بازدید 154065
فلاحت پیشه:

به پشتوانه روسیه دست رد به همه واکسن‌های دنیا زدیم

رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس دهم گفت: واکنش‌ها به اقدام استعماری سفرای روسیه و انگلستان، محافظه‌کارانه و ناکافی بود، در حالی که این اقدام نوعی توهین به ملت ایران بود.
کد خبر: ۱۰۶۹۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ 12 August 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، درباره عکسی که از سوی سفارت روسیه منتشر و موجب خشم مردم ایران شد، گفت: نشست سران متفقین به همراه شوروی یعنی دیکتاتور وقت این کشور، استالین، کسی که نامش به عنوان خون‌آشام‌ترین انسان‌ها یاد می‌شود اما سرنوشت‌اش شبیه خیلی از خون‌آشام‌ها نبود، در کشور ما برگزار شد، این بخشی از تاریخ تحریف شده روسیه است که اسمی از جنایات و تجاوز به میلیون‌ها زن توسط شوروی در جنگ جهانی دوم در آلمان نیامده است و در تاریخ این کشور کمتر به آن پرداخته شده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس دهم یادآور شد: سران این کشورها در شرایطی در ایران مستقر شدند که در طول تاریخ کمتر اینگونه حاکمیت ملی یک ملت تحقیر شده است، بدون اطلاع مسئولین ایران در محل سفارت روسیه نشست برگزار کردند و از آن طریق به خاک ایران تجاوز کردند آن هم به رغم اینکه ایران طبق مقررات بین‌المللی بی‌طرف بود، اما مشاهده می‌کنیم چون ایران یک کشور در شرق بود و در غرب وجود نداشت بی‌طرفی‌اش دیده نشد و هیچ کشوری در طول جنگ‌های جهانی به خاطر دخالت آمریکا، انگلیس و روسیه در زمان خودشان اندازه ایران قربانی نداد.

وی ادامه داد: جنایات شوروی در قبال ایران ادامه داشت به طوری که در زمان ملی شدن صنعت نفت هنگامی که ۹ ماه تحریم ظالمانه بر کشور حاکم بود و مصدق نتوانست حقوق کارکنان خودش را در آن زمان بپردازد، درخواست کرد ۱۱ تن طلایی که ایران از شوروی طلب داشت را باز ستانند اما روس‌ها این کار را نکردند و آن را به دولت کودتا دادند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در طول تاریخ جنایات شوروی ادامه داشت همین امروز هم آخرینش را در کشورمان مشاهده می‌کنیم. من از صحبت‌های روس‌ها تحت عنوان "خدایان بلوف‌های مدیریتی" یاد می‌کنم؛ حتما مشاهده کرده‌اید، روزی نیست که ۵۰۰ الی ۶۰۰ نفر را به خاطر بیماری کرونا از دست ندهیم، چرا؟ چون یک واکسن داخلی را به همراه یک قراردادی که مدعی بودند ۶۰ میلیون دوز واکسن از روسیه به کشور می‌رسد تبلیغ کردند اما مشاهده کردیم کمترین واردات از روسیه صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ایران عملاً به پشتوانه روسیه دست رد به همه واکسن‌های دنیا زد، اما دیدیم که روس‌ها عهدشکنی کردند و این یک واقعیت است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم تاکید کرد: به خاطر یکسری چالش‌هایی که روس‌ها با آمریکایی‌ها پیدا می‌کنند، نزدیکی‌های موردی با ایران دارند که مسئولان را به اشتباه می‌اندازد و روابط راهبردی با روسیه مطرح می‌شود، اما هیچ‌وقت اینگونه نبوده است؛ این عکس نشان داد رابطه با انگلستان برای روس‌ها راهبردی‌تر است تا با ایران؛ معتقدم سفیر روسیه باید از ایران اخراج شود و این واقعیت انکارناپذیر است.

وی ادامه داد: سفیر روسیه کسی است که تقریباً در هر ماه با مقامات ایرانی دیدار می‌کند و هر شخصی را که بخواهد به ملاقاتش می‌رود، درب دفاتر مقامات ایرانی همواره به روی سفیر این کشور باز بوده است و ایرانیان فکر می‌کنند که این روابط، راهبردی است. در صورتیکه روس‌ها به تمام معنی فقط به دنبال نوعی توازن هستند.

فلاحت‌پیشه عنوان کرد: تریبون خاموش مجلس برای من جای سوال دارد، یک زمانی که روس‌ها آسمان ایران را به محل پروازهای خودشان تبدیل کردند، اولین بار در مجلس به این موضوع اعتراض کردم، اما امروز این تریبون خاموش است در حالی که باید از تاریخ ایران دفاع کنند و این امر بسیار جای انتقاد دارد.

وی با بیان این‌که معتقدم باید برخورد در شان با سفرای انگلستان و روسیه صورت گیرد، گفت: معمولاً سفرای انگلستان در ایران سفرای آشوب‌سازی هستند، برخلاف کنوانسیون‌های بین‌المللی سفارتخانه‌ها باید محل گسترش مناسبات باشند اما سفرای بریتانیا همواره در ایران وظیفه آشوب‌سازی داشته‌اند که معتقدم باید یک برخورد درست صورت گیرد.

این‌نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به عذرخواهی سفارت روسیه عنوان کرد: عذرخواهی روسیه به نظر من نوعی فرافکنی است، وظیفه وزارت خارجه و مجلس بالاتر از چیزی است که امروز مشاهده می‌کنیم، انتظارات ما بالا است و باید برخورد درست صورت گیرد.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه در موارد مشابه ما مشاهده می‌کردیم که جریانی مقابل سفارت‌خانه‌ها تجمع برگزار می‌کردند و دولت را موظف به پاسخگویی می‌دانستند اما امروز شاهدیم سکوت کرده‌اند و رئیس‌جمهور موضع نگرفته است، دولت در این زمینه چه کاری باید انجام دهد، اظهار داست: این به دلیل آن‌ است که هنوز وزیر جدید خارجه معرفی نشده است وزارت خارجه باید این موضوع را پیگیری کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۸۴
کی قراره بفهمید؟ واقعا جای تاسف داره
متاسفانه مشاوران اطلاعات نادرستی در خصوص واکسن های امریکایی دادند ....
واليان وابسته به صندلى قدرت دنبال حمايت خارجى
خاک بر سرت که همه این حرفات از عشق غربه خیلی بدبختی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
خاک بر سر خودت بی ادب که جناح همفکرانت نوکری خودشونو به روسیه نامرد در عرصه های مختلف اثبات کردندو تمایل دارند همچنان حلقه بردگی به گوش شان باشد.لعنت بر روسیه و پوتین نامرد بدقول ایران فروش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
خاک بر سر تو ناشناس که پرچمت پرچم امریکاست. خیلی بدبختی.
روسیه عذر خواهی کرد
انگلیس جی شد؟
جالبه که اقایون دنبال انگلیسم نیستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
کدام عذرخواهی؟!!سفیری که به وزارت خارجه دعوت شده که عذرخواهی نمی کند/بدبخت ایران که جرات ندارد از همان الفاظی که برای احضار دیگر سفرا استفاده می کنند برای اینها هم استفاده کنند
زمین وزمان می داند خدایان بلوف به یقین از طرف جناب دکتر فلاحت پیشه عنوان شده برازنده روسها هست، مردمانی غیر قابل اعتمادهستند مردم ایران درعجبن اسرار مسئولین در ایجاد ارتباط واعتماد به آنها چیست در طول تاریخ کشورهای غربی ضرر کمتری برای مردم ایران دارند
چیه حالا همه زبون باز کردین و ژست طرفداری از مردم میگیرین؟ همتون سروته یه کرباسین و شریک توو این جنایتی که داره اتفاق میفته
خوب اشکال نداره بخاطر احترام به عزیزان ازدست رفته روابطتون رو باهاش قطع کنین
چند بار باید این ملت از این روسیه خائن لطمه بخورد تا درس بگیریم
دمت گرم حداقل شجاعت بیان اشتباهات را داری
به مدد روسیه و پشتوانه آنها مواظب باشید وارد جنگ نشوید اعراب در تمام جنگها به امید روسیه بی شرف از اسرائیل شکست خوردنند
به ملت توهین نکردند به حکومت توهین کردند. جایزه غش کردن به سمت روسیه رو‌گرفتین.
مرگ بر روسیه تنها شعار ملت
هرکس دل به روسیه بسته باشد مرگ بر آن نیز
ایضا چین و آمریکا وانگلیس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
با اين توصيف مرگ بر همه كشورها چون همه كشورها منافع ملي خود را دنبال مي كنند و نوع رابطه شان با ساير كشورها متناسب با منافعي كه براي آنها دارد متغير مي باشد.
مگر با رفتار ها و مدیریت غلط توانی هم برای چانه زنی یا همآورد طلبی برای ایران باقی مانده است . فکر نان باشید که خربزه آب است . شعر خوانی اردوغان به سخره گرفتن کامل تمامیت و اقتدار ایران بود . ما چه کردیم .؟ بستن رودخانه ی هیرمند به سخره گرفتن ایران بود . ما چه کردیم ؟ آتش زدن پرچم ایران در عراق به سخره گرفتن ایران بود . ما چه کردیم ؟
آدمی که با پشتوانه‌ی روسیه بخواهد کاری بکند سرنوشتی بهتر از این نخواهد داشت
ادم عاقل همه تخم مرغ هاش رو تو یک سبد نمی ریزه. وقتی همه چیز دربست به روس ها وابسته باشه اونها هم سوء استفاده می کنن.
از روسیه بد گفتی!!!!!! ای مزدور-ای غربگرا- ای دوستدار کدخدا. چطور میتونی به این دوست نازنین بد بگی در حالیکه هواپیمای جنگده- ناو جنگی- تجهیزات نظامی- هواپیمای اطفای حریق و هزاران هزار چیز دیگر را بدون ثانیه یی مکث به ما تحویل می دهد ناشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
و همچنین نصب آن تصویر در سفارتخانه اش همراه با وزیر خارجه روباه پیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
چقدر ملت دوزاریشون کج هست، یعنی واقعا منظور واقعی این نظر را درک نکردید که انقدر منفی دادید؟
به پشتوانه روسیه با آمریکا در افتادیم
با شعار الکی الان چهل ساله آرزوی مرگ اسراییل را میکنیم و این اعراب خنجر تو کمر ما میکنند ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
شعار لايتغير ما نه شرقي نه غربي بوده، هست و خواهد بود.
تجمع اعتراضی مقابل سفارت خانه های روسیه و انگلیس حتما باید انجام شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
بهتره برای خودمان مشکل درست نکنیم. باید به مرور زمان روسیه و چین را طرد کنیم و با دنیا تعاملات بیشتری داشته باشیم.
آقای خواب اگر شهامت داشتی چرا در زمان خودش نگفتی .این اطلاعات الان سوخته است .حتی بدرداظهاروجودهم نمیخورد
خوب یک بار هم شما و همفکرانتان جلوی یک سفارت خارجی تجمع کنید
البته اگر جرات دارید جلوی سفارت انگلیس تجمع کنید
اگر جرات کردید آنگاه با این روش نشان می دهید که واقعا وابسته به غرب نیستید
بعد از آن میتوانید جلوی سفارت روسیه هم جمع شوید
اتفاقا این آزمون خوبی برای اصلاح طلبان است که متهم به همکاری در جهت منافع غرب و بر علیه ملت خودشان هستند
بسم الله
این گوی و این میدان
حالا از دیوار روسیه بالا برید. شما که وحشی گری را خوب بلدید. تاوان آن را هم مردم خواهند پرداخت و شما با حقوق نجومی و زندگی لاکچکری ککتان نمیگزد
مردم اين را مي دانند كه تاريخ روابط ايران با روسيه همواره با خيانت و عهد شكني روسها همراه بوده ولي بعضي از مسولان و سياستمداران داخلي از سر لجبازي با مردم و توجيه عدم رابطه با غرب آن را نمي پذيرند!
روسیه پست ترین کشوریست که ایران در همه زمینه‌ها ازاون طی صدها سال صدمه مستقیم دیده
اگه عرضه داشتند با امریکا رو در رو مذاکره و اختلافات را بدون حضور کشور سوم حل می کردند و از این طریق یک تو دهنی محکم به روسیه می زدند...
روسیه تا بوده دشمن ایران بوده و همیشه با ایران موش و گربه بازی در اورده
خب از دیوار سفارت روس برید بالا
نه بابا خاموش نیستند
تو گوش سرباز می زنند
به حجاب کادر درما گیر می دن
دنبال شاسی بلند هستند
دنبال صیانت هستند
....
روشن و کاملا فعالند
حالا یک عکس انداخته اند و واکسن هم ندادند و ...
مهم نیست که...
اصلا همه اش تقصیر اینترنته که این عکس ها رو می گذارند توش و همه می فهمند و بعضی از مسولین شجاع رو به زحمت می اندازند
وقتی صیانت کنند دیگه کسی نمی فهمه عکس اینطوری انداخته اند تو اینترنت!!!!!
خاک بر سر بی خیرتان که جز حباب در سر ندارید.
عبرت بگیرید. خصوصا اونایی که میگن کسی حمله اتمی به ایران نمیکنه از ترس چین و روسیه. چطور میخواید بازدارندگی هسته ای برای ایران ایجاد کنید؟ میدونید اسراییل چرا میگه ایران‌نباید دست پیدا کنه؟ چون میخوان هر وقت خواستن بزنن.
فلاحت پیشه لطفا ساکت شو .وقتی واسه موگرینی خودتون را جر میدادین وزدن زیر برجام هیچکی نباید اخراج میشد
وقتی سفیرعنگلیس تو اغتشاشات بود از اخراج خبری نبود
حالا زبون در اوردین وتز صد روسی میدین ....
علیکم والسلام،،اگر راست میگوئید که جرائت ندارید به روسیه تذکر بدهد اقای وزیر خارجه انقلابی عبدالهیان؟؟؟؟؟؟؟؟ شریک به گفته مسئولین( استراتژیک ) نه به قول دولت روسبه
واقعا استالین خون آشام ترین بود ؟
لعنت بر فریب خوردگان روسیه
این که کار همیشگی مسوولین ایران هست همیشه و همه جا از روسیه می خورند ولی عبرت نمی گیرند ....
روحانی به جای خدا به غرب دل بست و دیگر مسئولین به جای خدا به روسیه. هر دو هم نا امید شدند. تا به درگاه خداوند برنگردید وضعیت خودتان و مدیریتتان همین است.
حالا صبر کن تا ببینید این خرس بد عهد بی حیا چه ضربه های خورد کننده دیگری به کشور و ملت ایران خواهد زد تا دیر نشده ریل گذاری کشور را عوض کنید ما باید رابطه خود را با آمریکا و غرب بهبود ببخشیم دست از عربده کشی بردارید ملت در حال اضمحلال است کی گفته آمریکا از روسیه بدتر است ملت ایران از رفتارهای احمقانه خسته شده دست بکشید از دشمن تراشی بیهوده چهل سال این کشور به بیراهه رفته اگر غیر از این فکر میکنید رفراندوم کنید اگر راست میگویید
تا امسال ولایتی در سیاست خارجی ما مشاوره میدهند روسیه و چین مشغول بهره برداری از روابط تیره ایران و غرب خواهد بود
این واکسن روسی تازه بخش کوچکی از این بدعهدی های روس ها در کنار نیروگاه بوشهر و فروش اس ۳۰۰ و .... است
همه این حرف‌ها درست است ولی می بیند باز مثل پنجاه سال پیش به روسیه و کشورهای غربی محتاج هستید وبا اینهمه هیاهو که راه آن اختید نمی توانید از این وابستگی رهایی یابید اکنون اگر واکسن کرونا مثل هند تولید می کردی باز یک چیز دیگه ولی با اینهمه گردن کلفتی که راه انداختیم می بینیم ناتوان هستیم
همیشه گفته ایم نامرد ترازروسیه دردنیا خودروسها هستند واقعا همیشه ملت ایران را بهنگام نیاز تنها گذاشته اند دولتمردان وحاکمان درس عبرتی برای آینده شان باشد
روسیه /روسیاه/توبدبختی خودش دستوپامیزنه.
وقتی که کسی که سمتی دارد ازاوضاع ناراضی است وضع خیلی پیچیده وخنده دارمیشود مسئولین کشور ما به آزمایش وخطا واوضاع راتقصیر دیگران انداختن عادت دارن..!
سرانجام یک حرف حق زدین
همواره ما مردم معتقدیم این طناب روسهای لعنتی و جنایتکار پوسیده اس . ولی شماها به این ها چسبیدین...
واکنش محافظه کارانه نبود بزدلانه بود.ترسوهایی که انگلیس جنایتکار پرچم فتح تو ایران بالا برده و مسوولان در گل مانده جرات پاسخ بهش را ندارن.جالب اینجاس که از انقلابیون هم نفسی بر نمی یاد.
شما خودت قبلا از حامیان روسیه بودی ، حالا شدی منتقد
مردم روسیه و امثال شما را خوب می شناسند.
این شمایید که مانند کبک سر خود را در برف کرده اید
سگ زرد برادر شغاله این درست اما
انصاف شرط دین هست. شما خود شاهد هستید که ترامپ دست و دل باز گفت بیایید توافق کنیم عکس بندازیم ۴ تا وینیلاتور بهتون میدم!
این سیاسی کاری ها رو جمع کنید. برای الله کار کنیم اینا همه حساب کتاب میشن اون دنیا یکمی به خودمون بیاییم
تازه متوجه شده روسیه عهد شکنه و خیانت کار . نمیدونم اینا واقعا نمیفهمن یا نفهمن؟ مسعولان بانی این همه مرگ کرونایی روزانه هستند
عذر خواهی بخوره تو سرشون به چه درد مردم میخوره مرد عزیز از دست دادن اونم مفت مفت مجانی چرا؟ بخاطر دست های پشت پرده که معلوم نیست چرا و به چه دلیل در این مورد که خیلی خیلی مهم و موضوع جون کلی انسان در میونه کوتاه اومدن برای چی اینقدر با کشوری که بارها و بارها از پشت خنجرش رو خوردیم بازم اعتماد و اطمینان میکنید؟ جواب این همه فوتی بخاطر بی مبالاتی مسئولان رو چه کسی باید جوابگو باشه ؟ چقدر بچه یتیم بی سرپرست شدن چقدر از خانم ها بیوه و شوهر و سرپرست خودشون رو از دست دادن جواب اینا رو باید بدین به همین راحتی عذر خواهی تمام؟
کفن پوشان خفه خون گرفتن؟
پوتین بی اخلاق روسیه خیلی خوب به بهانه نیروگاه هسته ای ایران ویران کرد و سرمایه ملت را به یغمای بورد .....
این عهد شکنی روسیه برای بار اول نیست و در طول تاریخ این کشور بارها تکرار شده و درست سر بزنگاه پشت متحد خود را خالی می کند انشا الله که عبرت بگیریم .
خیانت روس ها خیلی بیشتر از این حرفهاست وقتی ظریف از خیانت روس و چین گفت چه سرو صدایی شد. این نامردها اس ۳۰۰ پولشو کی گرفتن کی دادن اون هم با شکایت ایران از روس و وقتی که اس۳۰۰ از دور خارج شد . آیا یه جنگنده یا یه هواپیما به ما دادن ... ولی متاسفانه مجلس و دولتمردان ما سنگ چین و روس رو به سینه میزنن
چی شد ؟ تا امروز که قربان و صدقه روسیه میرفتید و تمام امکانات و فرودگاهها و ... در اختیار اونها بود ؟ پس چی شد ؟!؟
حماقت مسئولان کشور نهایت ندارد آزموده را آزمودن خطاست روسیه در طول تاریخ نامردی خودش را ثابت کرده ....
هر کس که دو خط تاریخ معاصر و غیر معاصر ایران رو خونده باشه میفهمه که هیچ کشوری به اندازه روسیه در تاریخ به ایران ضربه نزده از تصاحب شمال کشور تا قراردادهای چپاولگرانه
در ضمن عاقبت متحدان تاریخی روسیه چه شد ؟ صدام، قذافی و……
این مسئله باید از ریشه حل بشه با اخراج یکی دوتا سفیر حل شدنی نیست
منافع ملی مهمه چه با آمریکا و چه با روسیه
شماکه اصلا به پشتوانه روسیه کلا مارو به فنا دادید
نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی خخخخخخخ
بنطر من روابط با امریکا بهتر از روابط با روباه مکار و یا روس عهد شکن هستش که فقط منافغ خود را در نظر میگیرد وبس
جناب فلاحت پیشه لطف کنید مجددا تاریخ را مطالعه فرمائید چون رفتار روسیه قرن هاست که بر همین منوال بوده و تغییری نکرده و در هیچ کجای تاریخ نمی توانید اثری از طرفداری روسیه به نفع ایران ببینید مگر از سر مکر و حیله و فقط برای رسیدن به منافع خودش .
سفیر روسیه بابت انتشار عکس کذائی عذرخواهی نکرد و فقط اظهار تاسف کرد.
بااین همه تبلیغ روی صفحه چطور میشه نظر داد... فقط میگم مرگ بر روسیه وتوده ای های خائن
روسیه و انگلیس در تمام تاریخ به ایران خیانت کرده
چی شد؟ روسیه که کشور دوست و برادر بود!
روسیه در طول تاریخ ضربات زیادی به ایران زدونامردیهای زیادی کردپس امام درست گفت نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی ما باید ازدرون قوی شویم هیچ کس وکشوروبلوک چه شرق وچه غرب بدردمانمی خورندمخصوصاروسها که منفعت طلب هستند
صداقت‌عرض‌کنم‌میشه‌به‌آمریکا‌اعتماد‌کرد‌ولی‌به‌روس‌ها‌هرکز‌خیانتی‌که‌روس‌ها‌به‌ایران‌کردن‌امریکا‌نکرده‌از‌جمله‌اختلاف‌بین‌ملی‌گرا‌ها‌وزوحانیان‌در‌زمان‌دکتر‌مصدق‌‌‌عوامل‌روسیه‌حزب‌توده‌بود‌صبح‌شعار‌دادن‌درود‌بر‌مصدق‌بعد‌شعارشان‌عوض‌شد‌مرگ‌بر‌مصدق‌ولی‌متاسفانه‌مسولیین‌ما‌گرایش‌زیادی‌بطرف‌روس‌ها‌پیدا‌کردن‌بعضی‌میگویند‌اسلام‌وکمونیست‌دارای‌مشترکات‌هستند‌از‌جمله‌عدالت‌اجتماعی‌برابری‌مساوات‌‌دارای‌یک‌هدفند
سیاسیون ما اینجا سکوت کردن چون بد ضد حال خوردن ولی شم سیاسی مردم ایران بالاست وناریخ رو نمیشه دست کاری کرد
مرگ برروس
در یک کلمه میگفت حماقت کردیم.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
روس ها از ده ها قرن پیش دشمن ایران بودن و هستن و خواهند بود ولی معلوم نیست با این همه دشمنی که روس ها با ایران داشتن چه اصراریه بخوان با این کشور دست دوستی بدن
آهان واسه منافع خودشون
این نشان دهنده آن است که انقلاب در این کشور علارغم شعارهای نه شرقی ونه غربی مسولان از غرب به شرق بسیار کثیف تغییر سیاست دادیم ودر بست در خدمت روسیه قرار گرفتیم
بسمه تعالی.دولت ما باید توجه داشته باشند،آمریکا و باند ناتو(نظام سلطه)هر روزی با یک ترفندی با کشورها برخورد می‌کنند.الان که دیده اند مدتی است روسیه و چین با ایران همکاری می‌کنند و در شورای امنیت به یک صورتی طرح ها و برنامه هایشان به شکست می‌انجامد.با روسیه در اجرای طرح نورد استریم مقابله کرده و تمامی کشورهایی که قبلادر حوزه بلوک شرق بودند در ایجاد جو روانی و همچنین سرمایه گذاری اقتصادی در این کشورها به تحریک آنها برعلیه روسیه اقدام کرده اند و در این میانه بیشترین فشار را از طریق اوکراین به دلیل مسیر عبور خط لوله گاز به آلمان و جدا شدن شبه جزیره کریمه تنش ایجاد کرده اند و حال آنچه که از اوضاع متبادر می‌شود آن است که در قبال صدور اجازه ادامه کار طرح نورد استریم به یک نحوی امتیازی از روسیه بگیرند و در آستانه مذاکرات دولت جدید در مورد توافق هسته ای شاید بخواهند از آن طریق اعمال فشار کنند.در مورد چین هم اخیرا با اردو کشی در دریای چین جنوبی و تحریک کشورهای حوزه چین احتمال دارد بخواهند از آنها هم در این رابطه امتیازی بگیرند.آنچه که مهم است ما باید کار خود مان دقیق و حساب شده ادامه دهیم و انتظار و توقعی از دیگر کشورها نداشته باشیم.سیاست هر کشور در راستای منافع خودش هست،و ما در پیشبرد منافع خود نباید دست از راهبرد های اصولی خود برداریم و با اتکا به این و آن راهبردهای خود را تعریف کنیم.تنها استقامت در راه خداوند است که می‌تواند راهگشا امور باشد و با ایمان و اعتقاد راسخ مسیر با صلابت رهبری و مجلس و دولت جدید را با اتکال به خداوند طی بکنیم.ان‌شاءالله
الان این همه واکسن وارداتی از بقیه کشور ها چیه؟ کی گفته به پشتوانه واکسن روسیه دست رد به بقیه واکسن ها زدیم، اگه اینطوری هست، پس این واکسن های هندی، چینی، و... همه توهم اند ؟ همه الکی هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
فقط چینی خریده اید
بقیه را بهتون هدیه داده اند نازنین
دست درد نکنه مومن
دمتون گرم به افتخارتون روزی دارن 1000 نفر پر پر میشن تاریخ چطور خواهد نوشت افتخارتونو
منظورتون از همه دنیا انگلیس و آمریکای دیگه.
خودت تا زمانی که توی مجلس بودی هیچ غلطی نکردی خداروشکر الان همتون زبون باز کردید.
درست میگه ،روسیه کثیف تر از آمریکاست
ما به آمریکا اعتماد نداریم فقط به روسیه اعتماد داریم
کشور شوروی سابق وروسیه فعلی خایینی هستند که مثل خون اشام فقط خون ملت مارا می مکند وبه مثل زالو در حال بزگ شدن از خوردن خون هم فکران خودش روسیه زمانیکه کشورهای استقلال یافته ازش جدا می شدند انقدر نحیف شدده بود که تنها راهکارش مکیدن خون ومال ومنال ایران بود وامروزهم چرا مخالف اشتی ایران وامریکاست چون میداند در جهان جایگاهی ندارد
مصاحبه دکترظریف که جنجالیش کردن رابه بادبیارید...غم انگیزاست این اتفاقات
فلاحت‌پیشه درست می‌گویند خوب میشناسد چه سیاست این راعقب نگهدارند روسیه ورشکسته زمان یلتسین به کمک المانوروابط اقتصادی بامریکا به این جا رسید حالا تلاش می‌کند حتی برجام بدرد نخور هم به سرانجام نرسد
کثیف تراز روسیه خودشه
آفرین همه تخم مرغ هاتون رو بگذارید توی سبد روسیه بارک الله به این مملکت داری!
نه شاه میخوایم نه شاپور خاک بر سر هر دو تا شون
گور پدر پدر سوخته روس‌ها و گور پدر پدر سوخته بریتانیا ایرانی جماعت چی کم داره که اونا باید براشون امرو نهی کنند کسانی که تا مفرق دستشون به خون ملتها آلوده ست از بی کفایتی دولت فخیمه روحانی بود حالا نطق اینا باز شده
✍️ ‏شوروی که به ۱۵ کشور تجزیه شد.
آمریکا را هم که مثل سگ از ایران و حالا از منطقه بیرون انداختیم.
انگلیس هم که تا همین چند ماه پیش منت می‌کشید کشتی مصادره شده‌اش توسط سپاه را آزاد کنیم.
هرسال هم یکی در میان خبر همه پرسی تجزیه اسکاتلند از ‎#بریتانیای_صغیر می‌آید
اما ‎#ایران_همچنان_باقی_است.
روسها معمولا رو بازی نمیکنند تا وقتی که جای پا را محکم کنند و حالا چون جای پا محکم است در نتیجه رو بازی میکنند و مطابق این چند سال باز هم ما رودست خوردیم.
دست‌ ردی‌ که‌ داره‌ روزی ‌ 500 حتی‌ بیشتر بخاطر کرونا فوت‌ میکنن‌ دیگه‌ شما کار درستی‌ نکردید
هنوز نمیفهمید روس ها دشمن ما هستند نه دوست ..............
این عکس درباره ی شوروی قدیم بوده و ربطی به روسیه ی فعلی ندارد . البته نباید این کار را می کردند . این روسیه الان رییس جمهور آن پوتین است که الان در برخی مسایل با هم ،هماهنگی خوبی داریم. و نقل است که درباره ی ایران گفته بود " ایران شریک راهبردی و به شدت مورد اطمینان است "
دست رد نمی زدین قیمتشو میاوردین پایین می خریدین
تا کی میخواد از نردبان این کمونبست های خائن بالا برید و با مغز به زمین بخورید و دود ناشی از سوختن و نابود کردن مملکت فقط به چشم مردم عادی و بدبخت و بی زبون و ساده بره؟اخه مگه یه ادم بیسواد چند بار از یه سوراخ گزیده میشه ؟ شما اصلا تاریخ براتون درس نمیشه ....
ما ایرانی‌ها دیگه چند بار باید از روسیه وانگلیس سیلی بخوریم وتحقیر شویم تا سر عقل بیایم بابا آی ملت ما از هر چی روس و انگلیسه بدمون میاد ولله سگ آمریکا به این دو تا شرف داره
خیلی قشنگ گفتی تمام بدبختی ما از روسیه هست
واقعا جای تاسف دارد
واقعا جا دارد که عزای عمومی اعلام کنیم،،،
چطور الان همه ی نمایندگان گویا معلم تاریخ شدند و تمام خیانتها و جنایتهای روسیه را با ذکر سال و ماه و روز اعلام میکنند آن وقت چگونه بادیک کشوری که از سوابق ننگین آن با اطلاع هستند و همینطور میدانند که نباید به ان اعتماد کرد را برادر و همسنگر خود میدانند و میروند با انها وارد یک همچین معامله ای میشوند؟؟؟
و یا برای حفظ نظام بشار اسد مسئولین ما به روس میروند و از انها تقاضای کمک نظامی میکنند.....؟؟
اما اکنون با انتشار یک عکس بصورت ظاهری واکنش به روسیه نشان میدهند و فردا هم کلا ماجرا را ختم بخیر میکنند و میرود
چقدر حرص خوردی برادر ،حرف که باد هواست ،ما دریای شمال رو تقدیمشون کردیم.
حرف آقای فلاحت پیشه درست است ولی فعلا گزینه ای جز روسیه نداریم..
تحقیر کردن مسولین کشور می باشد نه مردم وقتی تمام عزت و منافع خود را به پای آنها که هیچ تفاوتی با دیگر کشورهای همردیف خود از قبیل انگلیس ،امریکا، و چین ندارند ولی به خاطر چرخه دشمنی با آمریکا در دام روسیه افتاده که هرچه توانسته سو استفاده کرده هنوز هم سیر نشده و هنوز هم ما در تب اوایل انقلاب و انقلابی گری هستیم.
توهین به شما نه به ملت مگه حسابش کردید تا حالا ملت ایران
خیلی دیر از خواب بیدار شدید و فهمیدید دوستی با روسیه دشمنی با ملت خودتان هست.
روسیه در تحویل اس ۳۰۰، در تحویل نیروگاه بوشهر هم از نظر زمان وهم از نظر مبلغ ، درتحویل واکسن کرونا و موارد دیگر بدعهدی؛ بدقولی ، کم لطفی زیاد در حق ایران ومردم روا داشته است اگر احساس کند رابطه ایران با امریکا در خال بهبودی است بلافاصله احساس خطر کرده و چراغ های سبز را برای ایران روشن می کند !
میشود مطلب در اختیار داشتن آسمان ایران توسط روس را به صورت مفصل توضیح و باز نمایید؟؟
روسها درجنگ ۸ساله ایران وصدام هم ، تااخرکنارصدام بودتد، خیلی نامرد هستند
درود برشرفت
چطور امکان دارد جلوی واردات واکسن آمریکایی وانگلیسی گرفته شود وتنها کشورهایی مانند چین وروس یه به ما واکسن بفروشند عاقبت اعتماد به شرق را هم دیدیم قرار ملت شعا نه شرقی نه غربی بود ولی همه کشور را دو دستی تحویل شرق دادیم
واقعا دمت گرم تازمانی که دست به دامن روسیه کثیف وچین هستیم همینه چرا ازمسولین بی عرضه فقط ادعا مکند شما بعدتر از قاجاره دارین انجام میدهین توی مملکتی که همه چیز داریم باید بریم دست به دامان چه اشغالهای بشیم باید پوتبن ازایران غذر خواهی کند و سفارت روسیه بیرون رانده بشه ملت ایران همه جانبه درظلم ستم هستن انگلیس کثیف به پیر استمارگر معروفه مجلس انقلابی که میگن همینه چرا صداتون درنمیاد فقط عرضه اینترنت دا رین ....
روسیه‌در‌هیچ‌زمان‌تاریخ‌افکاری‌دوستانه‌با‌ایران‌نداشته‌ودر‌تاریخ‌فعلی‌هدف‌نفع‌اقتصادی‌از‌ایران‌هست‌وآن
‌هم‌زیرکانه
روسیه و چین واقعا فقط دنبال منافعخود هستند و بارها ایران را دور زده اند و با امریکا توافق کرده اند تنها راه منطقی مذاکره و کنار امدن با غرب است
هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمی گیره
وزیر جدید هم عرضه مقابله ندارد
درود ب شرف این نماینده کاش بقیه نمایندها هم این چنین اعتراضهای می کردن وخواستار اخراج سفیران این دوکشور می شدند سکوت نماینده مرگ ایران را به دنبال دارد
دنت گرم اقای نماینده باغیرت ایران، درطپل شروع ویرپس کروناخالیبندی مسیولین ومدیران کشور برملا شد اینهمه طی چهل سال لاف وگزاف خودکفایی و وووو پس چی شد حتی سوزن ونخ وچادرحجابی که پامصیبتاوواویلا سرمیدهیدهم ازخارج ازکشوروارد میشد، پس چی شد الان واقعیت علت مرگ ومیر ملت مشخص شد لاف وگزاف واکسن ملی ستاداجرایی بیقانون که سرمایه مملکت را غارت کردند هی تبلیغ پشت تبلیغ پس چی شد حالاگندش دراومد واکسنتون وارداتی است، خاک برسرتان خیانتکاران کثیف که چهل ساله دروغ بملت تحویل دادید چندوقت دیگه معلوم میشود همین موشکها وپهپادهایتان هم وارداتی است وگندش درمیاد کشوری که صادرکننده نفت بدنیااست لاکن وارددکننده بنزین است یعنی عین وابستگی ووووووو خجالت بکشید جان ملت را بخطر انداختید خودتان واکسنهای فایزر زدید وتبلیغ واکسن؟ میکنید ماه زیرابرنمیماند
اگر مجلس انقلابی هستید این سفیر روسیه را اخراج کنید.
اگر نمیترسید
به یه بچه تاریخ ایران و روسیه رو بگی بخونه.،،بعدش بهت میگه به روسیه اعتماد نکنید آنها همه در طول تاریخ پشت ایران رو خالی میکنن،،،چطور شما سیاست مدارها نمیداتید
اگر روسیه به کمک ما با جنگ با داعش نیامده بود معلوم نبود چه پیش میامد الان کسانی که این موضوع را بزرگ نمایی میکنند در زمین دشمن بازی میکنن ونقشه انگلیس را دارن اجرا میکنن هشدار میدهم مواظب باشید
ابر قدرتهای از هیچکس عذر خواهی نمی‌کنند
چرا روسیه عذر خواهی کرد؟
چرا هنوز انگلیس عذر خواهی نکرده؟
روسیه خطایش را فهمید
انگلیس چون بانی ماجرای عذر خواهی نخواهد کرد
همانطور که آمریکا هم از ژاپن عذرخواهی نخواهد کرد
خیلی جالبه
فلاحت پیشه مشغول چیدن میوه ای است که دانه آن را سفیر انگلیس کاشته
آقای ظریف به عنوان وزیر امورخارجه موضع گرفت و سفیر روسیه هم عذرخواهی کرد.باید چه اتفاق دیگری می افتاد؟!
پوتین کمونیسته یامسیحی
امان ازدست روس.
هریدبختی سرمون میادازدست روسیه هستش....
روسیه در گذشته هم ضربه زده
حالا هم ضربه میزنه
در آینده هم ضربه خواهد زد
بر خلاف ادعای آقایان ما هیچ استقلالی از خود نداریم یا باید نوکر آمریکا باشیم یا روسیه . آمریکا خیلی خیلی بهتر از روسیه ی مارموز و آب زیر کاست . روسیه نشان داده که هیچ وقت نمیشود به آن اعتماد کرد حتی به ظاهر .
درود بر آقای فلاحت بپیشه
مرگ بر روسیه وانگلیس وجدیدا چین که جز خیانت درحق ملت پاک وشریف ایران کار دیگری نکردند
ولعنت بر مسئولینی که بعد از این همه خیانت روسیه وانگلیس باز هم نمیخاهند رابطه ایران را بااین کشورهای خیانتکار فطع کنند
روس از قدیم نامرد بوده و هست و به دنبال منافع خودشه به هر قیمتی
دولتی های ما هم از این روش استفاده کنن نه این که فقط امتیاز بدیم به روس و هیچی نصیبمون نشه
خداوکیلی ببینید کی رییس کمیسیون امنیت مجلس بوده
آقای فضاحت پیشه
کار تو و دوستان لائیکت فضاحتی بیش نبوده است
شمامسئولین دارین الکی مردم ایران رابه کشتن میدهید.به خاطر جناح بازیهای شماها مردم دارندتلف میشوند
مرگ بر روی جانی ترین دشمن ملت ایران.
چرا نا کارآمدی خود را گردن روسیه و این وآن می اندازید ، شما دنبال واکسن آمریکایی و اروپایی بودین دل خوش کرده بودین به شما واکسن می دهند ، بعد دیدین که کوواکس هم نداد سفیر ایران در روسیه رفت و صحبت کرد و واکسن گرفت ، از چینی ها هم خودتان نخواستین ، چون برخی از دوستان شما عامل غرب بودند و هستند برخی هم از ترس اینکه فضای مردم به سمت غرب است، واکسن از چین نگرفتین . دروغ بس است
آقای فلاحت پیشه این احساس وطن دوستی شما جای تقدیر و تشکر دارد ..ولی شما چرا وقتی دریای خزر معادنطلا و..... رو به روسها میدادن چرا اعتراض نکردی ملت جلوی مجلس جمع شدن اعتراض کردن کتک خوردن ولی مجلس در کمال وقاحت اخم به آبرو نیاورد ..چرا وقتی مسئولی به پایان دوره مسئولیتش میرسه دلسوز ملت میشن حرفای قشنگی میزنن و افشاگری میکنن !!!ولی در حین مسئولیتش بخاطر منافع خودش لال میشن
با سلام واقعا باید برای چنین دستگاه دیپلماسی خون گريست،که شیطانها به خود اجازه چنین وقاهتهایی را میدهند اگر وزارت خارجه که همیشه در خواب هستند نمی‌توانند جواب دندان شکنی به این موش‌های فاظلاب دهند جوانان حزب الهی آماده پاسخگویی هستند
کوش کدوم واکسن خجالت نمیکشین مردم جلو شما پر پر میشن شما ازواکسن روسی حرف میزنین واقعا چند نفر باید بمیرن تا واکسن را آزادانه وارد کنین فایزر اگه بد بود چرا خودتون زدین
خیلی جالبه که غربیا بدن ولی شرقیا خوب در صورتی که مخالف قران و شعارهای انقلاب عمل کردین....
باید عاقلانه و غیر منفعلانه برخورد شود.
خدا ازتون نگذره که با ندونم کاریهاتون مارو بجای رسوندین که دیگه شأن و شوکتی برامون نمونده
جنابتان یادتان رفته برای خوش رقصی برای آمریکا تو برجام هر بد عهدی و توهینی را نادیده میگرفتن و برجام و تو ده دقیقه تصویب و با موگیرینی سلفی تحقیر میگرفتن حالا ادای غیرت در میارن چون قدرتی ندارن الان امورات مملکت به عهده منتخبین بزارن
خاک بر سرتان با این مدیریت ضعیف که باعث شده
بدترین فاجعه انسانی کرونا در جهان متعلق به ایران
باشد!!
اقدام وزارت امور خارجه هم غیر حرفه ای بود
خوب بود در زمان دعوت از سفیر انگلیس عکس تحقیر آمیزی مثلا از گروگان های انگلیسی یا کشتی انگلیسی توقیف شده در پشت صحنه می گذاشتند و بعد منتشر می کردند.
دولت بی اقتدار کلید وقتی مثل یک بچه کلید دستش می گرفت میآمد تلویزیون خدای حسن روحانی را دادگاهی کنید بخاطر خیانت بی مدیریتی ووووو
امام فرموده بودآمریکاوروسیه دولبه یک قیچی هستند،الان برای شمامجلسیان،خصوصأقالیباف که باچه هیجانی داشت میرفت روسیه،بله حالا برای شمامعلوم شدکه روسهای پدر سوخته از آمریکائیها بدترند،بعدها بیشرمعلوم خواهدشد،که چه خیانتی بمامردم کردند
روسیه = گربه دله دزد
خدا لعنت کند کسانی را که پشتوانهای به جز خدا و ملت خودشان و توانمندی‌های مردمی دارند آنها مزدور همان کشورها هستند و نتیجه‌اش را امروز مشاهده می‌کنیم.
این روسها بوالله ازامربکا بدترند،آقای فلاحت پیشه چراقبلأ این جریان واکسن راافشانکردید ،وباهاش مخالفت نکردید،حالا دیگه خیلی دیره،این همه مردم رابخاطرکرونا ازدست دادیم،خداازشما انتقام خواهدگرفت،جون دست انتقام خدا بدون تأخیرخواهدبود
شعار نه شرقی نه غربیتان چی شد
خدا خیرت بدهد ایرانی غیور
شما که گفتید روسیه بد عهدی کرد الان میخواهید به پشتوانه روسیه ادامه دهید
ای با با یه ماه ملت ایران(ملت واقعی ایران اونهایی که شرف دارن غیرت دارن برای اعتلای میهن از هیچ کوششی چه جالن چه مالن دریغ ندارن) فریاد میزنند از روسها دور شوید اینها نامردرترین رژیمها در طول تاریخ بودن ولی کو گوش شنوا تاریخ گواه است والسلام
بابا پوتین هم تو زرد از آب درآمد ،در تاریخ بیشترین خیانتها به عهد و پیمان مال روسها بوده ،ما این عهد شکن معاصر را نمی بینیم، اما از کوفه و امام حسین سینه چاک میدهیم ،عبرت تاریخ و امام حسین غیر از اعتماد به عهد شکنان جایز نیست ،آزموده را آزمودن خطاست ،
پدرمردم درامد کسی نیست کمک کنه یه کم رایگان وارد بشه پول اوردنشونم خودشون بدن ؟ دست ژاپنیا دردنکنه هرچند هروقت یاد کارشون می افتم خجالت میکشم مردم فقیرهستیم مردم دنیا کمک کنید
روسیه باید زمینهای اشغال شده را به ایران باز گرداند وغرامت اشغال و تجاوزگری به ایران را پرداخت کند
به کمونیست دل نبندید . چه روسیه و چه چین

کمونیست از امریکا و اسرائیل بد تراست

نمک نشناس ترین افراد کمونیستها هستند

خواهید دید‌‌
بخاطر خدا بخاطر هرچی اعتقاد دارید کم به این روسیه نامرد پشت ببندید والله از عمروعاص بدتره تا حالا یه قرارداد رابگید که مث بشر عمل کرده باشه چرا ما عبرت نمیگیریم
روسیه همیشه بدتر از امریکا و انگلیس بوده اما متاسفانه ما فقط مرگ بر امریکا گفتیم و با طناب پوسیده ی روسیه رفتیم ته جاه
ما با شعار نه شرقی نه غربی انقلاب کردیم اما فقط به غرب دست رد زدیم و از شرق سیلی خوردیم و حتی کمتر صورتمونو برگردوندیم
حتی تو هسته ای روسیه چه کار مثبتی انجام داد
به جای خریدن مدرک مسئولین تاریخ دبیرستان و میخوندن اوضاعشون بهتر بود
وقتی ظریف از خیانت روشها گفت همین اقایان رگ غیرتشان زد بیرون
بله داداش وقتی هارت هوزت اضافه میکنیم که خودمون واکسن داریم همین میشه
شما که اینقد خوب تاریخ حفظی چرا بهشون اعتماد کردید هنوزم آقایان بهترین دوست خود رو روسهای پست و بیشرف میدونن هیچ جای تاریخ اونا به عهدشون وفا نکردن
خیلی جالبه آقای فلاحت پیشه چرا یک کلمه راجعبه انگلیس چیزی نگفتی البته که باید هر دو سفیر اخراج بشن ولی مثل اینکه ایشون انگلیس رو یادش رفت بگه و البته هنوز دوست شما آقای ظریف هنوز کلید وزارت خارجه دستشه نمیدونی یا نمیخوای بدونی دوما شما بیجا کردید که به هوای واکسن روسی خرید از جای دیگه یا از تولید داخل حمایت نکردید قسم حضرت عباس یا دم خروس آقای فلاحت پیشه
تاوان این اعتماد نابجا به بزرگترین خیانتکار تاریخ را هزاران هزار نفر از مردم بیگناه با جان خود دادند، چکسانی اعتماد کردند؟!چکسی به آنها اجازه داده بود چنین اعتماد مرگ باری داشته باشند،چرا محاکمه و مجازات نمیشوند؟!واکسن برکت چه شد؟!بعداز دستگاه مستعان ۱۱۰ واکسن نورا چه شد و .........ایکاش هرکس کار خودش را انجام می داد تا این کشتار انجام نمیشد
روسها یکی از کثیف ترین های مخلوقات اند. و بدلیل موقعیت جغرافیائی که به آبهای آزاد راه ندارند ، همیشه ایران را بعنوان ولی به آبهای آزاد میدیدند . واز این بابت صدمات فراوانی به کشور و مردم ایران وارد نموده اند. البته در زمان شاه، علیرغم تلاشهای زیاد روسها . حکومت گذشته روی خوش نشان نمیداند . حتی با وجود توده ای ها در ایران. و جالب اینکه در حکومت سابق درست زمانی که من و امثال من سن و سال کمتری داشتیم. به یاد دارم که می‌گفتند «کومو» یعنی خدا . و کمونیست یعنی خدا نیست. و البته که این واژه عامیانه ای بود. حال باوجود مدعی بودن نظام حاکم در کشور مبنی بر جمهوری اسلامی . این سوال مدام اذهان را می آزارد، که چرا اینقدر همسویی با چنین کشوری که سابقه دخالت و جنایت و اشغال سرزمینهای ایران را دارد، آبت چیست؟ آحاد مردم میدانند که شوروی در زمان جنگ با عراق چه کمکهای که به عراق نکرد! و همه میدانند که ساکنان کرملین فقط و فقط به منافع خویشند. ولی نظام ما نمی خواهد درک این واقعیت کند. که بسی جای تاسف دارد. ایکاش هیچگاه ایران و روسیه در همسایگی هم نبودند تا از شر آسیب های روس ها در امان بودیم . و از پشت به ایران خنجر نمی زد.
ما اسیر روسیه ایم مسولان از خواب بیدار شون آمریکا با دوستانش بهتر عمل میکنن
متاسفانه سیاست های مسوولین آنچنان ایران را ضعیف کرده که واسه اینکه کم نیاریم مجبور یم بگیم روابط راهبردی داریم .....
چند وقت پیش جناب ظریف راجع به روسها حرفهایی زد بایکوت شد جناب فلاحت پیشه اگر حرف زدن الان مسوولیتی ندارند ....
کثیف تر از روسها وجود نداره اینو همه میدونن
روسیه کشور دوست و شریک راهبردی ماست که ارتباطات سودبخشی با ایران دارد انتظارات ما از این کشور در حد یک شریک راهبردی ست و روسیه متحد ما نیست و با این حال همین سطح از روابط بین دو کشور بسیار مفید و لازمه به خاطر غفلت یک سفیر هرگز نباید اجازه داد این رابطه مخدوش یا سرد شود دشمنان ایران و امثال فلاحت پیشه به دنبال آسیب زدن به این رابطه مهم هستند این موضوع بهانه ای شده برای آن ها ولی همه می دانیم که آنها خیرخواه مردم ایران نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
مهران خان شما و دوستانت و همفکرانت با دوست دانستن روس بزرگترین خیانتها را به ایران کردید و میکنید. کی از خواب غفلت بیدار خواهید شد؟ خدا میداند
روس هیچ وقت برای ایران خیر و منفعت نداشته و نخواهد داشت.
خود را بخواب زده اید و بیدار بشو نیستید و وقتی بیدار خواهید شد که همه چیز ایران را باخته باشید
همه دارن حرف تکراری و بی اثر میزنند. روسیه دشمن دیرین کشور ماست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
سياست خارجي كشورها هيچگاه ثابت نبوده و در شرايط مختلف بسته به نوع منافع ملي آنها تغيير خواهد كرد لذا دشمن ديرين نداريم، رفتار آمريكا هم با تغييرات ژئوپوليتيك منطقه اي و جهاني تغيير خواهد كرد و ثابت نمي ماند.
به پشتوانه روسیه در تحریم قرار گرفتیم به پشتوانه روسیه کلی در سوریه هزینه کردیم و از اونجا خارج شدیم به پشتوانه روسیه به اروپا گاز ندادیم تا روسیه به اونجا گاز بفروشد به پشتوانه روسیه خزر را دادیم به پشتوانه روسیه نیروگاه اتمی ساختیم که برق یک توالت رو هعم نمی تواند تامین کند به پشتوانه روسیه ....
یادش به خیر شعار نه شرقیی و نه غربی
آقای فلاحت پیشه زبون باز کردی تا حالا که هر چی بوده از جناح شما اصلاح طلبا بوده، شما و همفکرانتون غش میکنید سمت آمریکا و انگلیس ، یعنی اینا کم به ما ظلم و خیانت و جنایت کردن؟ شعور هم چیزی خوبیه! کی ما را تحریم کرده ؟ حتی دارو برا بیماران را خجالت نمیکشید آمریکا آمریکا میکنید، یه جو عقل ویه جو غیرت ندارید، روسیه جنایت کرده در زمان رضا خان و پسرش که بعضیا از اونا دم میزنن که یه قرارداد زمان رضا شاه بسته شد با انگلیس در باره نفت که مصدق میگه مادر دیگه نمیزاد کسیرا که اینجور خیانت کنه، امروز اگر با روسیه رابطه داریم چون از موضع ضعف نیست بر اساس منافع و از روی اقتدار هست،چرا یه عده هرچی یکی میگه بدون فکر و بررسی قبول میکنن؟ در باره واکسن هم حرف مفت میزنن،آمریکا به ما واکسن میداد؟ بابا از ملت خود آمریکا تا الان بالای ۵۰۰ هزار فوت کردن،یه کم فکر کنید؟ ما امروز واکسن تولید میکنیم ، چند تا کشور این توانمندی را دارن؟ زمان میبره تا به تولید انبوه برسه، برا خرید واکسن از چین و روسیه هم بعضی از مسئولین کوتاهی کردن بعدا معلوم میشه
آنچه ما مردم ایران در خشت خام می بینیم مسئولین محترم در آیینه نمی بینند.
آقا ما حدود 50 روز است که دوز اول اسپوتنیک روسی را زدیم الان بیش از 20 روز از موعد دز دوم گذشته و این روسیه دوست و برادر دیگه واکسن نمی دهد.
این عکس اصن ربطی به مردم ایران نداره،...
متاسفانه جناب اقاي فلاحت پيشه رفتار سفير انگليس را در حد رفتار شخصي تنزل داده و سفراي انگليس را افراد آشوب ساز قلمداد كرده در حاليكه رفتار سفير روسيه را به عنوان سياست نه تنها دولت اين كشور بلكه كل كشور روسيه قلمداد كرده است!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار