بازدید 4693

تولید واکسن کرونای کوبرکت با مشارکت بانک ایران زمین شتاب گرفت

معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، اقدامات بانک ایران زمین را در راستای تسریع تولید واکسن کرونا بسیار به موقع و امید بخش خوانده و گفته بود بانک ایران زمین تجهیزاتی را که برای راه اندازی خط تولید واکسن کرونا در اختیار مجموعه دارویی برکت قرار داده بود باعث تسریع فرآیند تولید واکسن شد.
کد خبر: ۱۰۷۰۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹ 16 August 2021

تولید واکسن کرونای کوبرکت با مشارکت بانک ایران زمین شتاب گرفت

به گزارش خبرنگار« تابناک» طی سالهای اخیر بانک‌های کشور همواره سعی کرده‌اند که در کنار ارائه خدمات بانکی گره‌گشای برخی از مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی جامعه باشند. زمانی که کووید-19 در کشور شیوع پیدا کرد هرکدام از بانک‌ها تلاش کردند که با اعطای وام و تسهیلات و حتی با سهیم شدن در خط تولید محصولات کرونایی گام مهمی را در جهت ایجاد آرامش در جامعه بردارند. در این میان بانک ایران زمین نیز همانند سایر بانک‌ها سعی کرد تا از این فرصت به نحو احسن استفاده کرده و مرهمی برای دردهای جامعه باشد.

تولید واکسن کرونای کوبرکت با مشارکت بانک ایران زمین شتاب گرفتبه گفته مدیرعامل بانک ایران زمین زمانیکه موضوع همکاری بانک در تحویل دستگاه‌های تولید واکسن به مجموعه برکت از زیر مجموعه‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) جهت تولید واکسن کرونا مطرح شد، تمامی اعضاء هیئت مدیره ضمن همراهی، تمام تلاش خود را جهت تسریع در تصمیم گیری به کار بردند.
همچنین سید مصطفی سید هاشمی معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، اقدامات بانک ایران زمین را در راستای تسریع تولید واکسن کرونا بسیار به موقع و امید بخش خوانده و گفته بود بانک ایران زمین تجهیزاتی را که برای راه اندازی خط تولید واکسن کرونا در اختیار مجموعه دارویی برکت قرار داده بود باعث تسریع فرآیند تولید واکسن شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی