بازدید 20803
۴
بازتاب شائبه زدوبند مدیران ورزش ایران با حریفان در وزنه برداری

واکنش برخواه به طرح توطئه غیبت سهراب مرادی در المپیک توکیو

در ۱۵ تیر ماه که ۲ هفته به المپیک مانده بود کشور ساموا انصراف داد و در وزن ۹۶ یک‌ گزینه خالی شد. ما چطور باید این اتفاق را در خرداد پیش بینی می‌کردیم که سهراب را در لیست قرار می‌دادیم؟
کد خبر: ۱۰۶۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴ 09 August 2021

محمدحسین برخواه برخی انتقادات علیه فدراسیون وزنه برداری و عملکرد این تیم در المپیک را غیرمنصفانه خواند.


به گزارش تابناک ورزشی از رادیو ورزش؛ محمد حسین برخواه سرمربی تیم‌ ملی وزنه برداری در گفتگوی اختصاصی با برنامه جهان ورزش از عملکرد تیم وزنه برداری در المپیک دفاع کرد و گفت: سهمیه ما به دلیل دوپینگ هایی که قبل از مدیریت فعلی فدراسیون رخ داده کم‌ شده بود ولی ما خیلی علاقمند بودیم که سهراب مرادی را در ترکیب داشته باشیم اما در نهایت به دو نفر فعلی رسیدیم و در مسابقه نیز شاهد عملکرد خوبی بودیم.

واکنش برخواه به طرح توطئه غیبت سهراب مرادی در المپیک توکیو

سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: مرادی بیشتر از رکورد خودش را می‌توانست بزند اما ترجیح دادیم بالاتر نزنیم چون حرکت دوم دوضرب را با سرگیجه زد که ترجیح دادیم وزن را زیاد نکنیم.

برخواه در خصوص علی هاشمی نیز گفت: ما طبق برنامه پیش رفتیم و در مجموع ورزشکاران ما خوب جنگیدند و کم کاری نکردند.

وی ادامه داد: سهراب مرادی با یک‌ وزنه سبک می‌توانست سهمیه را در کلمبیا کسب کند اما این‌ کار را انجام نداد. در انتخاب نفرات تا نیمه خرداد ماه همه کشورها فرصت داشتند تا اسامی لیست نهایی را مشخص کنند اما بالاتر از سهراب مرادی علی میری و ایوب موسوی در رنکینگ بودند.

او افزود: ما بخاطر سهراب ۲ نفر بالاتر از او را حذف کردیم و ۳ نفر نهایی را که داودی؛ هاشمی و سهراب بودند را به فدراسیون جهانی معرفی کردیم.

سرمربی تیم‌ ملی وزنه برداری اظهار داشت: ۲ روز بعد از آن فدراسیون جهانی اسامی نفرات را در سایت منتشر کرد که حدود ۴۶ ورزشکار بودند و شانس سهراب در آن لیست سهمیه بسیار کم بود. بنابراین ما به جای اینکه یک سهمیه را از دست بدهیم‌ اسم‌ داودی و هاشمی را ارسال کردیم چون قطعا سهراب مرادی شانس حضور در لیست نهایی را نداشت.

برخواه خاطر نشان کرد: در ۱۵ تیر ماه که ۲ هفته به المپیک مانده بود کشور ساموا انصراف داد و در وزن ۹۶ یک‌ گزینه خالی شد. ما چطور باید این اتفاق را در خرداد پیش بینی می‌کردیم که سهراب را در لیست قرار می‌دادیم؟

سرمربی تیم‌ ملی وزنه برداری در پایان با آرزوی موفقیت برای ورزشکاران وزنه برداری و دیگر ورزشکاران به ادامه این مسیر با تلاش بیشتری تاکید کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
سهراب هم خودشو خراب کرد هم ما رو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
سهراب رو با کیانوش رستمی اشتباه گرفتی،سهراب ،ورزشکار بدون حاشیه و سربزیریه
توقع نداشته باشین آقای برخواه که متصوب همین فدراسیونه بگه ما اشتباه کردیم و خیلی تابلوهه که صحبت یک رژوه چند میلیلردی از سوی قطر های وسط هستش و اینام چن نفر از رییس فدراسیون تا همین آقای مثلا مربی سهم خودسونو گرفتن تا سهراب رو خط بزنن و نماینده قطر با وزنه هایی که سهراب مرادی تو اتاق گرم واسه تمرین هم نمیزنه اومد مدال المپیک رو گرفت. دزد نگرفته هم از قدیم میگن پادشاهه. از وزارت سلطانی فر بهتر ازین توقع داشتین. بخدا اینا عرق وطتن ندارن ..... هرچند میدونم که نمیچاپه این کامنتو. اما تیری انداختم تو تاریکی
این‌اقا‌مربی‌میگه‌شانس‌‌سهراب‌کم‌بود‌مانخاستیم‌‌فرست‌سوزی‌بشه‌یعنی‌چی‌کدام‌ادم‌بی‌عقلی‌قهرمان‌‌دوره‌قبل‌النپیک‌‌نمی‌بره‌‌این‌نظر‌بالای‌راست‌
میگه‌صددرصد‌کاسی‌زیزه‌نیم‌کاسه‌هست‌‌باید‌‌به‌باز‌رسی‌‌کشور‌ارجا‌داده‌بشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل