتر رضایی تقاضا می کنیم این یارانه 40 میلیون تومنی به 40 میلیون نفر از مردم پرداخت شود و از حالت شعاری بیرون بیاد و به عمل تبدیل بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
چشم، منتظر دستور آقا محمد بودیم. الان انجام می شود.
انگار برنده جایزه بزرگترین اقتصاددان جهان رو گذاشته تو این پست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
هوشمتدی رییس جمهور!!!
خود گویم و خود خندم ...
شب دراز است و قلندر بیدار
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
درست است که شب درازاست ولی اگروزیراحساساتی باتجربه نزدیک به صفربه تنهائی زمامداراموراقتصادی میشد کارحتی به شب نمیرسید چه رسد به آنکه شب درازباشد اقنصاد درحال موت کشورمان دیگر توان سعی وخطا ندارد کارآقای رئیسی کاملاً آگاهانه بود
تابی من دوست دارم ولی کلی از تیتراژ این خبر خندیدم . به این میگن یه تیر با دو نشون . سلامت باشی ،،،))))
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
تیتر خبر هم باندازه خودِ انتخاب،هوشمندانه است
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
منظور چگونگی تنطیم تیتر بود و کاری به درست و غلط بودن انتصاب نداشتم.
نتیجه هوشمندی را در ۴ سال آینده خواهیم دید، باشید و جایی نروید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
فعلا که نتیجه عقلانیت و رونق اقتصادی رو داریم میبینیم که همه رو ناامید کرده
سید
| Australia |
۰۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
چه فایده...چهارسال دیگه میگیم دیدین گفتیم
فقط همین
دولتمردان که بلایی سرشون نمیاد این مردم هستند که وضعشون بدتر میشه.. حالا فوقش یه دوتا حرف هم بخورن
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
از همين الان هم معلومه
سایت تابناک به خوبی از ایشان تجلیل می کند. البته فراموش نکنیم مردم نتیجه کار این تیم نخبگان و بویژه سوپر نخبگان را قضاوت می کنند نه تبریک و تجلیل های رسانه ای را. کافی است نظر سنجی عادلانه بگذارید تا ببینید چند درصد به این تیم و سرتیم اعتماد دارند. صد درصد منتشر نمی کنید زیرا تجلیل از آقای رضایی نیست.
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
به سایر اعضای تیم اقتصادی دولت جدید کاری ندارم چون نمی شناسم اما سوابق و عملکرد جناب مخبر و رضایی و درجه خلوصشان قابل توجه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
سایت خودشه دیگه.
خودش از خودش تجلیل میکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
اعتماد صد در صد شما به روحانی را فراموش نمیکنیم
بردیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
منظوراز خلوص متوجه نمیشم اگرکسی بیاد بگه 50میلیون واکسن تولیدمیکنم و نتوانه و دیگری بعداز فتح خرمشهر برای ادامه ی جنگ پافشاری میکنه میگذارید خلوص؟؟؟؟؟
محسن رضایی بالاخره به پاستور رفت؟!!
هر دم از این باغ بری می رشد
هوشمندی؟؟؟؟؟
ما نیز امیدوار شدیم بخصوص اگر انتخاب سایر مسئولین و وزرای مرتبط با اقتصاد با مشورت جناب مخبر و رضایی قرین شده باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
قاعدتا اگر یک درصد از ادعاهای فسادستیزی و عدالت پروری درست باشد ابتدا باید آقای مخبر در نقش مخالف واردات واکسن محاکمه و بازخواست شود به هر حال آمار وفات ناشی از مخالفت ایشان و آقای وزیر بهداست فاجعه بارتر از بمب اتمی هیروشیما بوده. شاید شما فامیل مخبر هستید اینقدر تعریف می کنید از مسئول تولید واکسن برکت
خخخخخخخ
تابناک اینو ننویسه کی بنویسه ؟؟؟؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
تابناک جان فکر کنم بواسطه ارتباط تنگاتنگی که با آقای رضایی دارید از این به بعد دیگر انتقاد از دولت را رها کنید!!!! باید کم کم سایت خبری جایگزین پیدا کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
والا بخدا
فکر کنم که دیگر اقای رضایی انتقادی از دولت نکنند چون حالا دیگر هزار تومانی و ارزش ان با ارز دلار در اختیار خودش است این گوی این میدان . یاعلی
واقعا که بهترین انتخاب ممکن بود ..
تبریک عرض میکنم خدمت جناب آقای دکتر رضایی عزیز ...
تابناک از محسن رضایی هم خوشحال تره.
عطر آنست ببوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
مشک انست که خود ببوید نه انکه عطار بگو‌ید. سعی کن هر چیزی را درست یاد بگیری و درست بازگو کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
تخصص وزرای ما هم مثل ضرب المثل گفتن شماست که نم کشیده
نامه به رهبری بنویسه بگه جام زهر بنوشیم تا شاید وضع مردم حل شود!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
اگه محسن رضایی بره بهشت بابت نوشتن همون نامه ی معروف هست که جلو ادامه جنگ و کشتار و بدبختی ها رو گرفت. کاش حالا که اومده وسط میدان جنگ اقتصادی یه نامه ی دیگه بنویسه و واقعیات مشکلات ما با دنیا رو ذکر کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
یک چیزی شبیه اینا وگرنه چه محسن رضایی و چه خبره ترین اقتصاددان ها از درمان اقتصاد بیمار ما عاجزند
درود بر حاج محسن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
دکتر هم هست .
درود بر حاج محسن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
سردار هم هست.
آرایش جنگیتون مارو کشته
فعلا که در همین دوهفته دلار ۲۰ درصد گرون شده
شماها غیر از حرف زدن کاردیگه ای از دستتون در عمل برنمیاد
رئیسی گفته فرمانده اقتصادی مخبر است. شما هم میگی میرقائده. دو پادشاه در یک اقلیم نگنجن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
بنظرم بد نیست
تو اقتصاد که وضعیت مشخصه حالا دو نفر هم به نام و نوایی برسند بهتر است اگر لطف کنند یک مشاور ارشد، یک فرمانده اقتصادی دولت هم بگذارتد که چه بهتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
مخبر رو تو برکت دیدیم چکار کرد.
بسیار هم عالی. انشالله که منشأ خیر و رفع مشکلات مردم باشند.
فقط یک نکته را فراموش نکنید که انتصاب مسولیت دراز مدت و نیاز به پاسخگویی دارد. اگر خدای نکرده چند سال بعد وضع همین بود و یا بدتر شد تمام این آقایان و تبریک گویان هم مثل آقای دکتر رضایی مسوول هستند و باید از همین تریبونهای عمومی پاسخگو باشند. چه خوب و چه بد همگی مسوول هستید در برابر مردم و راهی برای شانه خالی کردن نخواهد بود.
اگر راست میگن بدون برجام و fatf.
پاسخ ها
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
شما؟؟
امید وارم فدراتیو اقتصادی را راه بیندازد دکتر
محسن جان! این گوی و این میدان ! تا ببینیم یارانه 450 هزار تومانی محقق خواهد شد!!
پاسخ ها
ناشناس
| Luxembourg |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
ببینیم صداقت محسن عزیز چقدره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
این قول محسن رضایی بود در صورتی که رئیس جمهور بشه. حالا که نشده منتظر قولهای ایشون نباش، ایشون باید تلاش کنه قولهای آقای رئیسی رو محقق کنه.
کدام هوشمندی، دولتهای قبلی هم معاون اقتصادی داشتند
هوشمندی در تصمیم درست واجرای به موقع ان است
سلام..تا زمانی کسی پیدا نشود.معنی اقتصاد یعنی اول تولید و عرضه بعد تقاضا بفهمد اقتصاد بهبود و رشد نخواهد داشت.اقای‌ دکتر رضایی ۴۵۰۰۰۰تومان چهارصد پنجاه هزار تومان برای هر نفر بدون تولید.یعنی زمین گیر‌کردن و مهندم کردن اقتصاد.یعنی ایجاد تقاضا و تورم ونزوئیلا ابر تورم وحشت آور،.بیچاره کردن دولت و مردم،آقای رضایی بجای شوک تقاضا بیائید شوک تولید و عرضه ایجاد کنید.شوک اشتغال .استفاده بهینه از ساختمان ،زمین ،بکار گیری نیروی کار متخصص براساس رشته تحصیلی باشغل.حذف بخش بی اساس بخش خدمات در دستگاه های دولتی .حذف بودحه کلان که صرف بخش خدماتی می شود که تولید کالا ندارد.حذف بودجه که بنام فرهنگ گرفته می شود.بودجه میلیارد پول در مناطق پارس جنوبی مناطق ویژه بدون بازده سرمایه و یا برگشت سرمایه‌دکتر‌جان آیا کسی تا الان بازده این سرمایه محاسبه و گزارش به دولت داده است.بنده حاضرم هستم در‌دولت جناب دکتر رئیسی همه این شاخص را. محاسبه کنم و به دولت گزارش‌دهم.هر جا که سرمایه گذاری شد بازده نداشت.بلافاصله قطع بودجه و بردن بودجه به سرمایه و‌دارایی مولد تولید و بازده آن . برای ۱۶۵۰۰ آبادی کشور را امکان تولید را شناسایی می کنم و محصول آنرا بدون واسطه به مصرف کنندگان نهابی خانوارها عرضه می کنیم.
شما یه نظرسنجی راجع به این انتخاب بزار و جوابش رو ببین. اینکه خودتون چی میگید، اصلا اصلا اصلا اصلا مهم نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
حرف حساب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
دموکراسی زیادیش هم خوب نیست میشه وضع مملکت در 8 سال گذشته
این آقا محسن دکتر چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
دکترطب اقتصاددوره ای که فقط درکشورمااست
ناشناس
| Romania |
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
دکتر کاندید انتخابات شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
دکتر همه چی هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
چه فرقی می کنه؟
میشه خندید؟!
حالا ببینیم ارزش 1000 تومنی که تو مناظره از جیبش در آورد سر جاش بر می گردونه؟این گوی و این میدان.دکتر رضایی دیگه بهانه ای نداره.تا حالا می گفت که دیگران نتونستن اقتصاد رو درست کنن.یه هشت سال هم منتظر می شیم ببینیم ایشون چه می کنه.
یکنفر‌ بشینه‌ با دقت‌ بشماره‌ که‌ در یک وعده‌ اخبار‌ تلوزیون‌ ایران‌ چند‌ بار‌ اسم‌ امریکا‌ اورده‌ می شود‌ !!! واقعا‌ ادم‌ حالش‌ بهم‌ میخوره‌ از این‌ گلپاشی‌ ناشیانه‌ !!! آقا بخدا‌ بشینید‌ برای مملکت‌ خودتون‌ فکری بکنید‌ .
سبزوار جان امیدوارم تو این چهارسال تمام تلاشتون بکنید دیگه نه اصلاح طلبی مونده که کاسه کوزه ها رو سرشون بشنکنید نه بهونه دارین پس یه قولی بدین که اگه اوضاع رو بدتر کردید باید چیکار میکنید؟
تنهاهوشمندی نبودبلکه باوزیرمحترم اقتصادی که تعین شد
وبرنامه های خاصی که برای تعطیلی تمام سطوح کسب وکار
وگرانی های پس ازآن انتظارمیرفت رئیس جمهورچاره ای ندیدند
جز بکارگرفتن فردی دراموراقتصادی که قدری سردوگرم چشیده
باشندواقتصاد ضعیف ونحیف مملکت باشعار نابودنشود
هرچندبرنامه های اقتصادی دکتررضائی چون پرداخت یارانه های زیادوتوزیع پول دربین خانمهای خانه دارمیتواندبشدت
تورم زاباشدولی حداقل نابودکنندنیست چه خوب بودایشان هم که اهل مشورت هستندبابزرگان دیگردراین امورمشورت میفرمودند که بلکه گردش پول وکسب وکاررونق یابدچون برنامه های اقتصادی که کاندیدمحترم ارائه کردندباعث تعطیلی تمام
مشاغل اشتغالزاوناامنی درسرمایه گذاری میگردد وبنوعی ضد
سرمایه گذاری است
رویکرد تهاجمی یعنی همان چیزی که محسن رضایی تو مناظره گفته بود؟
بیخیال شوید. کاری نکنید دودش تو چشم ما مردم عادی بره.
برای جوبایدن و امریکا جان مردم خاورمیانه ارزشی ندارند همانطور که تو افغانستان دیدیم.
این بنده خدا کجا کار اقتصادی کرده است صرف داشتن مدرک که مشکل حل نمی شود فقط خواسته اند دلداریش بدهند .تیم اقتصادی را باید وزیر مربوطه ساماندهی کند و باید به لحاظ علمی و تجربه یک سر و گردن از تیمش بالاتر باشد که متاسفانه نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
همان که گفتی نیست بلکه بابرنامه هائی که اظهارمیکندچندسروگردن ضعیف ترندکه‌وای بحال مابارکوداقتصادی وفقروبیکاذی عنقریب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
مدرک ؟!!!! میدونی از کجا گرفته ؟
اخه از کی تا حالا رضایی کار اقتصادی کرده
همش سعی و خطا
بالاخره یه اقتصاددان دلسوز در یک دولت دیده شد
تابناک جان بالاخره آقای رییسی ایت الله هستش یا حجت الاسلام؟ اول متن آیت الله نوشتی ادامه متن حجت الاسلام
یعنی ایشون تو دو خط تنزل درجه گرفتند؟؟!!
می دانم منظورتان از ارایش جنگی چی هست پس قبل از ایجاد ارایش جنگی اقازاده ها را به کشور فرابخوانید چون صد در صد غرب هم همان کاری خواهد کرد که شما می خواهید انجام بدهید.
اقتصاد فدرالی نسخه پیشنهادی دکتر رضایی قطعا جواب خواهد داد
به شرط تعامل به جهان
پارگراف اول آیت الله رییسی پاراگراف دوم حجت الاسلام رییسی
دولت یازدهم هم معجزه سه هزارم بود
اقای رضایی دکترا اقتصاد دارند اما کار اقتصادی و تجربه مدیریت اقتصادی ندارند
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
میراث ایشون در سپاه در حال تبدیل کشور به یکی از قویترین نیروهای مسلح دنیا است. ان شاالله که در حوزه اقتصادی هم همین روند رو از ایشون شاهد باشیم.
آرزوی توفیق و خدمت حداکثری داریم برای آقا محسن
البته بدون برجام و fatf باید کار کنند
خدا رو شکر. دیگه همه مشکلات حل خواهد شد. حرکت به سوی ژاپن اسلامی. به پیش
الله اکبر:الله اکبر: تمام کارشناسان و مدیران اقتصادی دنیا مات و مبهوت این انتصاب هستند: الله اکبر:حالا همه مخالفان دولت قبلی و کارشکن های قبلی خودشون پست گرفتند:در ضم چندتا شغل بک نفر باید داشته باشه :میرسه به اینهمه کار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
سلام. عالی عالی عالی
محال است تا رفع تحریم ها مشکلات این مملکت حل شود
یاساشین برادر محسن - سایت تابناکم که مال خود حاج محسن هست
سلام بهتر نبود نظر اساتید اقتصاد را بیان میکردید نه اعضای خانواده را که فکر نمی کنم کسی از این تایید کنندگان اقتصاد دان باشند ضمنا کامنت ها هم گویای خیلی مطلب هست
هفته ای ۵ ییلیون دوز واکسن از شهریور چی شد؟
ببینیم و تعریف بکنیم .کسی بخیل نیست.
قطعا و بی شک تصمیم اشتباهی است. اصلا چیزی تحت عنوان هماهنگی معنی نمیده..پس نقش رئیس جمهور خودش چی است؟ اینجا باید وزراء از کی دستور بگیرند؟ شرکتهایی مانند برق در برخی استانها، معاونتی به نام هماهنگی دارند که همه میدونن اضافی است و تقریبا کاری انجام نمی دهد. به قول یکی از خواننده ها، نتیجه هوشمندی چهارسال دیگه مشخص میشه
نتیجه جنگ تحمیلی را که دیدیم بدون دریافت غرامت از دشمن متجاوز و...
خیلی هم عالی.حالا همتون یکدست وبا یک تفکر.فقط توجه داشته باشید بعد از این دیگر هیچ بهانه ای پذیرفتنی نیست.ما منتظر نتیجه ایم.امیدوارم تمام محاسبات درست از کار درآید.
جناب دكتر رضائي وقتش رسيده براي بازگشت ارزش واقعي ريال همانطوريكه قول داده ايد
بهترین اقدام اقتصادی دولت
این هوشمندی نبود، دهان کجی به آرای مردم بود. اگر برنامه‌های ایشون خوب بود و منطقی؛ مردم بهشون رائ میدادن. اری سفید از ارای ایشون بیشتر بود
راهی جز انتخاب دکتررضایی نیست آخرین راه حل مشکلات کشور
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
ببین کار مملکت به کجا رسیده که یسریا راه نجات اقتصاد کشور رو در محسن رضایی میبینن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
بله وقتی قحط الرجال باشد همین میشود دیگر..
این انتصاب را خدمت رئیس جمهور همچنین خدمت دکتر رضایی تبریک عرض میکنم
آقای دکتر رضایی شخصیت با اراده با برنامه و دارای خلاقیت هستند امید داریم با حضور ایشان دولت دچار روزمرگی نشود و با برنامه و با عزم کامل به سراغ مشکلات و حل آنها برونیم نه اینکه صبر کنیم تا مشکلات یکی پس از دیگری سر برآرند و گریبان ملت را بگیرند

حالا که وزارت کشاورزی را جزء وزارت خانه های اقتصادی حساب کردید و اقتصادی هم هست شایسته است آقای دکتر رضایی در هماهنگی با همه بخشها اهتمام ویژه ای به وضعیت پیشرونده مشکل آب و منابع آبی کشور داشته باشد و یک راه حل علمی جامع و عادلانه با عدالت منطقه ای طرح ریزی کند و باواقع بینی و البته اخلاص نیت و عمل که ویژگی اصلی ایشان است اجرا نماید
درود بر دکتر رضایی آزموده و دلسوز میهن و با اخلاص
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
چهار سال هم منتظر می مونیم
یارانه یک خانواده چهار نفری هشتاد هشت میلیون در سال استو نه هر نفر چهار صد وپنجاه
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
برو حالشو ببر ادام اسمیت و استیگلیتز هم نمیتونند اینطوری مردم را پولدار کنند کسی که 50 مییلیون یکساله حقوق میگیره 90 میلیون یارانه بگیره
انهایی‌ که با آتش زدن‌ برجام‌ با پالس های منفی خود بلد فرجام باعث ناکام شدن این فرداد و ضرر ملت شدن حق ندارن از فرجام حرف بزنند‌ و باید قرار داد درگیری که بقول خودشون بنفع‌ مللکته را با دنیا امضاء‌ کنند‌ و ملت را نجات بدن .
تبریک به حاج محسن عزیز و آرزوی موفقیت برای مجموعه دولت "جناب" آقای رئیسی.
دوستان عزیز تابناک اگر به اندازه پشیزی برای افکار عمومی ارزش قایل هستید این تیتر کاملا خلاف واقع را عوض کنید
امیدوارم دوره کارآموزی خوبی برای ایشان باشد.
خب مردحسابی می گذاشتی وزیر اقتصاد
قضیه تمام می شد!!!
این همه بوق و کرنا نداشت
به عبارتی ساده آقای رضایی شده معاون وزیر اقتصاد
بالاخره فشارروی مخبر جواب داد و جکم آقامحسن زده شد
سایت خوبی داشتید ولی ظاهراً دارید زیاده روی در وابستگی به افراد میکنید
در جریان انتخابات بد عمل کردید و حالا هم ادامه میدید!!
خدایا خودت کمک کن
منتظر تحقق وعده های جناب آقای اقتصاددان دکتر رضایی هستیم:
1- یارانه 450 هزار تومانی
2- تبدیل ریال به با ارزشترین پول منطقه بعد از یورو و دلار!
3- ارزآوری از طریق گرفتن نیروهای خارجی؛
خدا قوت
عمرا مشکلات حل بشه، گل سیستم لاید عوض بشه
تا حالا که هر کی حرف از آرایش جنگی می زد مسخرش می کردین . حالا که خودتون اومدین شد جنگ؟؟؟!!!!
اقتصاد دان و دکتر عجب یک هزاری بدید بهش انشالله 6 ماه بعد بدون برجام که همگی مخالف بودید ببینیم چه کار می کنید البته زیبا کلام گفت امضا می کنید با آپشن های زیادی که می دهید
اقتصاد جنگ نمی خواد صرفا دانش و احترام به عرفهای بین المللی می خواد که هیچکدام در اختیار دولتها نیست.
اگر تندروها کارشکنی نکرده بودند روحانی مشکلات را حل کرده بود
بوتاکس ها جواب داد؟!
آقای رضایی
وقت عمل است
۱ یارانه ۴۵۰ هزار تومانی
۲ حقوق به خانم های خانه دار
چرا حاضر نیستید واقعیت را قبول کنید بدون توافق و رفع تحریم و حل مشکل اف ای تی اف آدام اسمیت پدر علم اقتصاد هم نمی تواند مشکل مملکت را حل کند خواهشن اندکی تفکر
شعار آقاي رئيسي در باره هيئت دولت دانشتن نخبگان است.
آقي محسن رضائي بعلت تحصيل حين خدمت و انجام وظيفه نمي توانسته نخبه باشد.

ايشان حين خدمت تحصيل كرده و طبيعي است يا كارش را درست انجام نداده و يا تحصيلش را درست نخوانده در هر دو صورت ايشان در زمينه علم اقتصاد نخبه نيست والاچرا در رشته اقتصاد دانشگاههاي قوي كشور مثل شهيد بهشتي و تهران و ....... يايد تدريس مي كرد.ولي ايشان در هيچ دانشگاه معتبري تدريس نمي كند.
بهترين اقتصاددانهاي حاضر در كشور در دانشگاههاي معتبر ايران در حال تدريس و هريك داراي تز اقتصادي هستند و آقاي رضائي در برابر آنها قابل مقايسه نيست. لطفا" انصاف را رعايت كنيد.
اخر اقتصاد میشهaftf برجام تحریم .
نتیجه اینه
مشکل که ادمها نیستند مشکل سیستم اقتصادی ما است صدتا اقای رضایی صد تا اقای ریسی هم بیایند مشکلپا بر جاست
آقایان تیم اقتصادی قیمت دلار داره پروازمیکنه واجناس هم خیلی گرون شده باچه زبانی بگیم قیمتی که بالا رفت دیگه پایین نمیآید
تابناک!!!هم ریسی از هوش بالی برخوردار است و هم رضای!!!!دنیای مردم ایران به کجا رسیده که
تا کی باید در شرایط جنگی زندگی کنیم؟ 2 سال است در شرایط جنگی هستیم کی قرار است شرایط عادی بشود و ملت روی آرامش را ببینیم؟
این آقایون تماما شاید نزدیک به چند دهه دارای مسئولیت در بخش های مختلف بودند کدام کار را توانستند انجام دهند که حالا انتظار معجزه دارید خیال همه راحت آب از آب تکان نخواهد خودرد البته قلبا امیدوارم که خلاف حرف بنده ثابت شود
حاج اقا دکتر رضایی شما که متخصص اقتصاد هستید
اعضای ستاد کرونا را زندانی کنید
تو حرف همه شما دکتر و نظریه پرداز هستید تو عمل بی سوادی و بی برنامگی موج میزنه
با امدن اقای رضایی بنزین لیتری ۲۰هزار خواهد شد یکی از شعارهاش در نامزد ریاست جمهوری همین بود و بس مطمینم وضع از این بدتر خواهد شد حالا روز شماری کنید فقیرها فقیرتر خواهند شد
هنوز که نیومده اینهمه انتقاد میکنید ظاهرا یک عده ای هم از خود ترامپ خوشحال‌تر میشن تیم اقتصادی نتیجه نگیره
نتیجه کارهای هوشمندانه فعلا افسار پاره کردن دلار و کاهش ارزش پول ملی است
از جناب رییسی بابت فقیر کردن باید تشکر کنیم
بزرگترین اشتباه ریسی همین است
خوبه ، آقای رضایی هم معلوم بشه چقدر اقتصاد میدونه
البته متاسفانه هزینه اش رو ملت درمانده پرداخت خواهد کرد
بهتون قول میدم ظرف شش ماه آنچنان شیر تو شیری در خصوص تصمیمات اقتصادی پیش بیاد که رئیسی مجبور بشه علیرغم عدم وجود سررشته اقتصادی ،خودش زمام امور اقتصاد را بدست بگیرد.
مشک آن است که خود
تا الان کجا بودن
اصلا این سمت قبلا وجود داشته ؟
خود این کابیته ، حای بحث داره ، از یه طرف همه کاندیداهای ریاست جمهوری که همدیگه رو قبول نداشتند ، جمعند ...
از یک طرف ،دیگه هیچ حرفی برای کسی باقی نمی مونه که اگه من بودم فلان می کردم ...
حاج محسن بهترین گذینه دولت تنها قهرمان دفاع مقدس احسن خیلی خوشحال شدم موفق باشید .
مثل اینکه بالاخره وقتش رسیده همان بلایی که سر جهانگیری در دولت روحانی آمد سر رضایی در دولت رئیسی بیاورند!!
قطعا نیروی جوان بهتر است! از نیروهای مسن‌تر که ما چیز خاصی ندیدیم! انگیزه و انرژی نیروی جوان خ بیشتر است!
هم بروزتر!
رضایی اینحا هم شکست می خورد
درود بر سردار حاج دکتر محسن خان !!
یعنی با انتخاب محسن رضایی اقای رئیسی هم دکنر شد هم ایت الله
از همین الان مشخص است که این انتصاب دوام نخواهد داشت. زیرا سیاستهای آقای رضایی قابلیت اجرایی ندارد و لذا با تیم اقتصادی دولت ناسازگار خواهد بود. و بزودی مشخص خواهد شد که این انتخاب هوشمندانه نیست.
رسالت رسانه های مستقل و آزاد بیان واقعیت های موجود است
عالی بود
بخصوص تیتر هوشمندی رئیس جمهور!!! ولی علت واقعی هوشمندی رو بیان نکردید؛
دیگه 4سال دیگه دکتر رضایی نمیتونه 1هزارتومانی از جیبش بیرون بیاره و .........


ممنونم از تابناک
یاحق
حتی اگر این اقدامات را واقعی و از روی دلسوزی بپنداریم و خیلی مثبت بنگریم اما بازم میگم راه به جایی نخواهد برد چون خیلی خیلی دیر شده است
همه چیز را جنگی فرض میکنید
یکی نیست بگه اقتصاد علم و دانشه، جنگ که نیست.
بسیار خوشحال شدم این نشانه ای از شایسته سالاری است اقتصاد درست می شود اما اونوقت باز شعار آزادی سر میدید و باز میگید نه ما میخایم حال کنیم
باسلام قراربودهفته گذشته دوِلت محترم به دهک هآی پآئین جامعه کمک معیشت کرونآیی بدن ،پس چی شد؟
کیه ندونه تابناک حامی رضایی بوده و هست؟
سلام
تبریک میگیم آقای رضایی امیدمون به شماست که از این فلاکت نجاتمون بدید
آقای هوشمند! به وعده انتخاباتی خودت عمل کن و یارانه را بکن 450 هزار تومان اگه راست میگفتی
بزک نمیر باار میا خربزه با خیار میاد
حالا که وزارت کشاورزی را جزء وزارت خانه های اقتصادی حساب کردید و اقتصادی هم هست شایسته است آقای دکتر رضایی در هماهنگی با همه بخشها اهتمام ویژه ای به وضعیت پیشرونده مشکل آب و منابع آبی کشور داشته باشد و یک راه حل علمی جامع و عادلانه با عدالت منطقه ای طرح ریزی کند و باواقع بینی و البته اخلاص نیت و عمل که ویژگی اصلی ایشان است اجرا نماید
درود بر دکتر رضایی آزموده و دلسوز میهن و با اخلاص
اگر دکتر رضایی رییس جمهور میشدند اینجانب مشکل آب کشور را حل میکردم.
اگر اقا محسن مشكلات ما را با دنيا حل كند مي شود قهرمان ملي ماند گاربراي هميشه ما راهي جز تعامل روابطه با جهان نداريم ولي دانم كه اقا محسن قدرت زما ن جنگ را ندارد
برای مردم اهمیتی ندارد چه اسمی چه پستی دارد! فقط چیزی که مهم است کاهش تورم و افزایش قدرت پول ملی و گذر از این فلاکت اقتصادی که است که به واسطه تحریم ها مردم ایران دچار آن شده اند و کمرشان شکسته است! پس زودتر درستش کنید اگر می توانید و فقط شعار نمی دادید وگرنه صد رحمت به روحانی
اقا محسن براد ركوچك شما رزمنده دوران دفاع مقدس هم به شما تبريك مي گويد پذيرش اين مسوءليت نشان أز بزرگواري شما دارد درخواست كوچكي از شما دارم اگر امكان دارد قبل از هرچيز از سازما ن برنا مه وبود جه كشور بخوا هيد تمام كسا ني كه با يك شما ره ملي بيش از يك حقوق ازصندوق دولت مي گيرند قطع شود با تشكر برادر كوچك رزمنده شما
واقعا همه چی مثل این خبرگزاری سیاسی شده .خدا به داد برسه
ایشون رو وزیر اقتصاد کنین. سریع تر
بنظرم اصلا تبریک ندارد مسولیت سنگینی است.
شبیه انشاء است
جلوی گرونی دلار ، خودرو ، موادغذایی را بگیرید ، ارزون شدن ، پیش کش
خود گویدو خود خندد
من جای شما بودم اجازه ورود 50000هزار پورشه رو میگرفتم و برای هر ماشین 100 هزار دلار مالیات میگرفتم و درآن واحد 5 میلیارد دلار دولت پول گیرش میومد واین پولو خرج انتقال آب عمان و یا وارد کردن علوفه ویل مسکن مهر میکردم .....
پس بیچاره شدیم
پوششی درست بود! یعنی مردم در هر حال همیشه در حال رودست خوردن هستند. همتی را هم یکجایی بگذارید حسابی به مردم خندیدید. البته نوبت خنده مردم هم می رسه.
درحوزه اقتصاد آرایش صلح لازم است آرایش جنگ لازم نیست
سلام
با این نظرات اقتصادی مشعشع ایشون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! واقعا گل بود به سبزه هم آراسته شد
نگاه و استراتژی دولت به مشکلات اقتصادی مهم تر از فرد است قطعا در شرایط جنگ اقتصادی فرماندهان نظامی که تجارب غیر نظامی هم داشته باشند موثر خواهد بود .
خدا کند یکی یکی به حذف کردن صفر از پول اقدام کند و یک دفعه 7 تا صفر را حذف نکند
هوشمندی بزرگتر،
در هماهنگی و کار گروهی موثر است.
همین که به بیش از 11 اقتصاد دان سرشناس کشور پیشنهاد دادند که یا وزیر اقتصاد شوند یا معاون اقتصادی دولت اما هیچکدام نپذیرفتند و اذعان کردند که گشایش اقتصادی تنها در پرتوی روابط سالم با دنیا و عبور از شرایط تحریمی امکان پذیر است و لاغیر کافیه خیلی دلخوش نباشید در دنیای علم اقتصاد تفاوت ماهوی میان اقتصاد خوانده و اقتصاد دان وجود دارد و این تفاوت عدم پذیرش این دو سمت اقتصادی در شرایط کنونی کشور را توجیه می کند امیدوارم که منظورم را رسانده باشم.
لطفا این ایمیل منو یه جوری به آقای دکتر محسن رضایی برسونید. خواهشم اینه که تمامی مسکنها برای رهن و اجاره شناسنامه دار بشن. به این صورت که مبلغ سقف رهن و اجاره براساس متراژ و مکان و فاکتورهای ذیربط دیگه قیمتگذاری بشن و تمامی بنگاه های معاملات املاک سراسر کشور موظف به رعایت آن باشن. به خدا وضعیت رهن و اجاره ها اسفناکه و هر کی به هر کی شده. صاحبخونه هر قیمتی دلش میخاد میزاره. فقط و فقط سیستم زور اینجا جواب میده و برخورد شدید.
شکست اقتصادی رئیسی را پیشاپیش تسلیت می گویم
جوجه را آخر زمستان می شمارند!...ببینیم و تعریف کنیم!!!!
احتمالا افزایش قیمت دلار امروز هم به دلیل این انتخاب هوشمندانه است
جناب رضایی این گوی واین هم میدان،خیلی نظریه میدادی برادر،بسم الله
جناب اقای رضایی سلام من شما را به عنوان فرمانده ای شجاع و با هوش میستایم و برایتان احترام قایلم
اما شما شایسته معاونت اقتصادی دولت نمیدانم چون جنابغالی تجربه کار اقتصادی ندارید و دانش شما از عمق لازم برخوردار نیست و در عین حال گرفتن درجه دکترا مثل بسیاری از دکترهای دیگه در نظام غیر از کانال دانشگاهی واقعی بوده است .
از صراحت کلامم عذر خواهی میکنم چون میدانم که فردی شایسته و دلسوز برای کشور هستید
این دولت ازخیلی جهات مو ب مو شبیه دولت احمدی نژاده امیدوارم فرجام کارش شبیه اون دولت نشه
بازم سانسور کردی
*عرض ادب و سلام خدمت جناب آقای محسن رضایی
انتصاب بسیار به جای حضرتعالی را به عنوان معاون اقتصادی رییس جمهور تبریک می گوییم ، حالا وقت آن است که یارانه ۴۵۰ تومانی و حقوق خانم های خانه دار را اجرا فرمایید این گوی و این میدان ، برنامه تان را به رییس جمهور بدهید قطعا میپذیرد

بالاخره گیرت آوردیم
بهتر بود ابتدا عملکرد ایشون در زمان جنگ مشخص میشد بعد وارد حوزه دیگر میشدند..
ببینیم آقای رضایی چند مرده حلاجه.
بااحترام برای تمام نظرات بنظر من ی ادم ۷۰وچندساله بخواهد هم نمی تواند یعنی انرژی برای کارکردن ندارد...
کسی که تمام عمرش را در اقتصاد سپری نموده باشد، می تونه فرمانده یک هنگ نظامی بشه؟ تا عکسش شدنی باشه؟
زرنگی رییسی این بود که با انتخاب رضایی تابناک هم زیر پرچمش رفت.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی