بازدید 4203

تعطیلی برخی صنوف در خرم‌آباد ادامه دارد

فرماندار شهرستان خرم‌آباد گفت: تعطیلی برخی اصناف در این شهرستان بدلیل شرایط نامناسب کرونایی تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۷۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۳ 22 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، "جعفر طولابی" عصر شنبه در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان خرم آباد، در خصوص تخلفات اصناف در ایام تعطیلات هفته گذشته اظهار داشت: در این ایام به یکهزارو۶۸۹ مورد تذکر، ۶۵ مورد پلمپ، ۷۳ مورد اخذ تعهد، ۸ مورد معرفی به مراجع قضایی و تشکیل پرونده در شهرستان خرم آباد ثبت شده است.

وی با تاکید بر ادامه دار بودن تعطیلی برخی اصناف خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبات مرکز استان لرستان، برخی واحد های صنفی مانند تالارها، باشگاه ها و سالن های سرپوشیده ورزشی، استخرها، اماکن تاریخی مثل موزه ها و اماکن فرهنگی مثل سینما ها، آرامستان ها، پارک ها و بوستان ها همچنان تعطیل می باشند.

فرماندار خرم آباد در رابطه با فعالیت مشاغل گروه های ۲،۳و۴ تصریح کرد: این مشاغل در قالب پروتکل های جدیدی به فعالیت خود ادامه خواهند داد و تیم های نظارتی فعالیت آنها را رصد خواهند کرد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف و رعایت نکردن مصوبات ستاد مبارزه با کرونا باید معرفی شوند که طبق قانون با آنها برخورد شود.

طولابی در پایان با اشاره بر تشدید نظارت دستگاه های تخصصی تصریح کرد: دستگاه های تخصصی باید بیشتر بر واحد های خدماتی اعم از مطب پزشکان، مراکز درمانی، دارویی، آزمایشگاهی، دفاتر پیشخوان، آموزشگاه های رانندگی، پایانه های مسافربری و حمل و نقل درون شهری و برون شهری نظارت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی