بازدید 5033
۲

جریمه بیش از ۳ هزار خودرو در خراسان شمالی

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: طی یک هفته اخیر برای بیش از ۳ هزار خودرو متخلف از محدودیت های تردد، جریمه صادر شده است.
کد خبر: ۱۰۷۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰ 23 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ سجاد نامور از عودت ۶ هزار و ۴۶۷ دستگاه خودروی غیربومی طی یک هفته اخیر خبر داد و اظهار داشت: در بررسی‌های انجام‌شده از ۲۴ تا ۳۰ مرداد ماه سال جاری، ۵۵ هزار و ۱۵۵ مورد تردد ثبت‌شده که به نسبت سال قبل در این بازه زمانی کاهش بسیار چشمگیری داشته است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی ادامه داد: در این بازه زمانی ۱۱ هزار و ۸۸۹ مورد تذکر لسانی به رانندگان داده شده است.

وی افزود: در همین مدت یک هزار و ۴۵ مورد جریمه ۲۰۰ هزارتومانی، ۵۲ مورد جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و هزار و ۹۳۵ مورد جریمه یک میلیون تومانی برای رانندگان متخلف صادرشده است.

نامور تصریح کرد: در این مدت ۵۵ هزار و ۱۵۵ مورد تردد نیز در محورهای استان به ثبت رسیده و این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل ۷۲ هزار و ۷۸۴ مورد تردد به ثبت رسیده بود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی به اقدامات انجام‌شده در خصوص اصناف نیز اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی از ۲ هزار و ۴۷ مورد صنف مختلف بازدید انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه درروند بازدید از صنوف ۹۹۱ مورد از اصناف مورد تذکر قرار گرفتند و ۲۲ مورد از اصناف نیز با هماهنگی مقام قضائی پلمپ شدند، گفت: پلیس در کنار ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا است و با تمام توان برای امنیت و سلامت شهروندان تلاش می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
کاش میشد این جریمه ها صرف خرید واکسن معتبر بشه
چرا مسؤلین بی کفایت نباید جریمه بشن! مردم تاوان بیکفایتی مسؤلین رو چرا باید پرداخت کنند؟ چرا شما خبرنگاران صداتون در نمیاد؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل