بازدید 11150
۴

افشاگری پرسپولیس درباره جدایی احمد نوراللهی

تاب آوردن مقابل پیشنهادات دلاری بسیار سخت و مقاومت برابر این پیشنهادات برای باشگاه پرسپولیس با این حجم از مشکلات اقتصادی، غیرممکن است
کد خبر: ۱۰۷۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰ 17 August 2021

باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای به جدایی احمد نوراللهی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس و اظهاراتش در صفحه شخصی خود واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک و به نقل از رسانه باشگاه پرسپولیس، در این بیانیه آمده است: «هیچ نامی بزرگ‌تر از «پرسپولیس» نیست و همیشه باد به این پرچم سرخ و زیبا می‌وزد.

احمد نوراللهی با انتشار پستی در اینستاگرام، اعلام کرد قصد جدایی دارد. برخلاف تصور نوراللهی که می‌خواست باشگاه را مقابل هواداران قرار بدهد، مدیران پرسپولیس برای این بازیکن آرزوی صحت، سلامت و موفقیت می‌کنند. نوراللهی چند روز قبل، به تنهایی به دفتر باشگاه آمد و با جعفر سمیعی مذاکره کرد. او به دنبال رشد تقریباً سه برابری رقم قراردادش نسبت به فصل قبل بود و باشگاه با پیشنهادات و خواسته‌های این بازیکن موافقت کرد.

همان زمان، او به مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره قول داد شنبه 23 مرداد به باشگاه آمده و قراردادش را تمدید کند. حتی امروز (سه‌شنبه) نیز، مدیر برنامه‌های نوراللهی به باشگاه مراجعه کرد تا اقدامات نهایی برای تمدید قرارداد صورت گیرد. پاسخ همه خواسته‌های نوراللهی مثبت اعلام شد و منتظر حضور او در دفتر پرسپولیس بودیم، اما به یکباره با پست خداحافظی‌اش مواجه شدیم.

باشگاه پرسپولیس از شش ماه قبل برای تمدید قرارداد با بازیکنانی که در پایان فصل بیستم، قراردادشان به اتمام رسید، آستین‌ها را بالا زد و همچنان در انتظار مذاکره هستیم تا با قراردادهای معقول، آنها را در لیست خود حفظ کنیم. نباید با رفتاری غیراخلاقی، بازیکنان را تحت فشار قرار بدهیم تا این شائبه به وجود بیاید که باشگاه قصد دارد ستاره‌ها خود را مقابل هواداران قرار بدهد.

لازم به یادآوری است تاب آوردن مقابل پیشنهادات دلاری بسیار سخت و مقاومت برابر این پیشنهادات برای باشگاه پرسپولیس با این حجم از مشکلات اقتصادی، غیرممکن است».

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
باشگاه پیروزی با ۳ برابر شدن مبلغ قرارداد موافقت کرد
ببینید تیم خاص چقدر پول داره
چکارش دارن بگذارن بنده خدا بره آیندش درست کنه ۵سال دیگه فوتبالش تموم میشه بعد هوادران دیگه نمی شناسنش حق داره با این رقم پرسپولیس میدادش برو داش احمدنور
باشگاه پیروزی اعتراف کرد با سه برابر شدن مبلغ قرارداد و تمام خواسته های نوراللهی موافقت کرد بعد آقای مددی بی خاصیت مثل سمساری نرخ می گذارد
کاردرستی کرده،شماهاکه پول ندارین به بازیکنان بدین،میرن دنبال پول،بوی دلارهمه رومست میکنه،ازسرداربگیرتاته دار،خخخخخخخ
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار