بازدید 5665
۱
بازتاب

جولان دلال‌ها کنار سراجی و استعفای چند عضو کمیته فوتسال

رفت و آمد افراد غیر مرتبط با فوتسال و همچنین تداوم فعالیت یک دلال در کمیته فوتسال و نقش آن‌ها در تصمیمات، اعتراض و استعفای چند عضو کمیته را در پی داشته است
کد خبر: ۱۰۶۹۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ 10 August 2021

مدیرعامل ناموفق باشگاه سایپا، بعد از سقوط تیم نارنجی پوش به لیگ دسته اول، حالا در کمیته فوتسال فدراسیون هم با ماجرای ورود دلالان به تصمیم گیری ها حاشیه ساز شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، کمتر از دو ماه دیگر تا شروع مسابقات جام جهانی فوتسال زمان باقی مانده است و کمیته فوتسال به جای آنکه شرایط را برای آرامش بیشتر فوتسال و ایجاد همدلی برای حمایت از تیم ملی فراهم کند، دچار اختلافاتی شده که به نوشته خبرگزاری مهر حتی استعفای چند عضو این کمیته را در پی داشته است.

جولان دلال‌ها در کمیته سراجی و استعفای چند عضو کمیته فوتسال

رضا رحمانی، غلامعلی هنرپیشه، علی طاهری و محمدرضا کافی اعضای جدید کمیته فوتسال در تاریخ ۷ تیرماه با حکم شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال منصوب شدند، اما از آن زمان، این کمیته جلسه‌ای تشکیل نداده است. چند روز بعد از معرفی این اعضا، وحید شمسایی هم به عنوان عضو کمیته فوتسال و معاون رئیس این کمیته منصوب شد.

پیش بردن بعضی از امور بدون مشورت با اکثریت اعضا و گرفتن تصمیمات بدون مصوبه کمیته فوتسال یکی از موضوعاتی است که زمینه اختلاف در این کمیته را فراهم کرده است. این مسئله بخصوص در بخش فوتسال پایه و بحث استعدادیابی که ظاهراً مسئولیت آن بر عهده وحید شمسایی قرار داده شده، بالا گرفته است.

رفت و آمد افراد غیر مرتبط با فوتسال و همچنین تداوم فعالیت یک دلال در کمیته فوتسال و نقش آن‌ها در تصمیمات، اعتراض اعضای کمیته را در پی داشته است. این مسئله باعث شده تا بعضی از اعضای کمیته به صورت شفاهی و کتبی استعفای خود را به فدراسیون فوتبال اعلام کنند و خواستار رسیدگی شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال به این ماجرا شوند.

قرار بود امروز سه شنبه جلسه اعضای معترض کمیته فوتسال با عزیزی خادم برگزار شود، اما به دلایلی این نشست به ظهر فردا چهارشنبه موکول شد. حضور اعضای کمیته فوتسال در کنار مهرداد سراجی در جلسه با رئیس فدراسیون می‌تواند حتی به قطع همکاری بعضی از اعضا با کمیته منجر شود.

رسانه های رسمی کشور پیش از این در گزارش‌ها و مصاحبه‌هایی از خطر حضور افراد مشکوک و دلال در کمیته فوتسال هشدار داده بودند، اما ظاهراً ارکان قضائی فدراسیون فوتبال بررسی این موضوع را در دستور کار قرار ندادند.

حسین شمس سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال هم بیش از یک ماه پیش در گفتگویی از فدراسیون خواسته بود دلال‌ها را از فوتسال دور کند که تا امروز چنین اتفاقی رخ نداده است و حتی این افراد در تصمیم گیری‌ها و جلسات محدود کمیته فوتسال حضور فعال دارند!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خسته شدیم تابناک بابا دلال اسم داره اسمش رو بگید تا ما مردم با شغل شریف و پاک دلان بیشتر آشنا شویم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان