بازدید 3658
از ۲۶ تا ۲۹ مرداد ماه

خودروسازان هم به تعطیلات می‌روند

کد خبر: ۱۰۷۰۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶ 16 August 2021

همزمان با تعطیلی پنج روزه در کشور، پیرو مذاکرات صورت گرفته میان مدیران دو خودروساز بزرگ و انجمن سازندگان قطعات، در جهت مدیریت و تامین قطعات، تولید خودروسازان از فردا(سه شنبه) تا پایان هفته متوقف می‌شود و از روز شنبه (۳۰ مردادماه) مجدد تولید آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در پی اوج‌گیری شیوع کرونا در پیک پنجم و تعطیلی ادارات، اصناف و واحدهای تولیدی تا پایان روز اداری شنبه هفته آتی، شرکت‌های خودروساز ایران‌خودرو و سایپا نیز از فردا (سه شنبه) تعطیل و فعالیت آن‌ها تا پایان هفته (جمعه) متوقف شده است. بر این اساس، انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو نیز در نامه‌ای به اعضای خود، خواستار اعمال تمهیداتی مطابق با تصمیم خودروسازان شده است.

در متن نامه انجمن قطعه‌سازان به شرکت‌های قطعه ساز آمده است:

"احتراما به اطلاع می‌رساند پیرو مذاکرات صورت گرفته با مدیران عامل شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا در رابطه با مدیریت تولید و تأمین قطعات طی تعطیلات پیش‌رو، مقرر شد تولید خودروسازان از ابتدای روز سه‌شنبه ۲۶(مرداد ماه) متوقف شود و در ابتدای روز شنبه (۳۰ مردادماه) مجددا آغاز شود؛ لذا از همکاران عزیز قطعه‌ساز درخواست می‌شود، تمهیدات لازم را جهت ارسال قطعات مورد نیاز به ویژه قطعات خودروهای تارا و شاهین فراهم آورند.

بدیهی‌ است تصمیمات فوق‌الذکر در راستای همراهی با مصوبات ستاد ملی کرونا و جهت حفظ سلامت کارگران و شاغلان صنعت قطعه‌سازی و خودروسازی اخذ شده است.

انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودروی کشور آرزوی سلامتی برای همه ملت عزیز ایران به ویژه فعالان و شاغلان صنعت قطعه‌سازی کشور را دارد. "

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان