بازدید 6720

کشف جسد دومین مفقود سیل آذربایجان شرقی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد: پس از ساعت ها تلاش و جستجو، جسد دومین مفقود سیل عصر دیروز کلیبر پیدا شد.
کد خبر: ۱۰۶۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵ 10 August 2021

به گزارش «تابناک»، محمدباقر هنربر دوشنبه شب در گفت‌وگوی خبری، با اشاره به گزارش مفقودی سه نفر در وقوع سیلاب روز یکشنبه کلیبر، اظهار کرد: جسد نوجوان ۱۲ ساله صبح روز دوشنبه در منطقه اسبهار پیدا شده و پیکر فرد مفقودی دیگر نیز حوالی ساعت ۲۱ همان روز در مسیر منطقه کیارق توسط جوامع محلی و نیروهای هلال احمر کشف شد.

وی با اشاره به این‌که هنوز پیکر سومین فرد مفقودی پیدا نشده است، گفت: عملیات تجسس توسط نیروهای امدادی هلال احمر، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و مرزبانی در منطقه تداوم دارد.

وی در مورد آخرین وصعیت مناطق سیل‌زده شهرستان کلیبر نیز بیان کرد: گاز لوله کشی اغلب روستاهای سیل‌زده وصل شده و با حضور اکیپ های گاز شهرستان های کلیبر، ورزقان و اهر، گاز سه روستا نیز تا ظهر فردا برقرار می شود.

وی اضافه کرد: مشکل دسترسی به آب شرب روستاهای بخش آبش احمد نیز برطرف شده و ساکنان آنها از نخستین ساعات بامداد سه شنبه از این نعمت خدادادی برخوردار می شوند.

هنربر ادامه داد: امروز آب و نان در روستاهای فاقد آب و گاز توسط فرمانداری کلیبر بین ساکنان آنها توزیع شد.

وی گفت: نیروهای راهداری نیز از نخستین ساعات وقوع سیل در منطقه حضور یافته و در حال جاگذاری باکس در محل پل های تخریب شده هستند.

عصر دیروز یکشنبه در زمان بسیار کوتاهی، بارش ۷۰ میلی متری باران در شهرستان کلیبر موجب وقوع سیل شد.

سیل در چهار روستای این شهرستان شامل گوار، سهریق، عربشاه خان و چای کندی رخ داد و در این حادثه، خساراتی جدی به تاسیسات زیربنایی شامل خط انتقال گاز، برق و آب شرب وارد شد.

سیل ۱۱ دستگاه خودرو و تراکتور را با خود برد؛ ۲ دهنه‌ پل آسیب جدی دید و بیش از ۲۰۰ راس دام سبک و سنگین تلف شدند؛ باغات حاشیه رودخانه «سئلین چای» و کلیبر چای نیز در این سیل خسارت دیدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار