بازدید 33421

واکسیناسیون ۳۵ هزار قروه ای علیه بیماری کرونا

مدیر شبکه بهداشت و درمان قروه از واکسیناسیون ۳۵ هزار نفر از اقشار مختلف مردم این شهرستان علیه بیماری کرونا خبرداد.
کد خبر: ۱۰۷۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ 20 August 2021


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود معتمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان قروه با اشاره به این که ۳۵ هزار قروه ای علیه بیماری کرونا در این شهرستان واکسینه شده اند، اظهار داشت: از ابتدای طرح واکسیناسیون علیه بیماری کرونا اقشار مختلف در ۲ نوبت واکسن دریافت کردند و این واکسن ها شامل اسپوتینک، استرازنکا، سینوفارم و بهارات بوده است.

معتمدی در ادامه تصریح کرد: در نوبت اول ۲۹ هزار و ۶۷۳ دز واکسن علیه بیماری کووید ۱۹ به گروه‌های هدف تزریق شد که این میزان در نوبت دوم با ۶ هزار و ۳۹۶ دز همراه بود و در مجموع ۳۶ هزار و ۶۹ دز واکسن در سطح شهرستان قروه و روستاهای آن به واجدین شرایط تزریق شده است.

او در مورد واکسیناسیون گروه‌های خاص در قروه اظهار کرد: از ابتدای طرح همگانی واکسیناسیون بیماری کرونا یک هزار و۳۳۴ دز واکسن به کارکنان شبکه بهداشت و درمان قروه تزریق شد، همچنین بیماران خاص با ۴۹۷ دز و سایر گروه‌ها با ۳۴ هزار و ۲۳۸ دز از طرح واکسیناسیون علیه بیماری کووید ۱۹ بهره‌مند شدند.

معتمدی در ادامه افزود: در مجموع ۴۲ هزار و ۵ دز انواع واکسن کرونا به اقشار مختلف مردم در قروه تزریق شده است و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود تا پایان این طرح روزانه ۲ هزار نفر در قروه علیه بیماری کرونا واکسینه شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قروه گفت: با تلاش شبانه‌روزی مدافعان سلامت و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ۳۵ هزار نفر از جمعیت شهری و روستایی قروه علیه بیماری کرونا واکسینه شدند و ضرورت دارد تا پایان واکسیناسیون مردم علیه ویروس کرونا شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر