بازدید 5505

تذکر سوریه به سازمان ملل و شورای‌امنیت درباره اسرائیل

دولت سوریه ضمن محکوم کردن حملات اخیر رژیم صهیونیستی به این کشور، از شورای امنیت خواست تا اقدامات لازم را برای توقف چنین تجاوزاتی اتخاذ کند.
کد خبر: ۱۰۷۱۱۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸ 21 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا از روسیا الیوم، وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای حملات پنجشنبه شب ژیم صهیونیستی به حومه دمشق و شهر حمص را به شدت محکوم کرد و از سازمان ملل و شورای امنیت خواست مسئولیت‌های خود را بر عهده بگیرند و اقدامات فوری را برای جلوگیری از تکرار این حملات اتخاذ کنند.

در این بیانیه آمده که حملات تروریستی اسرائیل در شکستن مقاومت و ارعاب مردم، ارتش سوریه و متحدان آن ناکام ماند و آنها را از شکست داعش، جبهه النصره و بقیه گروه‌های تروریستی شریک اسرائیل و آمریکا در ترورییسم باز نخواهد داشت."

در این بیانیه تاکید شده است: "وزارت امور خارجه از سازمان ملل و شورای امنیت می‌خواهد تا مسئولیت های خود را به عهده بگیرند و اقدامات قاطعانه و فوری برای جلوگیری از تکرار حملات اسرائیل علیه سوریه انجام دهند و اشغالگران اسرائیلی را وادار کنند که به توافق‌نامه‌ مربوط به تفکیک نیروها احترام گذاشته و در قبال تروریسم و ​​جنایات آن پاسخگو باشند. "

شامگاه پنجشنبه، پدافند هوایی ارتش سوریه با موشک‌های اسرائیلی که از جنوب شرقی بیروت برخی از نقاط در مجاورت شهر دمشق و حومه حمص را هدف قرار داد، مقابله و بیشتر این موشک‌ها را ساقط کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار