بازدید 11895
۹

ممکن است کابینه رئیسی امروز اعلام وصول شود

سخنگوی هیئت رئیسه گفت: هنوز مشخص نیست، اما ممکن است در صحن علنی امروز لیست کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم معرفی شود.
کد خبر: ۱۰۶۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲ 11 August 2021


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید نظام الدین موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران از ارسال لیست کابینه دولت سیزدهم به مجلس تا آخر این هفته خبر داد و گفت: پارلمان روز شنبه نشست علنی خواهد داشت و اگر لیست کابینه را دریافت کند، آن را اعلام وصول خواهد کرد. سپس کمیسیون‌های تخصصی وزرای پیشنهادی را مورد بررسی قرار خواهند داد.

وی افزود: هفته آینده تمرکز بر روی بررسی صلاحیت‌های وزرا در کمیسیون تخصصی است. به این ترتیب رأی اعتماد به پس از روزهای تاسوعا و عاشورا موکول خواهد شد.

موسوی تصریح کرد: هنوز مشخص نیست، اما ممکن است در صحن علنی امروز لیست کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم معرفی شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
این دولت چقدر نازداره و این همه نازکش یالا وزرا رامعرفی کنید کشورتوهواست
سلام بر تابی عزیز
چرا آقای جلیلی در گمانه زنی ها وزرا و معاونین رئیس جمهور مطرح نیستند . از ایشان سالم تر و انقلابی تر و با تجربه تر و برنامه ریز تر چه کسی را می خواهند. آقای رئیسی لطفا ملاحظه بفرمائید
حالا چه عجله ای هست، بعدا سر فرصت اعلام میکند همه چی که خدا را شکر روبه راهه
ضمن آرزوی توفیق برای آقای رییسی ،امیدوارم برای وزارت آموزش و پرورش کسی را انتخاب کنند که از بدو خدمت تا حال در خانواده ی بزرگ آموزش و پرورش بوده باشند که درد معلمان را بدانند .
مدیریت رو ببینیم پنجاه روز از انتخابات گذشته هنوز کابینه معلوم نیست
چند روز است مدام می گویند فلان روز کابینه معرفی می شود اما نمی شود. از یک شنبه مسئولین مختلف مصاحبه می کنند و از زمان معرفب حرف می زنند اما باز محقق نمی شود! عجب مدیریتی!!!
پدر مردمو درواردید امروز فردا امروز فردا
هر وقت دوست داشتید بدید وقتی نمیدونید قراره کی بیاد برا چی میایید اصلا مصاحبه میکنید
این دولت انقلابی هم معلومه جنگ بر سر وزارت خونه هاش خیلی بالا گرفته که الان دو ماه از پیروزی در انتخاباتشون میگذره هنوز نمیدونن کی قراره چه وزارت خونه ای بهش حبه بشه
نشد هم نشد
بسه دیگه حال مردمو بد نکنید با این امروز فردا کردن برای ما ذره ای اهمیت نداره و صد البته در بهبود شرایط هم کوچکترین تاثیری نداره
این نظم و هماهنگی بین دولت و مجلس حیرت انگیزه-یک نفر خبر دقیقی ندارد که لیست کابینه چه تاریخی ارسال خواهد شد.یک هفته است هر روز یک تاریخی اعلام میشه ولی لیستی ارسال نمیشه.اگر تو بقیه کارها هم اینجوری هماهنگ باشند که فاجعه هست.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر