بازدید 5621

حریق گسترده دراک شیراز مهار شد

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز، از آتش سوزی گسترده در کوهستان دراک خبر داد و گفت: هفت ایستگاه عملیاتی از عصر شنبه ۲۳ مرداد برای کنترل و اطفای این آتش‌سوزی تلاش بی وقفه کردند.
کد خبر: ۱۰۶۹۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷ 15 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمدهادی قانع شامگاه شنبه ۲۳ مرداد در اعلام جزییات این حادثه به خبرنگاران گفت: آتش‌سوزی ارتفاعات کوهستان دراک شیراز که ساعت ۱۸ و ۵۷ دقیقه عصر شنبه از قسمت‌های مرتفع کوهستان آغاز شد و بخش‌هایی از کوهستان را در برگرفت.

او اظهار کرد: به محض اطلاع از آتش‌سوزی، به قید فوریت آتش نشانان با تجهیزات کامل اطفایی در محل حاضر شده و هماهنگی‌های لازم برای اطفاء حریق انجام شد.

قانع عنوان کرد: ۴۰ آتش نشان از هفت ایستگاه عملیاتی به همراه نیروهای مردمی و بسیج از عصر امروز در محل حادثه مستقر و در راستای کنترل این آتش سوزی گسترده بی وقفه تلاش کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز عنوان کرد: با توجه به گستردگی آتش در ارتفاعات وزش باد شدید در ارتفاعات، کار کنترل و اطفا حریق برای نیروهای امدادی سخت شده بود، ولی تلاش بی وقفه آتش نشانان و نیروهای مردمی و بسیجیان در ارتفاعات و مسیرهای صعب العبور کوهستان مهار و اطفای کامل این حریق را به دنبال داشت.

او تاکید کرد: تیم‌های امدادی با ادوات نفری و به صورت پیاده در راستای کنترل شعله‌های آتش اقدام کردند.

قانع خاطرنشان کرد: هم‌اکنون حریق به طور کامل اطفا و عملیات لکه گیری، برای اطمینان از شعله ور نشدن مجدد حریق در حال انجام است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل