بازدید 18791

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۳۰ مرداد/ ۵۴۴ بیمار دیگر جان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۲۲ میلیون و ۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش ۲۴ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۶۲۶ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۷۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰ 21 August 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۱۶ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۲۵۷ تن دوز اول واکسن کرونا و ۵ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۲۵۷ تن نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۲۲ میلیون و ۷ هزار و ۵۱۴ دوز رسیده است؛ عددی که از تزریق ۲۰۱ هزار و ۶۳۵ دوز واکسن در شبانه روز اخیر در کشورمان حکایت دارد.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۴ هزار و ۱۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۳۶۶۶ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۴ میلیون و ۶۴۰ هزار و ۶۹۵ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۵۴۴ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۰۱ هزار و ۳۵۴ تن رسیده است. این در حالی است که تا به امروز خوشبختانه ۳ میلیون و ۹۰۲ هزار و ۸۰۸ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۷۶۲۶ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند که بیشترین تعداد بیمار بدحال ثبت شده در کشورمان در یک سال و نیم گذشته از شناسایی ویروس کروناست. همچنین تاکنون ۲۷ میلیون و ۷۵۵ هزار و ۶۱۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۵۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۵۹ شهر در وضعیت نارنجی و ۳۰ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۵ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۵ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۵
وقت تلف نکنید


واکسن واکسن واکسن و واکسن وارد کنید



فردا ششصد نفر کمتر خواهیم شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
چند روز است که امار قربانیان را زیر ۶۰۰ نفر مهندسی کردند

واقعا که !!!!؟؟؟
تابناک چاپ نکن مثل همیشه..ولی بازهم من نظرمو مینویسم که خسته نشدید...این آمار مبتلایان شما فقط آمار مراکز بهداشتی که به وزارت بهداشت مرتبط میشه هست و تعداد فوتیها هم فقط برای تهران
چرا از سردار مبارزه با کرونا اقای نمکی خبری نیست .
اوج تدبیر و بصیرت و کشور داری و اینده نگری را باید جهانیان از ما بیایند یاد بگیرند روزی بالای 500 کشته!!
واقعا حیف این مردم که بخاطر بي کفایتی هرروز از بین میرن. خدا این مظلومین رو رحمت کنه
در مملکت ما کسی که در کارش موافق هست چرا کنار گذاشته میشود . اقای نمکی پشت سر هم رکورد تلفات را میشکست و همیشه از خودش تعریف میکرد چرا دو باره وزیر نشد
اقایی که 8 مدل مختلف واکسن کرونا رو نمایی کرد بدون انکه موردی به بازار بیاید کنار رفت
در کشور ما همه وزیران فقط وزیر شعار هستند فقط نام وزارتشان فرق میکند
پیک رو هم به شوخی گرفتن اینا. دو روزه از 50 هزار مبتلا رسیدیم به 25 هزار
این نوع تعطیلات باعث مسافرت بیشتر با حمل و نقل های عمومی خطرناک ولی آزاد و جریمه بیشتر خودروها می شود که به غیر از درآمد و افزایش بیماران تاثیر دیگری ندارد
چه جالب آمارسازی و کیف کنید ،پریروز ۵۶۶ دیروز ۵۵۵ و امروز ۵۴۴ . لابد فردا ۵۳۳ !!!! تست هوشه
کاهش ابتلا به کرونا غیر واقعی هست چون تعدادی از آزمایشگاه ها تعطیل هستند و جواب آزمایش‌ها دوشنبه اعلام میشه.
خواهش می کنم یک هفته دیگر کشور را تعطیل کنید تا از این تعطیلی چند روزه نتیجه ای گرفته شود وگرنه همه چیز بر باد خواهد رفت!
.چرا خدا به داد اين مردم مظلوم نمي رسد؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار