بازدید 16943
۵
چیزی تا فاجعه جدید ملی در فوتبال نمانده

ماجدی: صداوسیما به AFC پول ندهد، میزبانی ایران سلب می‌شود

کد خبر: ۱۰۷۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷ 19 August 2021

میرشاد ماجدی، رئیس کمیته جوانان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: همانطور که می‌دانید بحث میزبانی برای ما بسیار مهم بوده و در همین راستا عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی‌های مختلف و مذاکرات گوناگون در ساختار رسمی و غیر رسمی برگزار کرد و توانستیم موانعی که برای میزبانی مقابل‌مان بود، را تقریباً برداریم.

وی ادامه داد: همه نکاتی که AFC در خصوص بحث میزبانی از فدراسیون فوتبال ایران خواسته را رعایت کردیم. در این راستا جلسات و مذاکرات بسیار زیادی برگزار شده و تقریباً به انتهای خود رسیده است. فقط مشکلی که بر سر راه وجود دارد، مبلغی است که صداوسیما باید بابت حق پخش تلویزیونی به کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت کند. در واقع AFC میزبانی در تمامی رده‌ها را منوط به پرداخت این وجه کرده است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: تا جایی که می‌دانم اکنون رئیس فدراسیون مذاکرات خوبی با صداوسیما داشته و امیدوارم با درایتی که مسئولان صداوسیما در خصوص اتخاذ رویه‌ای برای پرداخت وجه حق پخش به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش خواهند گرفت، میزبانی مسابقات تیم ملی را بر عهده داشته باشیم و قول همکاری لازم را بدهند تا این بحث ملی را زودتر رفع کنیم.

ماجدی  گفت: اگر تا چند روز آینده این مبلغ پرداخت نشود، میزبانی از ما گرفته می‌شود. خواهش من این است که با تدابیری که مسئولان صداوسیما اتخاذ می‌کنند، در اسرع وقت با هماهنگی‌هایی که با فدراسیون می‌شود، مبلغ درخواستی AFC را پرداخت کنیم و مانند گذشته میزبانی را در استادیوم آزادی برعهده بگیریم. علاقه‌مندان به فوتبال می‌دانند زمانی که در ایران بازی می‌کنیم بدون شک از بسته‌های میزبانی و کارهایی که در کشور می‌توانیم به راحتی انجام بدهیم، برای اینکه صرف و صلاح تیم ملی فوتبال کشورمان باشد، می‌توان استفاده بهینه کرد. امیدوارم با هماهنگی‌هایی که انجام می‌شود این مبلغ پرداخت شود تا از میزبانی محروم نشویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
هر چی داشتن خوردن چیزی باقی نمانده که بدن فدراسیون
برای صدا و سیما منافع ملی هیچگاه مهم نبوده
اتفاقا بهتره محروم بشیم، بعدش دیگه بازیهای فوتبال از صدا و سیما خارج میشه.
صدا و سیما پول برای ساخت سریال گاندو و برای مجریان حکومتی مثل مهران مدیری ، شهاب حسینی و گلزار دارد ولی برای تیم ملی فوتبال خیر
صدا و سیما به سندروم پولخواری مبتلا شده . از عدم پرداخت برای حق پخش گرفته تا تبلیغ وسط اخبار و تبلیغات کالاهای غیر استاندارد بهداشتی و تبلیغات طولانی در قالب برنامه های آشپزی و مسابقات و تبلیغات فریبنده برای مو و پوست توسط مچریان سیما با دکورهای شبیه دکور اخبار .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل