بازدید 6333

برگشت دادن ۲۳ هزار خودرو از خراسان شمالی

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری تا ۲۳ مرداد ماه ۲۳ هزار و ۴۱۶ دستگاه خودرو از این استان عودت داده شدند.
کد خبر: ۱۰۷۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 16 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، سردار سعید مطهری زاده اظهارکرد: در اجرای طرح محدودیت های تردد که از ابتدای سال جاری شروع شده است، ۴۷۷ هزار و ۹۹۹ دستگاه خودرو در سطح استان تردد داشته اند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا ۲۳ مرداد ماه تعداد ۱۰ هزار و ۳۲۲ دستگاه خودروی متخلف به شهرهای استان وارد شده اند، افزود: در این بازه زمانی ۶۴ هزار و ۶۰۱ مورد تذکر لسانی به رانندگان متخلف داده شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان با بیان اینکه در این بازه زمانی ۲۷ هزار و ۹۸۴ مورد قبض جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای رانندگان متخلف صادر شده است، تصریح کرد: تعداد ۳۷ مورد از این قبض ها از طریق دوربین و ۲۷ هزار و ۹۴۷ مورد نیز به صورت دستی صادر شده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان همچنین با اشاره به اینکه ۴۱ قبض جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در داخل شهر ها و ۵۸۷ مورد قبض پانصد هزار تومانی نیز در ورودی شهر ها برای رانندگان متخلف صادر شده است، یاد آور شد: در همین بازه زمانی تعداد ۹۴ مورد قبض جریمه یک میلیون تومانی در داخل شهر و ۵۴۷ مورد جریمه یک میلیون تومانی نیز در ورودی شهر ها برای متخلفان صادر شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان در پایان به اقدامات انجام شده در رابطه با صنوف نیز اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی، از پنج هزار و ۲۹۰ مورد صنف در سطح استان بازدید به عمل آمده که در این رابطه چهار هزار و ۳۶ مورد تذکر به متخلفان داده شده و تعداد ۹۷ مورد از اصناف متخلف نیز با هماهنگی مرجع قضائی پلمپ شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل