بازدید 6628
۱

افزایش ۱۰ برابری ورود بیماران کرونایی به بیمارستان اهواز

مدیر بیمارستان امام خمینی(ه) اهواز گفت: مراجعه بیماران کرونایی به این بیمارستان در یک هفته گذشته به میزان ۱۰ برابر افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۰۶۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 15 August 2021

به گزارش «تابناک»، دکتر علی خوانین شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از هفته گذشته تاکنون میران مراجعه بیماران کرونایی به این بیمارستان به شدت افزایش یافته که انتظار داریم مردم این موضوع را جدی بگیرند.

وی به اختصاص بزرگترین بخش مگا آی سی یو خوزستان با ۳۶ تخت به بیماران کرونایی اشاره کرد و افزود: هم اکنون همگی تخت‌های این بخش پر هستند و بیشتر بخش‌های دیگر این بیمارستان از جمله گوش، حلق و بینی، فک و صورت، پوست، نفرولوژی و ... را به نوبت به بیماران کرونایی اختصاص می‌دهیم.

مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز گفت: هم اکنون ۱۲۵ تخت بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته که همگی آنها پر هستند و میزان بیماران به شکل فزاینده‌ای در حال افزایش است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در اورژانس این بیمارستان افزود: با توجه به کمبود شدید تخت در خوزستان و دستور دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور در رابطه با درمان بیماران به صورت سرپایی و دریافت داروی رمدیسویر، آن دسته از بیمارانی که از حال عمومی بهتری برخوردار هستند به صورتد سرپایی به آنها خدمت رسانی می‌کنیم.

خوانین ادامه داد: روزانه ۳۰۰ تا ۳۵۰ بیمار برای دریافت رمدیسویر به اورژانس این بیمارستان مراجعه می‌کنند و اقدام لازم برای آنها انجام می شود؛ البته با توجه به افزایش میزان بیماران مجبور شدیم درمانگاه رمدیسویر خود را گسترش دهیم.

وی افزود: تنها راه برای رهایی از موج جدید بیماری، رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده و باید از حضور در تجمع‌ها خودداری، و از تردد غیرضرور در سطح شهرها پرهیز کرد.

این متخصص طب اورژانس گفت: قدرت سرایت ویروس دلتا به مراتب بیشتر از نوع‌های قبلی است بنابراین تنها راهی که می‌تواند به ما کمک کند حفظ فاصله اجتماعی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک است.

هم اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
اللهم اشف کل مریض
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار