بازدید 12032
۸

ورود پلیس فتا به موضوع«روبیکا»

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از ورود پلیس فتا به موضوع« روبیکا»و استخراج ادله دیجیتال و پیگیری تخلفات در دستور کارگروه ویژه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸ 17 August 2021

به گزارش تابناک، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در خصوص «موضوعات مطرح شده سوپر اپلیکیشن روبیکا» اظهار داشت: مستند بر رصدهای صورت گرفته و گزارشات متعدد مردمی به پلیس فتا از سوی کاربران عادی و تعداد زیادی از چهره‌های مطرح شده هنری و ورزشی مبنی بر « استفاده غیر مجاز از اطلاعات شخصی کاربران و ایجاد حساب کاربری بدون اطلاع و اجازه افراد» کلیه موارد و تخلفات مربوطه هم اکنون در کارگروه ویژه و تخصصی پلیس فتا مطرح شده است.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا تصریح کرد: در این رابطه، ضمن استخراج ادله دیجیتال مرتبط با تخلفات صورت گرفته مراتب در حال پیگیری است و نتیجه اقدامات متعاقبا اعلام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
کار استکباره میخواد طرح صیانت به چالش کشیده بشه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
به همین خیال باش !
بیانه دیروز روبیکا رو بخون از خنده میمیری ! میگه با اینکه معلوم شده صفحه ها فیک هستند ولی بدون اجتزه اون کاربره که ساختتشون (یعنی دزدی یا جعل عنوان می کرده) نمی تونه این صفحات رو ببنده!!

خیلی استکبار جهانی نیست دلیلشون ! بیشتر مسئول داخلی میرنه!
بد نیست پلیس فتا یک پیگیری اساسی هم از سامانه "پلیس من" که قطعا دم دست تره انجام بده.
چند وقته که اگر بخواهی از مبلغ خلافی خودرو خود با خبر بشی، فقط باید این نرم افزار رو نصب کنی و هر بار مبلغ 5200 از حسابت بابت دسترسی به این اطلاعات (که قطعا مربوط به خودت هست) باید پرداخت کنی.
تقریبا از هوا دارن کره میگیرن و مسابقه چاپیدن مردم بدبخت بین ارگان هایی که اطلاعات ما دستشونه راه افتاده. (سامانه پلیس من متعلق به بنیاد تعاون ناجا است!)
مافیا
تو رو خدا نکنید روبیکا ناراحت میشه ها
چرا کار به پلیس کشید ریش سفیدی می کردید حل میشد روبیکا ناراحت نشه
اگه قضیه صاحب داشت اضلا روبیکا به خودش اجازه نمیداد چنین کاری انجام بده
مگه مجوزش لغو نشده؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی