بازدید 9068
۱

کاشان در محاصره ویروس دلتا کرونا

موج پنجم کرونا در کاشان شرایط ویژه و خطرناکی را به خود گرفته است و این بیماری چند هزارچهره روزبه‌روز خطرناک‌تر می‌شود به‌نحوی‌که تخت‌های بیمارستان شهید بهشتی کاشان تکمیل‌شده است.
کد خبر: ۱۰۶۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۰ 12 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از کاشان، موج پنجم کرونا در کاشان شرایط ویژه و خطرناکی را به خود گرفته است و این بیماری چند هزارچهره روزبه‌روز خطرناک‌تر می‌شود تا جایی که بیمارستان شهید بهشتی کاشان در حال تکمیل شدن است.

با وجود موج جدیدکرونا و وضعیت قرمز در کاشان عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کاشان خطرآفرین شده است و مردم کاشان در برابر ویروس کرونا مقاومت می‌کنند.

دلتا کرونا در کاشان در سایه بی‌توجهی و عادی انگاری برخی از مردم که بدون رعایت نکات بهداشتی و ماسک در اماکن شلوغ و پرتردد شهر حضور پیدا می‌کنند خیز برداشته است و شمار افراد بستری‌شده افزایش زیادی داشته است، اگر مردم در پیک پنج کرونا نکات بهداشتی را رعایت نکنند فاجعه انسانی در کاشان رخ می‌دهد.

مسعود دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان بابیان اینکه، سخت‌ترین دوران کوید ١٩ در مرداد ١٤٠٠ را در کاشان سپری می‌کنیم اظهار کرد: متأسفانه در سایه بی‌توجهی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم اراده قطع زنجیره بیماری، همچنان شاهد ادامه موج پنجم کرونا در منطقه کاشان هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کاشان بابیان اینکه، سرپرست خانواده‌ها از اعضا و افراد منزل برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی شروع کنند، افزود: مسئولین اقدامات قانونی خود را انجام دهند، علما و فرهنگیان، بازاریان وارد صحنه شوند و هیئت‌ها، ائمه جماعات، هنرمندان و ورزشکاران به داد شرایط سیاه مردادماه کاشان برسند.

وی بابیان اینکه، کوچک و بزرگ برای مهار ویروس کرونا مداخله کنند، افزود: روزانه هزارتا دو هزار نفر به دلیل شیوع این بیماری اتلاف زمان و منابع خود برای پیدا کردن بیماری خود در شهر و روستا در حال گذر هستند که مسئولیتشان به عهده همه است.

دهقانی با ابراز نگرانی از وضعیت سیاه کرونایی در منطقه کاشان، خاطرنشان کرد: مسئولین، علما، فرهنگی‌ها، اصناف، هنرمندان، نیروهای نظامی و انتظامی نگذاریم مرداد ١٤٠٠ لکه خجالت و سر افگندگی مهار کرونا در کاشان شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
اللهم اشف کل مریض
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی