بازدید 4233

پاشازاده: دعوای فکری و مجیدی به استقلال ضربه می‌زند

اجازه دهیم هیات مدیره، مدیرعامل و سرمربی کارشان را انجام دهند و به هر کسی بد و بیراه نگوییم. اگر کسی «بد» است، منطقی به او بگوییم که بد است، در فضای مجازی خیلی راحت به افراد ناسزا می‌گوییم که کار غیرفرهنگی است
کد خبر: ۱۰۷۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ 16 August 2021

مهدی پاشازاده، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به اینکه سرمربی تیم از بازیکنان شناخت دارد، استقلال امسال باید بهتر از فصل گذشته باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی پاشازاده درباره وضعیت نقل‌وانتقالات استقلال اظهار داشت: نقل‌وانتقالات شرایط سختی دارد و گرفتن بازیکن برخلاف سال‌های گذشته سخت‌تر شده است. باشگاه حتما به فکر تقویت تیم است و امیدوارم هفته آینده خبر‌های خوبی بشنویم.

وی افزود: استقلال بازیکنان با کیفیت و خوبی دارد و باید حفظ شوند. مشکلات استقلال در سال گذشته به مسائل مختلفی ارتباط داشت، از جمله دیر بسته شدن تیم، جابه‌جایی‌ها و ... تأثیرگذار بود. خوشبختانه برای فصل پیش رو سرمربی تیم مشخص است و او از بازیکنان شناخت دارد. مطمئنا استقلال امسال باید بهتر از فصل گذشته باشد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به تنش‌های بوجود آمده بین محمود فکری و فرهاد مجیدی در رسانه‌ها گفت: این تنش‌ها اصلا خوب نیست. باید یک نفر پادرمیانی کرده و اختلاف‌ها را حل کند. ما عضو یک خانواده هستیم و این مصاحبه‌ها نمی‌تواند کمکی کند. یکی از مشکلات اساسی استقلال اختلاف‌های داخلی بین پیشکسوتان است و باید حل شود. از زمانی که به خاطر دارم هر کسی سرمربی استقلال شد، از او حمایت کردم. از علیرضا منصوریان به شدت حمایت کردم، زمان محمود فکری برای حمایت به محل تمرین استقلال رفتم. از آمدن فرهاد مجیدی حمایت کردم و این حمایت‌ها در زمان وینفرد شفر و استراماچونی هم ادامه داشت. این اتفاق را رویه خوبی می‌دانم و باید اینطور باشد.

پاشازاده خاطرنشان کرد: اگر انتقادی باشد، باید فنی انتقاد کنیم و بی اساس حرف نزنیم. پیشکسوتان باید دست به دست هم دهند تا آرامش را به استقلال بازگردانیم. اجازه دهیم هیات مدیره، مدیرعامل و سرمربی کارشان را انجام دهند و به هر کسی بد و بیراه نگوییم. اگر کسی «بد» است، منطقی به او بگوییم که بد است، در فضای مجازی خیلی راحت به افراد ناسزا می‌گوییم که کار غیرفرهنگی است. نباید وارد صفحه شخصی هر کسی شویم و توهین کنیم.

منبع:تسنیم

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل