بازدید 10629
۱
وقت اثبات ادعای یار دوازدهم رسید

میزبانی تیم‌ملی فوتبال در گرو حق پخش صداوسیما

فرصت برای حل شدن این مانع خیلی کم است. ما باید ۱۱ شهریور پذیرای سوریه باشیم و باید مجموعه فدراسیون و صداوسیما در این زمینه به توافق و تفاهم برسند.
کد خبر: ۱۰۷۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱ 19 August 2021

میزبانی تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام‌جهانی به تصمیم مدیران رسانه ملی وابسته شد!

به گزارش تابناک ورزشی، ماجرای میزبانی تیم ملی فوتبال ایران در مرحله دوم رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اولویت کاری نخست این‌روزهای فدراسیون فوتبال است و همه به دنبال رفع موانع آن هستند اما گویا همه چیز به مدیران فدراسیون ربط ندارد و کنفدراسیون فوتبال آسیا تضامینی خواسته که پای صداوسیما را وسط می‌کشد.

میزبانی تیم‌ملی فوتبال در گرو حق پخش صداوسیما

از مدت ها قبل تلاش برای برطرف شدن این موانع آغاز شده اما هیچ مانعی بزرگتر از بحث حق پخش تلویزیونی نیست. یازدهم شهریور اولین بازی شاگردان اسکوچیچ مقابل سوریه است و طبق برنامه تیم ملی کشورمان باید میزبان این بازی باشد اما تا امروز هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی ورزشگاه آزادی را تایید نکرده است.

به نظر می‌رسد به پایان نمایش حمایت از تیم ملی و اقدام عملی برای اعاده حقوق پایمال شده فوتبال ایران رسیده‌ایم. جایی که مدیران ارشد رسانه ملی باید اراده خود را در میدان عمل برای کمک واقعی و ملموس به تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی قطر نشان دهند و از بازی با کلمات و سردادن شعارهای رنگارنگ پرهیز کنند. زمانی به روز تصمیم‌گیری ای‌اف‌سی و فیفا باقی نمانده است.

در این زمینه حسین شریفی مدیر روابط عمومی فدراسیون اظهار داشت: در مورد میزبانی در رده ملی چند سالی است که فوتبال ما با آن دست به گریبان بوده و در این مدت هم تلاش های زیادی شده تا این موانع برطرف شود. سخت گیری های AFC در مورد میزبانی برای فدراسیون های عضوش بیشتر از گذشته شده و ما هم از این قاعده مستنثی نیستیم. موضع پخش باکیفیت بازی ها از تلویزیون و همچنین بحث حق پخش با توجه به استانداردهایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر گرفته از مواردی است که فدراسیون فوتبال به دنبال حل آنها بوده است. همانطور که می‌دانید این موضوع برای چهار سال آینده فوتبال ایران هم خیلی مهم است. بحث حق پخش هم موضوعی است که با همکاری فدراسیون فوتبال و صداوسیما حل می شود.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: یکی از آیتم های مهم برای گرفتن میزبانی حق پخش تلویزیونی است. در این مدت هم آقای عزیزی خادم رئیس فدراسیون به شخصه به دنبال حل این مسئله بوده تا میزبانی بار دیگر به کشورمان برگردد. برای حل شدن این موضوع آقای عزیزی خادم رایزنی ها در داخل و خارج از کشور را در کارگروهی که خودش در راس آن است انجام داده و ادامه هم دارد.

شریفی تاکید کرد: موانع دیگری هم برای کسب میزبانی بوده که در این چند وقت بخش های زیادی از آن برطرف شده است. مثلا نور ورزشگاه هم دچار مشکلاتی بود که فدراسیون پول برطرف شدن این مشکل را تامین کرد. اکنون همه تلاش رئیس فدراسیون این هست که موضوع حق پخش که از مهمترین عوامل کسب میزبانی است حل شود تا این بار سنگین از روی دوش برای 4 سال آینده فوتبال کشورمان برداشته شود. این البته خواسته مردم هم هست و قاعدتا علاقه مندان به فوتبال دوست دارند بازی های تیم ملی در کشور خودمان انجام شود.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: فرصت برای حل شدن این مانع خیلی کم است. ما باید 11 شهریور پذیرای سوریه باشیم و باید مجموعه فدراسیون و صداوسیما در این زمینه به توافق و تفاهم برسند. در واقع تنهاترین مانعی که برای فدراسیون اکنون هست همین بحث است و سایر موارد حل شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رسانه پر خرج و پر پرسنل و سربار جامعه، یه جا هم که باید خیرش برسه نمیرسه تا مطمئن بشیم اینا فقط و فقط بابت دروغ و دونگ و توجیه حماقت های بی شمار مسئولین و مخصوصا هم حزبی هاشون پول میگیرن و منافعی تو این رسانه برای مردم وجود نداره. مثلا واکسن آمریکایی باعث مرگ 3 نفر شده تو فلان کشور و ... خب نادون ها 3 نفر اگر فوت شدن باید ببینیم چند نفر فوت نشدن. اینجا که آمار رسمی بالای 600 هموطن هست و روز به روز هم بیشتر میشن. مردم رو منتظر واکسنی که قرار بود 6 ماه پیش تزریق کنن کردن و مردم بی نوایی که دارن هر روز میمیرن. به هر حال توجه کنید که رسانه میلی اعلام کرده که تو فلان کشور یکی واکسن رو زده و مرده!!! بدونید که همون طور که از جون من و شما صیانت کردن، همون جور هم از اینترنت صیانت خواهند کرد!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار