بازدید 20787

آیین عزاداری خودرویی در بوستان دراک شیراز

از شامگاه یکشنبه، ۲۴ مردادماه، آئین عزاداری در محوطه پارک کوهستانی دراک شیراز، به صورت خودرویی با هدف رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی ویژه شرایط شیوع کروناویروس، آغاز شده است.
کد خبر: ۱۰۷۰۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۱ 16 August 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز شامگاه یکشنبه ۲۴ مرداد، به خبرنگاران گفت: با توجه به استقبال شهروندان از عزاداری خودرویی محرم پارسال، امسال نیز این برنامه با همکاری مجموعه شهرداری، بسیج هنرمندان استان فارس و یک مؤسسه فرهنگی در فضای پارک کوهستانی دراک شیراز اجرا می‌شود.

مرتضی جعفری گفت: امسال، دومین محرمی است که به دلیل شیوع بیماری کروناویروس، مراسم عزاداری و سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را تحت تاثیر قرار داده و به همین دلیل راهکار‌هایی برای رعایت حداکثری پروتکل‌ها و برگزاری آئین‌های عزاداری و سوگواری، اندیشیده و اجرایی شده است.

گرچه مراسم‌های ویژه این ایام، با حضور عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت، خصوصا سیدالشهدا، توالی است که شیوع ویروس کرونا، فرصت سوگواری و عزاداری‌های هیأتی و جمعی را از مردم دریغ کرده است، اما با توجه به شرایط مناسب بوستان کوهستانی دراک و تجربه پارسال که با استقبال محبان اباعبدالله الحسین (ع) مواجه شد، فضای برگزاری مراسم عزاداری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در بوستان کوهستانی دراک فراهم شده و شهروندان می‌توانند از ۲۴ تا ۲۸ مرداد هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ در این مراسم شرکت کنند.

به گفته جعفری، مطابق سال ۹۹، این مراسم از شبکه رادیویی فارس بر روی موج اف ام و نیز از صفحه رسمی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز در ایسنتاگرام به نشانی (@farhangi.shiraz) به صورت زنده پخش خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار