بازدید 7304

ساعت‌کاری اداره‌های هرمزگان همچنان به روال قبل است

روابط عمومی استانداری هرمزگان با اشاره به تماس های پی در پی کارکنان اداره‌ها و دستگاه های اجرایی استان نسبت به ساعت کاری اعلام کرد: تا اطلاع ثانوی ساعت کار اداری استان به روال قبل است و هر هفته از شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت صبح تا ۱۲ ظهر خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۷۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴ 23 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی استانداری هرمزگان، روزهای پنجشنبه نیز اداره های هرمزگان همچنان تعطیل است.

بر اساس این گزارش همچنین با توجه به پیش بینی افزایش دمای هوا و رشد بار مصرفی برق به دلیل افزایش استفاده از وسایل سرمایشی که فشاری مضاعف بر تجهیزات شبکه انتقال نیروگاه‌ها خواهد داشت و به منظور مدیریت انرژی برق در ساعت اوج مصرف، مصوبه تغییر ساعت کار اداره‌ها به مرحله اجرا در می‌آید.

روابط عمومی استانداری هرمزگان بیان داشت: اداره‌ها باید بعد از پایان ساعت کاری به طور جدی نسبت به خاموش کردن وسایل سرمایشی و وسایل برقی غیرضروری اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، گشت‌ها و اکیپ‌های بازرسی برای ارزیابی و نظارت بر عملکرد اداره‌های هرمزگان به طور سر زده از دستگاه های اجرایی استان بازدید و عملکرد هفتگی آن‌ها در زمینه مصرف برق را بررسی می‌کنند.

همچنین با مسوولان اداره‌هایی که مدیریت مصرف برق و صرفه جویی نداشته باشند، برابر ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی