بازدید 108477

تبلیغات در اینستاگرام با سایت تبلیغچه

تبلیغچه پلتفرم تخصصی تبلیغات در اینستاگرام کار خود را از تابستان 99 شروع کرد و هدف از شروع تبلیغچه کاهش مشکلات و هزینه های تبلیغات در اینستاگرام بوده ولی چگونه ؟
کد خبر: ۱۰۷۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸ 25 August 2021

اینستاگرام با داشتن 50 میلیون کاربر ایرانی فعال، مناسب ترین پلتفرم برای کسب و کار های ایرانی میباشد تا کسب و کار خود را شروع بکنند یا توسعه بدهند و یا حتی برند خود را معرفی بکنند از همین رو تبلیغات در اینستاگرام بزرگ ترین و مهم ترین دغدغه مدیران کسب و کار های آنلاین میباشد.

انواع تبلیغات در اینستاگرام

1) تبلیغات از طریق اینفلوئنسرها: رایج ترین و پر بازده ترین روش تبلیغات در اینستاگرام در ایران استفاده از اینفلوئنسرها یا اینفلوئنسرمارکتینگ میباشد، در صورتی که مخاطبین هدف خوبی در پیج اینفلوئنسر مورد نظر داشته باشید این نوع تبلیغات بازدهی بسیارخوبی برای شما خواهد داشت.

2) تبلیغات در پیج های موضوعی یا پربازدید: این نوع تبلیغات به نسبت اینفلوئنسرمارکتینگ به مراتب بازدهی کمتری دارد البته در مقابل،هزینه این نوع تبلیغات پایین تر میباشد.

3) تبلیغات از طریق سلبریتی ها: سلبریتی ها به علت میزان بالایی اعتمادی که میان مخاطبین خود دارند تبلیغات از طریق آن ها بازدهی بسیار بسیار بالایی دارد ولی متاسفانه هزینه تبلیغات آن ها چندین برابر اینفلوئنسرها میباشد.

4) تبلیغات اسپانسری اینستاگرام: تبلیغات اسپانسری معروف ترین و به صرف ترین نوع تبلیغات در اینستاگرام میباشد البته در سطح جهانی، متاسفانه این نوع تبلیغات در ایران کارآیی چندانی ندارد.

5) تبلیغات بازدیدی: در این نوع تبلیغات هدف رسیدن به میزان بازدید خاصی میباشد، به عنوان مثال شما 500 هزار بازدید سفارش میدهید تبلیغات شما در پیج ها نمایش داده میشود تا به 500 هزار بازدید برسد.

6) تبلیغات ساعتی: همانطور که حدس زده اید در این روش تبلیغات شما به مقدار ساعتی که سفارش داده اید نمایش داده خواهد شد.

روش های تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات بنری: در این روش از یک بنر یا تیزر تبلیغات آماده استفاده میشود،اگر قصد تبلیغ در پیج یک اینفلوئنسر را دارید این نوع تبلیغات هزینه کم تری نسبت به زمانی که خود اینفلوئنسر باید صحبت بکند دارد البته در اکثر مواقع بازدهی کمتری به نسبت زمانی که خود اینفلوئنسر صحبت میکند دارد.

تبلیغات پست: در تبلیغات به صورت پست شما قادر هستید تا 10 اسلاید محتوای تبلیغاتی تولید کنید،تبلیغات پستی در صورتی که خوب و خلاقانه طراحی شود بیشترین میزان تاثیرگذاری را دارد.

تبلیغات استوری: تبلیغات استوری از رایج ترین روش های تبلیغات اینستاگرامی میباشد، همانطور که حدس میزنید این روش بازدهی بسیار بالایی دارد.

مشکلات تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام به نظر کار ساده و راحتی میرسد، تبلیغات در اینستاگرام روی کاغذ شامل 4 مرحله زیر میباشد :

  • شناسایی اینفلوئنسر یا پیج مورد نظر
  • بررسی مخاطبین پیج و در نظر گرفتن میزان مخاطب هدف ما
  • صحبت با پیج مورد نظر
  • ارسال محتوای تبلیغاتی و انتشار تبلیغ 

انجام این فرایند به نظر کار ساده و راحتی می آید که در یک نیم روز قابل انجام میباشد ولی در واقعیت به این راحتی نیست.

اجازه بدهید فرآیند یک تبلیغ در اینستاگرام را دقیق تر بررسی کنیم.

پس از زمانی که ما تصمیم میگیریم در اینستاگرام تبلیغ کنیم ما نیاز به یک یا چند پیج اینستاگرامی مناسب داریم تا در آن پیج تبلیغ کنیم.

در صورتی که هدف ما استفاده بردن از روش اینفلوئنسر مارکتینگ باشد ما حداقل نیاز داریم 10 عدد اینفلوئنسر مطرح و تاثیرگذار را پیدا کنیم و یاداشت کنیم، پیدا کردن این تعداد اینفلوئنسر با کیفیت زمانی بین 1 تا 3 روز وقت میبرد

پس از پیدا کردن ایفلوئنسر های مناسب نیاز به بررسی و تحلیل این پیج ها داریم، چه چیز های باید بررسی و تحلیل شوند؟

  • کیفیت و سطح پیج مورد نظر
  •  میزان محتوا تولیده شده در روز
  • کیفیت محتوا های تولید شده
  • روزانه چه تعداد تبلیغ منتشر میشود
  • میزان تسلط و فن بیان اینفلوئنسر به حدی قانع کننده میباشد که بتواند یک تبلیغ با کیفیت ارائه دهد؟
  • مخاطبین و دنبال کنندگان اینفلوئنسر از چه قشری از جامع هستند
  •  محاسبه نرخ اینگیجمنت

این فرایند نیاز به یک تایم 3 تا 7 روزه دارد

پس از گذراندن این مراحل و فهمیدن این موضوع که کدام اینفلوئنسر مناسب کسب و کار ما است، باید با پشتیبان پیج صحبت کنیم و سپس هزینه تبلیغات را واریز کنیم.

مرحله صحبت و واریز مبلغ معمولا بین 2 تا 5 روز وقت میبرد چرا که فرایند پاسخگویی ادمین پیج ها کند میباشد و معممولا روزی یک بار به پیام های شما پاسخ خواهند داد.

پس از واریز هزینه،شما باید محتوای خود را به اینفلوئنسر تحویل دهید تا آن را منتشر بکند، این بخش مهم ترین وحساس ترین بخش یک تبلیغ هدفمند در اینستاگرام میباشد چرا که یک محتوای خوب یک عالمه مشتری برای شما به ارمغان میاورد و یک تبلیغ بد فقط هزینه!!

با یک حساب سرانگشتی میتوان فهمید فرایند یک تبلیغ در اینستاگرام بین یک هفته تا دو هفته میتواند وقت ببرد.

ولی آیا میتوانیم این مدت زمان را کاهش دهیم؟

تبلیغچه ( tablighche ) میانبری برای تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام با سایت تبلیغچه

تبلیغچه پلتفرم تخصصی تبلیغات در اینستاگرام کار خود را از تابستان 99 شروع کرد و هدف از شروع تبلیغچه کاهش مشکلات و هزینه های تبلیغات در اینستاگرام بوده ولی چگونه ؟

در ابتدا تیم تبلیغچه سرویس مشاوره به صورت رایگان برای انتخاب پیج مناسب برای تبلیغات را برای مشتری های خود میدهد که در این صورت نیاز نیست شما چند روز وقت صرف کنید تا پیج مناسب پیدا بکنید.

این پلتفرم با تعداد بسیار زیادی اینفلوئنسر و پیج موضوعی همکاری دارد که در صورت ورود به پنل تبلیغچه میتوانید، هزینه و تعرفه تمام این پیج ها را مشاهده کرده و هر کدام را که تمایل داشتید انتخاب کنید.

پس از آن که نوبت به بررسی پیج یا اینفلوئنسر میرسد تبلیغچه با خلاقیت تمام در پروفایل در کنار قرار دادن میزان فالوور،لایک و اینگیجمنت پیج ها، نمونه تبلیغات منتشر شده از آن ها را نیز قرار داده است تا شما با دیدن فن بیان و میزان تسلط اینفلوئنسر بر محتوایی که ارائه میدهد بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید

مشاوران تبلیغچه شما را در زمان تهیه تیزر تبلیغاتی هم راهنمایی میکنند تا تبلیغات شما حداکثر تاثیر ممکن را داشته باشد.

فرآیند تبلیغات در اینستاگرام با تبلیغچه کم تراز 1 ساعت وقت شما را خواهد گرفت

تبلیغات در اینستاگرام به کمک مجله تخصصی تبلیغچه

تبلیغات در اینستاگرام با سایت تبلیغچه

پلتفرم تبلیغچه در وبلاگ یا مجله اخصاصی خود روزانه و هفتگی محتوای تخصصی و مفید تولید میکند، تمامی این محتوا ها در ارتباط با تبلیغات در اینستاگرام میباشد که میتواند به شما کمک شایانی بکند.

برای ورد به بخش وبلاگ تبلیغچه کلیک کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان