بازدید 7827
۷

دولت سیزدهم در پیچ تاریخی قرار دارد

معاون سیاسی حزب موتلفه گفت: متاسفانه کشور بعد از انقلاب همواره درگیر سیاه‌نمایی جریان‌های معاند بوده است.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰ 11 August 2021


محمد کاظم انبارلویی معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتقاد و مطالبه‌گری صحیح از دولت‌ها گفت: باید توجه داشت که انتقاد به دولت‌ها بسیار خوب و سازنده است، اما دولت سیزدهم در اول راه قرار دارد.

وی افزود: برخی معتقدند هنوز برای انتقاد به عملکرد این دولت زود است، بنده موافق هستم، ولی به نظر من این دولت می‌تواند با استفاده از انتقادات در آینده، بهتر برای رفع مشکلات کشور چاره‌اندیشی کند.

انبارلویی ادامه داد: اعتراض با انتقاد متفاوت است، برخی نسبت به اوضاع کنونی کشور اعتراض دارند و دولت جدید را ناکارآمد می‌خوانند در حالی که حتی وزرای دولت آقای رئیسی هنوز اعلام نشده اند و کابینه تشکیل نشده است.

وی تصریح کرد: به قول معروف هنوز مهر تنفیذ آقای رئیسی خشک نشده که برخی غیر منصفانه مشکلات کشور را به دولت وی ربط می‌دهند، مطالبه‌گری از دولت سیزدهم باید باشد، ولی متاسفانه ما همواره درگیر با منافقین و جریان‌های معاند بودیم و هستیم.

وی گفت: این جریان‌ها و گروه‌ها با فرافکنی و تحریف واقعیت‌ها در بسیاری از مواقع مطالبات به حق ملت ایران را به بیراهه کشاندند و نگذاشتند که صدای مردم به گوش دولت برسد، اما دولت و ملت باید صبوری داشته باشند و با دشمن‌شناسی آینده کشور را بسازند.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی درباره نقش احزاب در آینده دولت اظهار کرد: احزابی که در دوران انتخابات از دولت منتخب حمایت کرده‌اند قطعا در آینده نیز همراه دولت خواهند‌بود، ولی از سایر جریان‌ها هم انتظار می رود که با انتقاد سازنده و دیده بانی عملکرد دولت، در موفقیت کشور سهیم باشند.

محمد کاظم انبارلویی در آخر خاطر نشان کرد: ایران در دوران دولت سیزدهم در پیچ تاریخی قرار گرفته است، لذا از آقای رئیسی و کابینه وی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از بیانات رهبری و توصیه‌ها و انتقادات، کشور را از این پیچ تاریخی به بهترین شکل ممکن عبور دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
فعلا که در مسیر پرتگاه قرار دارد.
42 ساله تو پیچیم
آقای رئیسی میدانست که اوضاع چگونه است و اقدام به جابجایی با برنامه بود، لذا از همین ابتدا باید آماده اقدامات موثر باشد، اینکه فهرست وزا این مقدار طول میکشد،نشان از آماده نبودن است ، مدتها قبل نوشتم که اولویت اول اقای رئیسی باید کرونا باشد ، حرسندانه امروز رهبری این مورد را باصدالی بلند اعلام کردند. دفعه قبل رهبری فرمودند روزی به اندازه یک هواپیما آدم از کرونا در کشور میمیرند ، از آن زمان تا کنون به روزی سه هواپیما رسیده ایم ، هرچه از این تعداد کم شود به حساب آقای رئیسی و هرچه بیشتر شود نیز به حسا ب ایشان است. فوت ادمها از کرونا را نمی شود سیاه نمایی نامید.
ما همیشه یا در بزنگاه تاریخی هستیم یا در پیچ تاریخی هستیم یا تاریخ پیچیده ما نپیچیدیم یا ما پچیدیم تاریخ نپچیده خلاصه که همه چیز پیچ وا پیچه
تا اونجایی که یادمه این حکومت همه اش در برهه و پیچ و پرتگاه تاریحی بوده.
نه حاجی جون،ما چهل و دو ساله که در شرایط حساس کنونی و در حال عبور از یک پیچ تاریخی هستیم.
نفرمایید دولت سیزدهم بفرمایید لوکوموتیر جمهوری اسلامی.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی