بازدید 6201
۵

گزارش منتشره از مرگ و میر واکسن‌زده‌ها علمی نیست

عضو کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا در خراسان رضوی گفت: گزارش منتشر شده در خصوص مرگ‌و میر کسانی که در ایران واکسن‌ زده‌اند، مورد تایید اپیدمیولوژیست‌ها و کمیته علمی کرونا نیست.
کد خبر: ۱۰۷۱۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸ 24 August 2021

به گزارش «تابناک»، دکتر محمدعلی کیانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با کمال تاسف از سوی مدیریت آی.تی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی پیرامون میزان مرگ و میر در بین افرادی که در ایران واکسن کرونا دریافت کرده اند، برای وزیر بهداشت تهیه شده است که صحت ندارد و تحلیل آن از اساس اشتباه است.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم ‌پزشکی مشهد بیان کرد: اگرچه ممکن است موارد فوتی در کشورمان از بین افرادی که واکسن زده اند به نسبت کشورهای پیشرفته کمی بیشتر باشد، اما ارقام گفته شده در این زمینه به هیچ وجه صحت ندارد.

وی گفت: قیاس انجام شده در این گزارش مبنای علمی ندارد و برخی با مطرح کردن این موضوع به دنبال تحقق اهداف خود هستند.

در روزهای اخیر گزارشی پیرامون مرگ و میر بالای کرونا در بین افراد واکسن زده ایرانی منتشر شده است که در رسانه های بیگانه نیز بازتاب وسیعی یافته و نگرانی های زیادی را در بین مردم و ایجاد تردید در آنان نسبت به لزوم واکسن زدن در پی داشته است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شبانه روز گذشته، ۶۱۰ بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داده اند که بر این اساس شمار جان باختگان این بیماری مجموعا به ۱۰۲ هزار و ۶۴۸ نفر رسیده است.

در این مدت ۳۸ هزار و ۶۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که پنج هزار و ۱۰۸ نفر از آنها بستری شدند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
این آدم ها که برای همه معلوم است چگونه رئیس شده اد بدتر به اعتماد کم باقیمانده خدشه وارد می کنند. شفافیت تنها راه حل است پنهانکاری و دروغگویی و عدم انتشار آمار درست فقط و فقط نشان از بی وجدانی بی مسولیتی و پندارنابکار دارد.
اینقدر آب مقطر به جای واکسن زدید که آمار از دستتون در رفته
شما که خبرنگار هستی پی کار را بگیر و علمیش را بنویس !
سلام شما علمیشو برا مون گزارش بدین. دارید حقوق میگیرید که همین کار را بکنید نه که حرف بزنید و ژست عالمانه بگیرید. حناتون رنگش رفته نکنه جنسش چینیه؟؟
از آمار بالای مرگ و میر که تا دو ماه قبل سابقه نداشته ولی بعد از شتاب گرفتن واکس زدن ها ایجاد شد همه چیز مشخص است
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی